Wonder's Eten en Drinken

Coolplein 3-7 1703 Heerhugowaard Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wonder's Eten en Drinken

Bus 160 halte Stadshart
  • Kom je met de auto?
    Wij zitten op het Coolplein tegenover de VUE bioscoop en het Cool Theater.
  • : Er is parkeergelegenheid in parkeergarage Middenwaard of parkeerterrein Coolplein (navigatie; Middenwaard 67)

Maandag 11:00 - 00:00
Dinsdag t/m Donderdag 10:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 10:00 - 02:00

Jouw recensie over het restaurant Wonder's Eten en Drinken

Karel V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Goede kaart met voor ieder wat wils. Prijs-kwaliteit is goed. Bediening snel, correct en attent. Inrichting is sfeervol. Als ik dan toch iets kritisch moet noemen dan is dat het meubilair, eenvoudig en ons tafeltje wiebelde. Opgelost met viltjes maar wel iets om na te kijken.
Marja C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Eten hier vaker, was weer lekker. De ontvangst en bediening zoals altijd zeer vriendelijk. Dit keer gekozen voor de salade met kip en de hamburger: beslist aanraders.
dita_langenberg .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Helaas was het lastig contact te krijgen met het bedienend personeel op het moment van bij bestellen en het moment van afrekenen.
Priscilla A.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Vriendelijk personeel, mooie en frisse uitstraling, high tea is ontzettend goed geregeld; veel keuze en er wordt regelmatig gevraagd of alles nog naar wens is. Top tent!
Richard S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De nieuwe kaart heeft een groot aantal culinaire verrassingen! Top!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Lekker gegeten
Debby E.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Super en heerlijke Mac Wonder's burger gegeten en de gehele avond geen honger meer gehad. Zeer zeker aan te raden om gezellig een hapje te gaan eten of iets te drinken. Leuke sfeer, aardig en leuk personeel die zorgen voor een vlotte bediening.
We komen zeker nog een keertje terug.
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Wonders Heerhugowaard heeft zich gerevancheerd. Is een gezellige gelegeheid met vriendelijke prettige bediening. Porties meer dan voldoende ruime keus in wijn. Alleen jammer dat de prosecco niet in de goede glazen werd geserveerd. We hadden iets te vieren en nu leek het of we met een wit wijntje zaten te proosten. Verder zeer tevreden.
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Ik kom graag weer eens terug! De bediening was goed en vriendelijk!
Hielden rekening met onze beperkte tijd ivm een bezoek aan theater Cool.
Mariette J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Geweldige locatie.vriendelijk personeel.kortom een aanrader
Mariëtte R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
High wine en high beer geboekt.
Wijn was heerlijk maar zo’n klein beetje.. bier werd nota bene in kleine wijnglazen geserveerd. Hapjes/minigerechtjes werden geserveerd als de wijn en het bier al op was.
Wel vriendelijke bediening, maar duidelijk geen supervisor die alles coördineert.
Rekening erg hoog, prijs -kwaliteit verhouding klopt niet.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Het menu van 35 euro was karig. Geen groente of sla bij het beenhammetje. Weinig groente enweinig patatjes bij de vis.
Jammer want het was wel lekker. De service was goed, de ober kon toch voor ons wat salade opduikelen uit de keuken ook al hoorde het er niet bij Verder goede bediening en zeer gezellige inrichting
Sabine S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Heerlijk gegeten na afloop van ons bedrijfsuitje. We hadden een groepsmenu met ruim voldoende keuze. De borrelplank vooraf was erg leuk gedaan en de hoofdgerechten smaakten bij iedereen goed. De porties waren goed en de bediening was heel gastvrij.
Cees B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Hier geluncht met 4 personen. Het brood was hard en droog en leek op beschuit. De pizza was aan de randen erg zwart waardoor allen het middendeel kon worden gegeten. Dit doorgegeven aan de bediening. Die heeft het gemeld aan de keuken. Er werd niets mee gedaan. Er kwam geen vervangend gerecht. Al met al een zeer teleurstellende ervaring.
Jenny P.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
De plek om te ontspannen in Heerhugowaard. Goede locatie, mooi decor en comfortabel zitten binnen of buiten. Bediening altijd erg vriendelijk en oplettend of je iets nodig hebt. Hier komen locals voor een drankje, theaterbezoekers om eerst te dineren en eigenlijk iedereen die met elkaar afspreekt (zoals onze musicalvereniging elke donderdagavond). Je kan er dan ook van alles krijgen: borrelhapjes, bites, gewoon goede franse keuken van de kaart, maar bijvoorbeeld ook uitgebreid arrangement met italiaans buffet in de bovenzaal met een grote groep! Ik ben niet door ze ingehuurd om zo positief te zijn, ik kom er gewoon graag :-)
