Wonder's Eten en Drinken

Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

7,1
Jenny P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
De plek om te ontspannen in Heerhugowaard. Goede locatie, mooi decor en comfortabel zitten binnen of buiten. Bediening altijd erg vriendelijk en oplettend of je iets nodig hebt. Hier komen locals voor een drankje, theaterbezoekers om eerst te dineren en eigenlijk iedereen die met elkaar afspreekt (zoals onze musicalvereniging elke donderdagavond). Je kan er dan ook van alles krijgen: borrelhapjes, bites, gewoon goede franse keuken van de kaart, maar bijvoorbeeld ook uitgebreid arrangement met italiaans buffet in de bovenzaal met een grote groep! Ik ben niet door ze ingehuurd om zo positief te zijn, ik kom er gewoon graag :-)
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
2 juli Wonders bezocht voor een High Beer, die mijn man als vaderdagcadeautje had gekregen. Het begon dat we eigenlijk niet welkom waren omdat we niet gereserveerd hadden terwijl de zaak helemaal niet vol zat en het terras leeg was omdat het regende. Maar goed we mochten gaan zitten en het genieten kon beginnen. De eerste ronde was Texelse scuumkoppe. Een lekker biertje met een carpacio iets erbij. De tweede gang was een zomerbiertje OK kan. Ook het derde biertje was een lichte. Als echte bierliefhebbers hadden we iets meer variatie verwacht maar OK. De hapjes waren lekker en we zaten gezellig te kletsen. Toen werd gevraagd of we nog iets wilde drinken. Huh... het arrangement bestaat toch uit vier gangen?? zeiden wij. Dit moest de mevrouw even gaan vragen en na een kwartier kwam ze stralend terug met een volgende gang. Radler!!!. Dit kan echt niet. Het is een high beer dan verwacht je een opbouw in bier en variatie van sterkte. Radler is soort limonade in onze ogen en een absolute anticlimax van de high beer. De mevrouw van Wonders ging nog serieus in discussie of het wel of geen bier was. Maar op aandringen kregen we een Affligem met als laatste gang een toetje. Het lijkt er op dat ze de high beer er gewoon bij toen om in het assortiment te hebben maar geen enkel idee hebben over wat dat eigenlijk in moet houden. Je krijgt gewoon de smaken van de tap in een willekeurige volgorde. Jammer geen aanrader dus als je een echte bierliefhebber bent.
Gijsgeniet S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Liefdeloos, dat is wat ons betreft het kernwoord voor onze ervaring bij Wonder's in Heerhugowaard. Bij het uitreiken van de menukaart wordt direct geprobeerd je aan de 'Starter's to share' te krijgen terwijl je nog geen idee hebt wat je wilt gaan eten. De tafel naast ons gaf de Pekingeend terug. Steenkoud. Dat belooft weinig goeds. Dat bleek ook te kloppen. De keuze was gevallen op de Mixed Grill en de Ribeye. Op de laatste was weinig aan te merken, medium rare zoals gevraagd. De Mixed Grill echter was een verschrikking. Gort droge stukken vlees, veel te ver door gegaard. De helft bleef staan, mijn partner had geen behoefte meer om er over te klagen. Vooral ook niet omdat de bijbehorende sla een bijzonder kenmerk had waar een konijn gelukkig van zou worden: geen dressing erbij of er over. Uit het water rechtstreeks op het schaaltje. Bediening erbij gevraagd en die kwam terug met een nieuw schaaltje. "Ja dat was de keuken vergeten" was het excuus. Voeg daarbij dat de rode wijn op kamertemperatuur was. Gezien het lekkere weer was het binnen zo'n 23 graden en die had de wijn qua temperatuur dan ook. Karaf water mocht niet, wel een glas. Al met al bepaald geen wonder dat Wonder's.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Verschillende keren hebben we hier gegeten, van een high tea, lunch tot diner. En voor de high tea en de lunch kan ik dit restaurant van harte aanbevelen, maar voor het diner vond ik het eten wat minder. Zelf had ik een salade met geitenkaas besteld en dit was voornamelijk heel veel sla en dan ook nog eens rucola. Mijn man had het lamsvlees op vier manieren bereid en het was lekker, maar niet fantastisch. De service is verder goed, hoewel ik 's middags wel een keer wat ben komen eten en de mooiste tafeltjes waren al voor de avond gedekt, waardoor je er niet kon zitten terwijl er verder niemand tijdens de lunch gebruikt van maakte.
Benkooij .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Ik kom regelmatig bij Wonders, zo ook vanmiddag voor lunch. De service is erg vlot. Ik bestelde een wrap pekineend en mijn tafelgenoot het broodje oosterse kip. De porties zijn groot en de prijzen zijn goed te doen. De 'toffie koffie' was met verse slagroom in plaats van uit een spuitbus - wat ik zeker een pluspunt vind. Via couverts kregen wij 10 Euro korting op onze reservering, welke netjes op de bon werd berekend.

