Wonder's Heerhugowaard

Coolplein 3-7 1703 Heerhugowaard Nederland Kaart

Over het restaurant Wonder's Heerhugowaard

Ervaar Wonderlijke sferen in de wereld van Wonder’s Heerhugowaard. Op het bruisende Coolplein is Wonder’s iedere dag geopend voor een heerlijke kop koffie, een stuk taart, een goed glas wijn, een lekkere clubsandwich of een heerlijk a la carte gerecht. Een moment voor jezelf aan de stamtafel, een snelle lunch, een High Tea met je dochter of een goede vriendin, een zakelijk diner, een drankje of diner voordat je naar het theater of de bios gaat, een vergadering op de bovenverdieping, het kan allemaal! De gezellige inrichting maakt het compleet en aan alles is gedacht. Er zijn speciale kindergerechtjes en een kidscorner. De bovenverdieping is uitermate geschikt voor groepen omdat deze beschikt over een eigen bar en een afsluitbare ruimte voor een vergadering of private dining.

Wil je een arrangement reserveren, zoals een High Tea, High Wine, cocktails & bites? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Mogelijke arrangementen:

* Diverse arrangementen met Escape Room Alkmaar

Meer informatie over restaurant Wonder's Heerhugowaard

Bus 160 halte Stadshart
  • Kom je met de auto?
    Wij zitten op het Coolplein tegenover de VUE bioscoop en het Cool Theater.
  • : Er is parkeergelegenheid in parkeergarage Middenwaard of parkeerterrein Coolplein (navigatie; Middenwaard 67)

Maandag van 10.00 tot 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Wonder's Heerhugowaard

Marijke H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
We hebben goed gegeten.
Minpuntje, de saus bij de biefstuk was koud en dat is niet oke.
Verder 1/8 struikje witlof, 1worteltje,1groene asperge en 1heel klein bloemkoolroosje, beetje karig.

Maar we komen zeker nog eens langs.

Vriendelijke groet
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Duurde erg lang voordat wij geholpen werden. Van tevoren werd er al gevraagd of wij om een bepaalde tijd weg moesten, dit was het geval en hier zou rekening mee gehouden worden.

Na een uur het voorgerecht nog niet gehad, de keuken dacht dat wij deze al hadden gehad. Bij het hoofdgerecht had 2 man champignons besteld, deze zaten er niet bij. Toen de hoofdgerechten op waren, kwamen de lauwe champignons aan tafel. Ook was er niemand meer in de buurt om drinken te bestellen, dus dit maar gelaten en ergens anders een drankje gedaan.

Het eten is prima, maar jammer dat de service erg slecht was. Ik kwam graag bij Wonders, maar voorlopig was dit de laatste keer.
H.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Ik had een flammkuchen met zalm besteld en die was niet lekker.
Eigenlijk had ik meteen moeten zeggen dat ik deze niet wilde eten veeeelste veel wasbimoyonaise en lente ui.
Ik ben er een beetje misselijk van geweest ondanks dat ik een groot gedeelte er vanaf had geschraapt.
Overigens de zalm die er op zat heb ik niet geproefd
Duco W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2019
De kwaliteit van de gerechten varieert wel erg, net als de gastvrijheid van de bediening.
De communicatie onderling onder het personeel laat nog wel te wensen over, net als de kennis van de menukaart en de gerechten.
Als er om feedback gevraagd wordt en het is niet wat de bediening wil horen dan wordt dat niet goed ontvangen en hier wordt niet goed mee omgegaan. Ik denk dan, vraag het dan niet. Dit geld trouwens niet voor alle bediening de een gaat hier beter mee om dan de ander.
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Wij hadden een combinatie geboekt met de Escaperoom Alkmaar met een menu bij Wonders.
Nooit eerder bij Wonders geweest.
Een erg sfeervolle plek om na te praten onder het genot van een lekkere maaltijd!
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Bij het uitserveren van de nagerechten werd dit zo op tafel gezet en moesten wij het zelf verdelen.
Dat kan netter. Iemand van ons gezelschap had een ribeye met veel vet er in zodat er weinig vlees overbleef.
Karlijn K.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
We hebben het altijd gezellig en lol met de bediening super dus. We gaan vaak borrelen op vrijdag avond.
Als het druk is en je gereserveerd heb vind ik dat daar wel rekening mee moet worden gehouden en niet zeggen kijk maar niet naar de reserveringen.
W K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Gezellige omgeving. Eten was zeer smakelijk. Voor herhaling vatbaar. Aanrader voor iedereen. Kom zeker nog een keer terug.
Marion D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Wij hebben 2e kerstdag heerlijk gegeten met 8 personen. Zeer vriendelijke ontvangst. We zaten boven, perfecte indeling. Niet te dicht op andere tafels . Erg gezellig ingericht. Super bediening! De groente waren wat rauw maar het vlees , de voorgerechten en het dessert waren perfect! Zeker voor herhaling vatbaar.
J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Ontvangst en bediening vriendelijk, eten goed enige minpunt was de te lange tijd tussen voorgerechten en hoofdgerecht, verder tevreden over het geheel, en leuke avond gehad.
Bedankt
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Prima gezeten met familie, keuze uit het kerstmenu en van de kaart, TOP!!
Rekening houdend met de ruimte van de gerechten, vriendelijke bediening, verzorgde opmaak van de borden.
Wilco V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Hartelijk ontvangen op eerste kerstdag. Vriendelijke bediening echter wel wat verwarring over het menu. Je mocht nl. A la Carte en ook losse onderdelen van het kerstmenu uitkiezen. Voor alle onderdelen moest lang gewacht worden. Een uur voordat het voorgerecht werd geserveerd. Een uur voor hoofd en nagerecht. Slim was geweest om ons te vermaken met bijvoorbeeld amuses tussendoor. Al met al een leuke avond en lekker gegeten.
B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
teleurstellend kerst diner, vis was niet gaar, slechte service, tafeltje aan het raam waar het tochtte, kortom niet voor herhaling vatbaar....
Nancy B.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Prima gegeten met mijn nichtje van 9. Proeverij is voor kinderen wel wat veel ;)
Bettie S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Lekker eten voor een schappelijke prijs
D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Carpaccio was eerst niet weg te krijgen. Bleek te dik gesneden. Is keurig opgelost!! We kregen het opnieuw en die was zalig. Rumpsteak smolt in je mond. Ook de bediening was zeer vriendelijk. Kom er graag nog een keer terug.
MArloes K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
We hebben een hele leuke dag gehad. Vanuit Wonders was er een arrangement samen gesteld. En dit ons erg goed bevallen.

We zijn erg tevreden en er werkte goed en lief personeel.
Jeffrey .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Het was weer een gezellige avond en heerlijke gegeten. Met een vrolijke en vlotte bediening. Wij komen zeker nog een keertje terug.
Mary C.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
De tafels stonden veel te dicht op elkaar. Hoofdgerecht was qua smaak te flauw. Nagerecht erg weinig.
M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Wonders is altijd een feestje om te eten. De high tea was wederom weer goed.
Lunch en diner is hier ook altijd zeer goed.