Wonder's eten & drinken

Markt 17 1741 BS Schagen Nederland Kaart

Over het restaurant Wonder's eten & drinken

Klassiekers in een klassiek pand

The world of Wonders: Gevestigd in een monumentaal pand uit de 19e eeuw gebouwd. Daar passen de klassiekers van de kaart uitstekend bij. De uitgebreide kaart bevat verder verschillende soepen, vlees- of visgerechten, pizza, salades en kindermenu's. Naast de reguliere avonden kun je er terecht voor een High Tea of (iets later op de dag) een High Wine!

Meer informatie over restaurant Wonder's eten & drinken

- High Tea 10:30 - 16:00

Jouw recensie over het restaurant Wonder's eten & drinken

S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Een gezellige locatie met vriendelijk personeel. De lunchplank is altijd lekker en ruim van keuze! Een tip.........kijk of er brood aangevuld kan worden. Voor de rest een heerlijke zakelijke lunch gehad. m.v.g. Hilda Smits
T.E.A. G.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Genoten van een heerlijke high tea met 10 personen! Complimenten aan de kok; er waren nogal wat allergieën en hier is echt perfect rekening mee gehouden! Een aanrader!
P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
bediening van de een was perfect terwijl de ander beter naar huis kan gaan.

wij hadden een high wine met duidelijke uitleg en kleine gerechten erbij. Wel zou het misschien een idee zijn om een gepofte aardappel aan de gerechten toe te voegen.
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
We hebben met zij vieren heerlijk gegeten, ieder verschillende gerechten gegeten en het was allemaal even lekker.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Prima restaurant. Goede.kwaliteit eten en vriendelijke bediening.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de familie. Attente en vriendelijke bediening.
Het restaurant heeft leuke ronde tafels wat met een familie optimaal is.
Een aanrader!
Willy S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
gezellige high wine gehad. Vond het wel gewaagd om zonder overleg oesters als hapje te presenteren maar we hebben enorm gelachen.
Annemiek .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Een van de favoriet locaties "goed toeven", bij Wonders"! De gerechten zijn altijd met zorg bereid, geserveerd en met name de bediening verdient een grote pluim. We kunnen het iedereen aanbevelen en doen dit met regelmaat. Klein aandachtspunten, "iets meer keuze voor de vegetariërs onder ons"!!

Groetjes, Denise van Excel
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
We hebben ons feestje gevierd met de vrienden en familie in de bovenzaal van Wonders
Dat is prima bevallen, het was heel gezellig
De bediening van de hapjes en drankjes was perfect geregeld
Zeker aan te bevelen om hier een feestje te vieren.
Jennifer O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Duurde erg lang voor we het voorgerecht kregen ( zeker 60 min.) met twee kinderen is dat niet te doen.
Na ober erop aangesproken te hebben kwam ons eten vrijwel direct.

Ober heeft excuus aangeboden was iets fout gegaan in de keuken. Het eten was voortreffelijk dus al met al prima gegeten!
ingeborg.golstijn .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heel gezellig gezeten, kaart lekker divers, echt voor ieder wat wils! Goede vriendelijke bediening, eten ronduit geweldig.
Sabine N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Vriendelijke bediening en de paasplatters brunch was echt fantastisch.
Marrieparrie .
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Met vriendinnen gezellig gegeten en daarna geborreld. Was lekker druk en goed sfeertje! We hebben een heerlijke avond gehad.
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Wij hebben buiten op het terras gezeten het duurde werkelijk 45 minuten voordat men binnen door had
dat er buiten ook nog mensen zaten??
Als je het buiten terras niet kunt bedienen ruim het dan op!!
Na 45 minuten kwam er iemand die ging nog in discussie of hef wel zo was echt dramatisch!! Klant = koning toch.... absoluut geen aanrader!!
B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
High Beer was voortreffelijk. Lekkere hapjes en prachtige biertjes welke elkaar zeer goed aanvulden. Tempo was voor ons wel behoorlijk hoog. Vriendelijke ontvangst en bediening. Aanrader !!
Debby B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Soms zit het mee, maar in dit geval zat het niet mee. Verlichting zo weinig dat iedereen zijn telefoon erbij pakte om de kaart te lezen. Zelfs mijn kleinzoon van 14 had zijn telefoon nodig. De voorgerechten gingen goed, op tijd geserveerd en goed van kwaliteit.

Maar een uur nadat de voorgerechten weer waren afgeruimd nog steeds geen hoofdgerechten. En blijkbaar ook niemand die het opviel dat aan onze tafel nog niet werd gegeten, terwijl mensen die veel later waren binnen gekomen al lang en breed zaten te eten. Slordig van de bediening, maar ook van de leiding dat hier niet op wordt gelet. Dus maar eens gevraagd of het eten sowieso wel kwam.

Helaas onze bestelling was ergens verdwenen en er was dus nog niet eens begonnen met de bereiding. Excuses en we gaan er meteen mee aan de slag. Leuk maar slordig. Als compensatie wat gratis drankjes en één van de voorgerechten werd van de rekening gehaald.

Op de kaart staat dat de hoofdgerechten worden geserveerd met groenten en gegratineerde aardappelen. Maar toen de borden met vlees werden geserveerd, bleek dat te bestaan uit 3 kleine stukjes groenten en een stukje gegratineerde aardappel van 3 bij 3 cm. Gewoon op het bord. Geen garnituur met voldoende diverse groenten en/of een flinke bak gebakken aardappelen.

Uiteraard kun je van alles bij bestellen/ Patat etc., maar wel tegen een meerprijs. Bij een normaal hoofdgerecht hoort toch echt iets meer dan dit minimale beetje. Ga eens kijken bij vdValk.

Al met al een teleurstellende ervaring. Wij gaan voortaan ergens anders heen.
Timo H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Echt heel erg lekker gegeten. Hele vrolijke serveerster en de gangen kwamen op een goede tijdinterval. 1 klein minpuntje was dat ik mijn tweede drankje niet kreeg, mijn vrouw wel. Dit resulteerde in het feit dat ik de gehele hoofdmaaltijd zonder drankje zat. Het bereiken van een seveerster was moeilijk vanwege de drukte. Geen ramp, maar toch jammer. Wonders schagen is en blijft een aanrader.
Judy V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Was gerust lekker en gezellig maar ik vond de zit/tafelplaatsen veel te krap. Het eten was lekker maar karig.
Ina J.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Prima gegeten, in een gezellig restaurant
M.I.T. S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017