Connie V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
2 juli Wonders bezocht voor een High Beer, die mijn man als vaderdagcadeautje had gekregen. Het begon dat we eigenlijk niet welkom waren omdat we niet gereserveerd hadden terwijl de zaak helemaal niet vol zat en het terras leeg was omdat het regende. Maar goed we mochten gaan zitten en het genieten kon beginnen. De eerste ronde was Texelse scuumkoppe. Een lekker biertje met een carpacio iets erbij. De tweede gang was een zomerbiertje OK kan. Ook het derde biertje was een lichte. Als echte bierliefhebbers hadden we iets meer variatie verwacht maar OK. De hapjes waren lekker en we zaten gezellig te kletsen. Toen werd gevraagd of we nog iets wilde drinken. Huh... het arrangement bestaat toch uit vier gangen?? zeiden wij. Dit moest de mevrouw even gaan vragen en na een kwartier kwam ze stralend terug met een volgende gang. Radler!!!. Dit kan echt niet. Het is een high beer dan verwacht je een opbouw in bier en variatie van sterkte. Radler is soort limonade in onze ogen en een absolute anticlimax van de high beer. De mevrouw van Wonders ging nog serieus in discussie of het wel of geen bier was. Maar op aandringen kregen we een Affligem met als laatste gang een toetje. Het lijkt er op dat ze de high beer er gewoon bij toen om in het assortiment te hebben maar geen enkel idee hebben over wat dat eigenlijk in moet houden. Je krijgt gewoon de smaken van de tap in een willekeurige volgorde. Jammer geen aanrader dus als je een echte bierliefhebber bent.
Gijsgeniet S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Liefdeloos, dat is wat ons betreft het kernwoord voor onze ervaring bij Wonder's in Heerhugowaard. Bij het uitreiken van de menukaart wordt direct geprobeerd je aan de 'Starter's to share' te krijgen terwijl je nog geen idee hebt wat je wilt gaan eten. De tafel naast ons gaf de Pekingeend terug. Steenkoud. Dat belooft weinig goeds. Dat bleek ook te kloppen. De keuze was gevallen op de Mixed Grill en de Ribeye. Op de laatste was weinig aan te merken, medium rare zoals gevraagd. De Mixed Grill echter was een verschrikking. Gort droge stukken vlees, veel te ver door gegaard. De helft bleef staan, mijn partner had geen behoefte meer om er over te klagen. Vooral ook niet omdat de bijbehorende sla een bijzonder kenmerk had waar een konijn gelukkig van zou worden: geen dressing erbij of er over. Uit het water rechtstreeks op het schaaltje. Bediening erbij gevraagd en die kwam terug met een nieuw schaaltje. "Ja dat was de keuken vergeten" was het excuus. Voeg daarbij dat de rode wijn op kamertemperatuur was. Gezien het lekkere weer was het binnen zo'n 23 graden en die had de wijn qua temperatuur dan ook. Karaf water mocht niet, wel een glas. Al met al bepaald geen wonder dat Wonder's.
Linda D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Verschillende keren hebben we hier gegeten, van een high tea, lunch tot diner. En voor de high tea en de lunch kan ik dit restaurant van harte aanbevelen, maar voor het diner vond ik het eten wat minder. Zelf had ik een salade met geitenkaas besteld en dit was voornamelijk heel veel sla en dan ook nog eens rucola. Mijn man had het lamsvlees op vier manieren bereid en het was lekker, maar niet fantastisch. De service is verder goed, hoewel ik 's middags wel een keer wat ben komen eten en de mooiste tafeltjes waren al voor de avond gedekt, waardoor je er niet kon zitten terwijl er verder niemand tijdens de lunch gebruikt van maakte.
ben K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Ik kom regelmatig bij Wonders, zo ook vanmiddag voor lunch. De service is erg vlot. Ik bestelde een wrap pekineend en mijn tafelgenoot het broodje oosterse kip. De porties zijn groot en de prijzen zijn goed te doen. De 'toffie koffie' was met verse slagroom in plaats van uit een spuitbus - wat ik zeker een pluspunt vind. Via couverts kregen wij 10 Euro korting op onze reservering, welke netjes op de bon werd berekend.

Tot de volgende keer!

Vriendelijke groeten,

Dhr. Kooij
Ilona C.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Nieuwe kaart nieuwe kok? nooit meer Wonder's Heerhugowaard. Afgelopen vrijdag club sandwich en kaastosti besteld. De favoriete tosti was van de kaart.Tosti zag er onsmakelijk uit, geen aandacht aan besteed niets. Clubsandwich niet getoast en rauw en gebakken spek met een stapel kip. Was niet te eten. Klacht werd beaamd en zou worden doorgegeven. Geen excuus geen compensatie. Met twee drankjes 20 euro! afrekenen Was de favoriete lunchbestemming van mij en mijn dochter. . Echter nooit meer. Ook jammer dat mijn review niet wordt geplaatst