Wonder's Heerhugowaard

Coolplein 3-7 1703 Heerhugowaard Nederland Kaart

Over het restaurant Wonder's Heerhugowaard

Ervaar Wonderlijke sferen in de wereld van Wonder’s Heerhugowaard. Op het bruisende Coolplein is Wonder’s iedere dag geopend voor een heerlijke kop koffie, een stuk taart, een goed glas wijn, een lekkere clubsandwich of een heerlijk a la carte gerecht. Een moment voor jezelf aan de stamtafel, een snelle lunch, een High Tea met je dochter of een goede vriendin, een zakelijk diner, een drankje of diner voordat je naar het theater of de bios gaat, een vergadering op de bovenverdieping, het kan allemaal! De gezellige inrichting maakt het compleet en aan alles is gedacht. Er zijn speciale kindergerechtjes en een kidscorner. De bovenverdieping is uitermate geschikt voor groepen omdat deze beschikt over een eigen bar en een afsluitbare ruimte voor een vergadering of private dining.

Wil je een arrangement reserveren, zoals een High Tea, High Wine, cocktails & bites? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Mogelijke arrangementen:

* Diverse arrangementen met Escape Room Alkmaar

Meer informatie over restaurant Wonder's Heerhugowaard

Bus 160 halte Stadshart
  • Kom je met de auto?
    Wij zitten op het Coolplein tegenover de VUE bioscoop en het Cool Theater.
  • : Er is parkeergelegenheid in parkeergarage Middenwaard of parkeerterrein Coolplein (navigatie; Middenwaard 67)

Maandag van 10.00 tot 00.00 uur
Zondag van 10.00 tot 00.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Wonder's Heerhugowaard

M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Wonders is altijd een feestje om te eten. De high tea was wederom weer goed.
Lunch en diner is hier ook altijd zeer goed.
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Goed gegeten, prijs/kwaliteit was goed, de bediening naar volle tevredenheid en vriendelijk. Al met al een prima avond gehad! Een minpunt: de tafeltjes staan wat krap op elkaar.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Ik vond het een ruim voldoende. Was ook niet echt een culinair hoogstandje. Maar was super gezellig, sfeer was goed, maar er zijn betere restaurants. Miste een lekkere salade bij mijn menu.
H.L.W. V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We wisten al dat een prima restaurant was
K.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Goed gegeten in een gezellige sfeer. Boven was een pubquiz bezig waar je wel wat muziek van hoorde, maar daar hebben wij ons niet aan gestoord. Fijn dat je ook (gratis) een glas water bij de bestelling kunt krijgen. Prettige service. Zeker voor herhaling vatbaar.
Michele S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer. Er werd rekening gehouden met een groep van 7 personen. Wij konden aan een ronde tafel plaatsnemen met een ronde bank, wat erg gezellig zitten was, iedereen kom met elkaar kletsen
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Goed gegeten, vriendelijke bediening en soepel met je wensen! Je mag gerust ipv een nagerecht een lekkere koffie bestellen.
Kortom: prima.
Lisette S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Gezellig sfeervol vriendelijke bediening, heerlijke gerechten waar aandacht aan besteed is. Wordt mooi opgemaakt geserveerd
Harie M.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Goede snelle en vriendelijke bediening. Helaas was de jus bij de bestelde biefstuk veel te waterig. Zonde van het vlees.
Frederike A.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Lekker eten in een gemoedelijke sfeer!!
W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Wij hebben gezellig gezeten, eten was lekker, zitplaatsen was goed en het personeel was vriendelijk en gezellig, met 4 verschillende thee.
Izell J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Het eten was heerlijk, de bediening erg aardig en de zaak is erg mooi!
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Had alleen een hoofdgerecht.. pasta vonguele ... zeer kleine portie.. had daarna nog honger.
Bij een melding aan de ober ..kreeg ik als reactie.. is normale portie.. maar hij zou het doorgeven aan de keuken.
Dus heb toen nog maar een voorgerecht besteld.
Hier zou wat beter op ingespeeld kunnen worden.. en zeker de porties wat vergroten.. voor een man was dit een voorgerecht geweest
Roos T.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Hoofdgerecht was te weinig en pasta was al afgekoeld..dus hard.. daarna duidelijk opgewarmd.
Bij melding van portie grootte .. was antwoord dat dit normale portie is..
heb toen maar een voor gerecht besteld
Marcella S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Met 20 pax bij jullie gegeten. Onze late reservering werd door omstandigheden nog later maar dit was geen probleem! We voelden ons welkom, zijn respectvol ontvangen en hebben heerlijk gegeten. Super!
P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wij hebben hier afgelopen zondag gegeten met z'n 7en. Wij hadden een menu in combinatie met de toegang van Escape room Alkmaar. Dit was allemaal netjes geregeld! Aanrader.
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het eten was zeer smaakvol! Bediening was vlot en vriendelijk.Een absolute aanrader!!
Joyce T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het eten was echt goed! Goede en snelle bediening en erg vriendelijk personeel. Ga er zeker weer een keer lekker eten ????
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2018
Heerlijke High Wine gehad. Ontzettend vriendelijke bediening. Goede glazen wijn. Prachtig weer dus buiten op het terras gezeten. Top!
H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Echt complimenten voor Wonders. Super vriendelijk personeel en een gezellige ambiance. De kaart is uitgebreid en het eten is heerlijk.