Wonder's eten & drinken

Markt 17 1741 BS Schagen Nederland Kaart

Over het restaurant Wonder's eten & drinken

Klassiekers in een klassiek pand

The world of Wonders: Gevestigd in een monumentaal pand uit de 19e eeuw gebouwd. Daar passen de klassiekers van de kaart uitstekend bij. De uitgebreide kaart bevat verder verschillende soepen, vlees- of visgerechten, pizza, salades en kindermenu's. Naast de reguliere avonden kun je er terecht voor een High Tea of (iets later op de dag) een High Wine!

Meer informatie over restaurant Wonder's eten & drinken

- High Tea 10:30 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Wonder's eten & drinken

Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben ons feestje gevierd met de vrienden en familie in de bovenzaal van Wonders
Dat is prima bevallen, het was heel gezellig
De bediening van de hapjes en drankjes was perfect geregeld
Zeker aan te bevelen om hier een feestje te vieren.
Jennifer O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Duurde erg lang voor we het voorgerecht kregen ( zeker 60 min.) met twee kinderen is dat niet te doen.
Na ober erop aangesproken te hebben kwam ons eten vrijwel direct.

Ober heeft excuus aangeboden was iets fout gegaan in de keuken. Het eten was voortreffelijk dus al met al prima gegeten!
ingeborg.golstijn .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heel gezellig gezeten, kaart lekker divers, echt voor ieder wat wils! Goede vriendelijke bediening, eten ronduit geweldig.
Sabine N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Vriendelijke bediening en de paasplatters brunch was echt fantastisch.
Marrieparrie .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Met vriendinnen gezellig gegeten en daarna geborreld. Was lekker druk en goed sfeertje! We hebben een heerlijke avond gehad.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij hebben buiten op het terras gezeten het duurde werkelijk 45 minuten voordat men binnen door had
dat er buiten ook nog mensen zaten??
Als je het buiten terras niet kunt bedienen ruim het dan op!!
Na 45 minuten kwam er iemand die ging nog in discussie of hef wel zo was echt dramatisch!! Klant = koning toch.... absoluut geen aanrader!!
B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
High Beer was voortreffelijk. Lekkere hapjes en prachtige biertjes welke elkaar zeer goed aanvulden. Tempo was voor ons wel behoorlijk hoog. Vriendelijke ontvangst en bediening. Aanrader !!
Debby B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Soms zit het mee, maar in dit geval zat het niet mee. Verlichting zo weinig dat iedereen zijn telefoon erbij pakte om de kaart te lezen. Zelfs mijn kleinzoon van 14 had zijn telefoon nodig. De voorgerechten gingen goed, op tijd geserveerd en goed van kwaliteit.

Maar een uur nadat de voorgerechten weer waren afgeruimd nog steeds geen hoofdgerechten. En blijkbaar ook niemand die het opviel dat aan onze tafel nog niet werd gegeten, terwijl mensen die veel later waren binnen gekomen al lang en breed zaten te eten. Slordig van de bediening, maar ook van de leiding dat hier niet op wordt gelet. Dus maar eens gevraagd of het eten sowieso wel kwam.

Helaas onze bestelling was ergens verdwenen en er was dus nog niet eens begonnen met de bereiding. Excuses en we gaan er meteen mee aan de slag. Leuk maar slordig. Als compensatie wat gratis drankjes en één van de voorgerechten werd van de rekening gehaald.

Op de kaart staat dat de hoofdgerechten worden geserveerd met groenten en gegratineerde aardappelen. Maar toen de borden met vlees werden geserveerd, bleek dat te bestaan uit 3 kleine stukjes groenten en een stukje gegratineerde aardappel van 3 bij 3 cm. Gewoon op het bord. Geen garnituur met voldoende diverse groenten en/of een flinke bak gebakken aardappelen.

Uiteraard kun je van alles bij bestellen/ Patat etc., maar wel tegen een meerprijs. Bij een normaal hoofdgerecht hoort toch echt iets meer dan dit minimale beetje. Ga eens kijken bij vdValk.