Tot de volgende keer!

Vriendelijke groeten,

Dhr. Kooij
Ilona C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Nieuwe kaart nieuwe kok? nooit meer Wonder's Heerhugowaard. Afgelopen vrijdag club sandwich en kaastosti besteld. De favoriete tosti was van de kaart.Tosti zag er onsmakelijk uit, geen aandacht aan besteed niets. Clubsandwich niet getoast en rauw en gebakken spek met een stapel kip. Was niet te eten. Klacht werd beaamd en zou worden doorgegeven. Geen excuus geen compensatie. Met twee drankjes 20 euro! afrekenen Was de favoriete lunchbestemming van mij en mijn dochter. . Echter nooit meer. Ook jammer dat mijn review niet wordt geplaatst
Svebby .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Boeking gedaan i.c.m. een theatervoorstelling in Cool. Bij binnenkomst werd dat bevestigend gevraagd zodat men rekening zou houden met onze aanvangstijd. Op zich keurig dus! Echter bleef het hierbij... we hebben zowel om de kaart, de straten, het voorgerecht als het hoofdgerecht moeten vragen met als gevolg dat we het hoofdgerecht met mach 10 naar binnen hebben moeten werken om de voorstelling te halen. Erg jammer, lekker als je er doorlopend om vraagt! Dan het eten: Stater was prima. Het voorgerecht was super!!! het hoofdgerecht (Shared Diner) viel ons tegen. Bestaat uit 4 mini voorgerechtjes (jawel, ook diegene die we zojuist hadden gehad als voorgerecht) en een paar warme mini-hoofdgerechten waarvan de spareribs erg vet en smaakloos waren, het lamsstoofpotje vonden we beiden simpelweg niet lekker (kwestie van smaak) en was het sate vlees vergezeld van behoorlijk wat vet. Echter stond hier ook een heerlijk tomatensoepje op. Dit hoofdgerecht nemen wij dus niet meer.
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Wij wilden na ons werk tijdens koopavond even snel ergens wat eten voordat we onze kerstinkopen zouden doen. We liepen binnen en kregen al snel een tafel. Op de menukaart stonden veel dingen wat ons erg aan sprak, maar Shared Dining ( verschillende warme en koude gerechtjes, geserveerd op een Wonder’s etagère) sprak ons het meeste aan. Bij het bestellen gaven we aan dat we niet veel tijd hadden en vroegen of het eerder kon. De bereidingstijd was in eerste instantie 45 minuten, maar voor ons konden ze het inkorten naar 15 minuten! Er stonden veel lekkere hapjes op met een soepje, verschillende vis, mals stukjes vlees en heerlijke carpaccio. Ook de crostini's met aioli was verrukkelijk. Kortom, super goede en snelle service en lekker eten. Wij komen zeker weer terug.
Marceloost .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Wij hebben voorafgaand aan de night run in Zaandam heerlijk gegeten bij wonders, lekker in het zonnetje op het terras mochten we om 16:30 al à la carte dineren topservice daar gaan we vaker heen
Amanda D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2015
Na mijn vorige recensie over het restaurant wonder's is alles omgekeerd. Ik heb wel 500x een excuus gehoord en het personeel en de sfeer keerde helemaal om. De lieve serveerder kon het bijna niet over zijn hart verkrijgen om ons ook maar een klein beetje 'ongelukkig' weg te laten gaan. Hij gaat gelijk achter de dingen aan waar hij achter aan kan gaan. En zorgt ervoor dat je er met een glimlach verdwijnt. Dit is een team die wat doet aan hun opbouwende kritiek!
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
omdat het in mei zo goed was bevallen wederom voor de unlimited gegaan.
maar dat viel dus even tegen. Je kon merken dat het dus nu 3 maanden loopt. Ze hebben mijn tip van de kaarten ter harte genomen, maar de porties zijn danig gewijzigd. Niet zoveel aandacht meer aan besteedt als de eerste keer toen het de tweede dag was. Voorbeeld geen stokjes meer bij de tonijn, minder vlees bij diverse gerechten en slordigere presentatie. Ook moesten we erg ons best doen om onze bestellingen richting de keuken te krijgen en steeds zelf vragen of we nog brood konden krijgen. Jammer, tegenvaller.