Al met al een teleurstellende ervaring. Wij gaan voortaan ergens anders heen.
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Echt heel erg lekker gegeten. Hele vrolijke serveerster en de gangen kwamen op een goede tijdinterval. 1 klein minpuntje was dat ik mijn tweede drankje niet kreeg, mijn vrouw wel. Dit resulteerde in het feit dat ik de gehele hoofdmaaltijd zonder drankje zat. Het bereiken van een seveerster was moeilijk vanwege de drukte. Geen ramp, maar toch jammer. Wonders schagen is en blijft een aanrader.
Judy V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Was gerust lekker en gezellig maar ik vond de zit/tafelplaatsen veel te krap. Het eten was lekker maar karig.
Ina J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima gegeten, in een gezellig restaurant
M.I.T. S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Heerlijk gegeten
Leuke bediening
Weer voor herhaling vatbaar
Edwin S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Op een zomerse doordeweekse avond hier met z'n tweetjes in dit restaurant gegeten en wel op het verwarmde terras buiten, onder een heus reuze zonnescherm. Het was er niet erg druk, dus voldoende om een knus plekje uit te zoeken. Hinderlijk en irritant is wel dat men dan gelijk tussen de rokers zit en er geen rekening is gehouden met niet-rokers.
Enfin, de bediening was aardig, het eten des te minder.
Normaliter nemen wij nooit een voorgerecht, aangezien de meeste hoofdgerechten voldoende soelaas bieden, naast het dessert, om met een voldaan gevoel het restaurant weer te verlaten, wat later een teleurstelling bleek te zijn.
Ik koos voor de mixed meat: biefstuk/varkenshaas/kip/sparerib/knoflook & kerriesaus. Wordt dan geserveerd met een gepofte aardappel, wat stukjes gegrilde groente en 2 sausjes. Toen ik vroeg of de gepofte aardappel kon worden vervangen door een portie friet, was dat niet mogelijk en moest er extra worden bij besteld. Dus maar meteen een portie friet met mayo er bijbesteld.
Mijn vrouw bestelde de krokante kabeljauw voorzien van pistache-pijnboompittenkorst/ravioli/gepofte tomaten.
Na een behoorlijke wachttijd, terwijl het er niet eens druk was, werd uiteindelijk het eten geserveerd.
De mixed meat was voor mij een teleurstelling, aan de zogenaamde 2 stukjes sparerib zat nauwelijks iets van vlees te noemen en de bijgeserveerde knoflooksaus was geen knoflooksaus, maar een soort kerriesaus....de rest van het vlees was redelijk, de groentes er omheen stelde qua hoeveelheid ook niet veel voor.
De krokante kabeljauw van mijn vrouw was totaal smaakloos en de verwachting dat de erbij behorende ravioli voldoende vulling geeft, was ver te zoeken: 4 stukjes ravioli ! De extra portie patat werd dus gelijk erbij aangevuld om geen hongergevoel meer te hebben.
Als afsluiter hebben een dessert genomen, waaronder een dame blanche.
De bijbehorende gesmolten chocoladesaus bleek koud te zijn niet warm zoals dit behoort en daarnaast behoorlijk verdund.
Het ijs kwam half gesmolten aan.
De witte chocolade cheesecake bleek " op " te zijn, dat mag toch niet gebeuren in zo' n restaurant....
Voor de kwaliteit van het geheel, is dit niet in verhouding voor de behoorlijke prijzen die men er voor vraagt.
We gaan niet nog een keer naar dit restaurant.
Daisy T.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier gegeten op 13/01/17. Ik had gekozen voor de carpaccio, mixed meat en de scroppino. Alle gerechten vielen in de smaak. Mijn tafelgenoot vond haar gerechten tevens lekker. De bediening was vriendelijk. Enige minpuntje vonden wij de zitplaats. Wij zaten precies op een stuk bank dat niet recht liep. Hierdoor zaten we niet zo lekker aan de tafel.
Jules B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Dit restaurant op een prachtig plekje aan de Markt van Schagen ziet er veelbelovend uit, met een mooi terras en een gezellige inrichting.

Het eten stelt echter teleur, de specialiteit van de dag eend op twee wijzes was taai, en de gegrilde zal, was volledig overdone en droog. Het niveau komt niet boven de gemiddelde lunchroom uit, tewijl de kaart en het prijsniveau anders doen verwachten... en voor een lunchroom zijn de porties bovendien erg klein.

Al met al was het eten een teleurstelling, geen aanrader voor iets anders dan een kopje koffie of een bokbiertje met een portie frituursnacks..
Fiona V.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Buiten op terras gezeten en salade geitenkaas besteld. Was lekker, maar niet heel bijzonder; geitenkaas was niet even in de oven geweest, maar gewoon koud en wat weinig dressing over de salade. Bediening was ok, niet super vriendelijk. Wel lekkere plaats om buiten te zitten met comfortabele stoelen.
Melle S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Nadat we ons voorgerecht besteld hadden duurden het een aardige tijd tot we deze kregen, na nog langer te wachten kwam eindelijk ons hoofdgerecht. Het was weinig en het was taai en van de cashewnoten die erin zouden zitten heb ik er weinig gezien. Niet echt het geld waard dus... Het toetje hebben we ergens anders gehaald want dat zou ook nog heel lang duren. Het personeel deed aardig maar de glazen werden desondanks niet van onze tafel opgeruimt.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Ik ga altijd met veel plezier eten bij Wonders, dus ik ging met twee vriendinnen eten bij Wonders. Wij bestelden een etagère voor 3 personen 66 euro. Bovenop lagen warme gerechtjes, 6 garnaaltjes, 4 spare ribs botjes, 4 hele kleine saté en drie kleine kroketjes. In een koffiekopje een soepje. Onderop lagen 4 schoteltjes met carpaccio, ham, tomaten en zalm. Hier kan niet veel verkeerd gaan samen met een paar halve broodjes en tortilla chips was dat het diner. Ruim onder de maat v.w.b. inhoud,en hoeveelheid. Echt niet in verhouding tot de prijs. Dit zullen wij niet nog eens bestellen!!!!!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Gisterenavond op een prachtige zondag plaatsgenomen op het terras voor een hapje met een aantal mensen. Wonders is een prachtige zaak, zowel binnen als buiten. Aantal keer gekozen voor de "Mac Wonders" en een maaltijdsalade met gamba's. Vooral de burgers waren ronduit vrij basic, wel een mooie presentatie. Ook de salade was ietwat fantasieloos, zeker niet slecht.. maar het kan gewoon beter mijn inziens. Meisje in de bediening hielp ons heel prima. Als de kwaliteit van het eten wat omhoog geschroefd wordt, is dit een hele leuke zaak.
Angret S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Op het terras was de gasbrander leeg, deze werd ondanks verzoek niet gevuld en het werd kouder. De banken aan de achterkant zitten niet comfortabel.
Wij bestelden een etagère voor 2 personen € 43,--. Bovenop lagen warme gerechtjes, 4 garnalen, 3 spare ribs botjes, 4 hele kleine vieze saté in een sherryglas en 2 mini loempia met een smakeloze inhoud. Onderop lagen 4 schoteltjes met carpaccio, ham, tomaten en zalm. Hier kan niet veel verkeerd gaan samen met 4 sneetjes brood en tortilla chips was dat het diner. Ruim onder de maat v.w.b. inhoud, smaak en hoeveelheid.