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Wij hebben hier unlimited gegeten en dat is ons heel goed bevallen.
De gerechten zelf waren erg lekker en net groot genoeg.
De gehaktballetjes is saus vonden wij erg lekker.
De bediening was heel snel, vriendelijk en oplettend.
Wij hebben een top avond gehad.
Anita H.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
We hebben gegeten van het nieuwe concept 'Wonders Unlimited' Voor het bedrag van 26,50€ kun je kleine gerechten van de kaart bestellen. Het is erg lekker. Per ronde per persoon max 2 gerechten, jammer dat er zo'n dure kaart wordt gebruikt voor het opschrijven van een paar streepjes, dat kan goedkoper. Serveerster maakte de avond.
MPHK .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Het eten was bijzonder matig, kwalitatief ruim onder wat je mag verwachten voor ~100€ (2 personen). Service daarentegen was uitstekend. Qua opzet best leuk, maar geen enkel gerecht voldeed aan de verwachtingen.
AG96 .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2015
Zondag hadden wij een high tea met de meiden , erg lekker allemaal eten was goed verzorgd ! Het min puntje ik heb wel al vaker gehoord dat je er weg gegeken word dat gebeurde dus bij ons ook het begon al om 4 uur ! Half zes kwam de vraag of ik alvast wilde afrekenen met het apparaat in der handen of dat we ergens anders wouden zitten het moment was dus al verpest . zelf heb ik in de horeca gewerkt en weet dat het niet altijd makelijk is maar dit meisje liet dit duidelijk merken. Ook hele bijdehante opmerkingen en af en toe een zucht en een steun. Ook de theepot werd niet bijgevuld en we konden dus zwaaien wat we wilde ! We zaten ook in een vergeten hoek erg kaal we hadden wel een leukere tafel verwacht ! Nogmaals het eten was niks op aan te merken helemaal perfect maar de bediening daar mogen ze het een en andere veranderen !
Peertje67 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Gisteravond daar lekker gegeten. Heerlijke steenovenpizza picante. Bediening was zeer attent en correct dit keer. Muziek werd later op de avond wel wat te luid.
Evaline B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Uitgebreid geborreld.
Gezellige entourage en nette bediening.
Als borrelhap verschillende hapjes; oa crostinis met tapenade, gerookte ham met tortillachips/guacemole. Ham en crostinis waren goed te doen maar de chips was oud en leek aangegeten. Na dit bij de bediening te hebben gemeld, werd dit op de rekening correct opgelost.
Denise B.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2014
Ja het is een mooi uitziende tent, maar het eten en de bediening daarentegen.. :( Maar mijn diner is al meerdere malen tegengevallen, dat zal ik hier dus niet snel meer doen. Lunchen heb ik hier al vaker gedaan en is opzich niks mis mee (maar moet ook eerlijk zeggen dat het een brood Kroket vd Laan was, dus lijkt me ook niet zo moeilijk). Bediening lijkt wel altijd traag, of het nou druk of rustig is, lijkt ook vaak wisselend en onervaren personeel te zijn.
Roekoe2 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2014
Wat een afknapper.....een zeer luidruchtig verblijf met personeel dat zeer onkundig is! Voorgerecht matig, een bijna koud soepje zonder smaak, hoofdgerecht ronduit te slecht voor woorden....koud deeg met vette , lauwe vulling !!! Aangegeven bij bediening maar werd niets aan gedaan..na ong.20 min.kwam het volgende drankje met welliswaar rose lipgloss aan het glas , drankje werd vakkundig in een ander glas overgegoten met de text dat dit een mooier glas was....geen verontschuldiging of drankje van het huis. Hier komen we echt nooit meer.
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Eerst geweest voor koffie, later voor lunch. De bediening was vlot en vriendelijk, niets op aan te merken. Kaart is uitgebreid. Lekker aardappel pastinaak soepje. Goede broodjes, geitenkaas met vijgencompote, prima. Kinderen kroketten op brood. Prijzen vallen erg mee. Lekkere koffie, goed gebak. Kindvriendelijke zaak. Fijn om daar te lunchen of eten in combinatie met bios. Inrichting vrij donker.