Wonder's Eten & Drinken

Meer informatie over restaurant Wonder's Eten & Drinken

Maandag t/m Zondag vanaf 09:30

Frans J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Op een winderige zonnige zondagmiddag hier neergestreken voor een warme hap en iets te drinken. Prima gelegenheid voor even een pauzemoment.
Kvic .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Na een dagje strand aanveschoven bij Wonder's. Goede lokatie zo vlak bij het strand. Vriendelijke bediening en ruim ingericht. Wij gingen voor de kipsathe die heerlijk mals was en de portie was goed. Kortom voor herhaling vatbaar na een dagje strand.
Dennis87 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Prima interieur, plek bij raam met uitzicht op strand/zee bemachtigd. Burger was erg smakelijk, personeel vriendelijk en adequaat.
Margriet B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Een van ons favo restaurantjes. Heerlijke plek aan de boulevaard om te lunchen/ dineren na een strandwandeling. Alles is van goede kwaliteit, omdat we er vaak komen varieert onze keuze. Favoriet is de tomaten soep en eem boeren tosti gezond! Ook de mc wonders is om t smullen! Je zit in een gezellige sfeer met vriendelijk en vlot personeel! Echt een aanrader! O
Iduna V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
Wij komen hier al jaren. Een perfecte plek om voor en na het hardlopen even bij te komen. Zo ook zondag 10 januari (Egmond halve marathon). Ik had de edele moed om commentaar te leveren op de "haagse bak" Munt thee, die ik had besteld. Ik miste zeker 1/3 aan heet water. Voor het hardlopen erg lekker. De strekking van de reactie van de barman was "loop niet zo te zeiken". Ik heb nog gevraagd of ik een vreemde vraag stelde. Na het hardlopen nog heerlijk geluncht (over het eten en de inrichting is niets op af te dingen). Alleen nadat we hadden afgerekend (Totaal € 50,-) en wat aan het treuzelen waren om de spullen te pakken, werd ons verzocht om de tafel vrij te maken. Een naar gevoel over gehouden aan de sfeer. Wij gaan op zoek naar een ander restaurant om te chillen na het hardlopen. I.i.g een plek waar je als klant normaal behandeld wordt. We hoeven echt geen buiging, maar uitgelachen worden en kleineren, gaat me te ver.
Theo12345 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Voor mijn verjaardag een high tea gekregen welke wij hier gingen nuttigen. Een erg groot en uitgebreid assortiment met veel keuze. Een drankje bestellen duurde erg lang omdat het personeel "keek zonder te kijken" interieur is verder aardig maar kan wat mij betreft wat aangekleder
Léon J.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Datum is fictief, daar ik die niet exact meer weet, maar betreft een lunch in de zomer van 2015, maand augustus. Mijn vriendin en ik hebben een keer gelunched in dit restaurant. Het interieur was erg goed, je kan hier gezellig zitten. Wij hadden een tafel direct rechts van de deur en met goed zicht op de bar. Het meisje van de bediening was correct, maar wel wat aan de trage kant. De broodjes die wij als lunch aten waren lekker. De Club Sandwich was met name groot en lekker. We zouden hier opnieuw lunchen als we in de buurt zijn. Prijs was in orde voor hetgeen we kregen.
HBFR .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Via iens bij Wonders Egmond terechtgekomen. Het interieur zag er prima uit, vooral de banken zagen er uitnodigend uit maar waren jammer genoeg allemaal gereserveerd! Wij kozen voor de lounge platter waarop o.a. een aantal gerechtjes die als voorgerecht op de kaart staan, gegeven worden het wachten hierop duurde ons iets te lang (half uurtje), maar dat zal wel komen omdat de kok zoveel verschillende gerechtjes moest maken. Het een en ander zag er prima uit de warme gerechten op de bovenste etagere en de koude op de onderste. Wij zijn beide niet zulke grote eters dus vooral mijn partner moest redelijk snel opgeven, Ik heb me er manhaftig doorheen geslagen, het totale aanbod was voor ons dus meer als genoeg en van goede kwaliteit.
De kok had waarschijnlijk die avond problemen met de zoutpot want een aantal van de gerechtjes waren veels te zout, toen wij dit aan de vriendelijke serveerster melden zei ze dat ze het door zou geven ik vraag me af of dat werkelijk gebeurt is.
Zoveel vlees en vis had voor ons iets minder gemogen, daarvoor in de plaats had voor ons iets van groentes gemogen.
Als ik het zout even vergeet dan hebben we een prima gerecht gegeten van goede kwaliteit.
Nina D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Goed eten en goede en vriendelijke bediening! Wij komen er graag en onze kleine van ruim 2 vindt de 'Kidsvis' heerlijk en vermaakt zich prima!
Annemiek2107 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2015
Heerlijk gegeten, het voorgerecht van Pulled pork was echt verrukkelijk.
Ambiance is heel sfeervol en degene die ons verwelkomde bij binnenkomst (manager?) was echt super attent.
Een aanrader!

Wilveld .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Een paar keer per jaar eten wij bij Wonders, alleen als we binnen willen zitten. (De ligging van het terras vinden wij niet ideaal, dicht op de weg) binnen is het sfeervol ingericht. De kaart is leuk. Ik kan altijd moeilijk kiezen er staan veel lekkere gerechten op de kaart.
Over de kwaliteit van het eten zijn wij altijd zeer tevreden. De bediening kan wel wat vriendelijker en is soms een tikje arrogant.
Wij komen zeker weer terug.
Namine .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
De oosterse wok met noodle, daar ga ik voor terug. Niks zo lekker na een dag strand. Hij staat al jaren op de kaart en hopelijk blijft dat ook zo.
Entourage blijft gaaf en het is ook fijn om in een drukke zaak te zitten.
Femmie W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Wat een prachtige zaak. Mooie entourage, prettige bediening en het eten is altijd goed. Hier eet je de beste spare-Ribs ooit. Mijn partner had de gewokte noodles met ossenhaas en kip en was ook uitermate tevreden.
Een dag Egmond aan zee eindigt ook de volgende keer hier.
Antboam .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2015
Ik. Had een salade besteld en er zat een beetje zand in de sla .
Erg jammer de kip was ook niet lekker mals
Bediening was erg arrogant als je steeds met je telefoon sta te toetsen .
Dit kan niet !! Klant is belangrijker dan social media
Prijs kwaliteit : erg slecht
Rosalien V.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Verschrikkelijke ervaring. Onbeschofte bediening, geen enkel enthousiasme. Eten is te duur en niet goed: slechtste spaghetti vongole ooit, matige cocktail en de noedels waren niet te eten. De poffertjes van de kinderen waren nog het lekkerste, dat zegt alles.
Maar de bediening vond ik nog het ergste, zo onbeleefd, dat kan echt niet. We gingen helemaal ontdaan weg. En dan ook nog een dikke rekening moeten betalen.

FrankN .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Bij Wonders eet ik ca. 12x per jaar, verdeeld over de vestigingen Bergen en Egmond.
Ik doe dat alleen, gevlucht voor vriendinnenavonden van mijn vrouw.
En daar is Wonders speciaal voor ingericht: een lange doorgaande bank langs een muur voor muurbloenmpjes, maar ook voor groepen. De tafeltjes in de serre zijn meestal bezet.
Het eten is stabiel goed en ik heb een vaste routine: Vooraf geroosterde tonijn, daarna tounedos, maar ook de Japanse roerbak (vis) is heerlijk.
Vaste receptuur, geen creatieve koks / verrassingen, maar gewoon schoon en smakelijk met goede prijs/kwaliteit verhouding.
Bovendien gezellig, dus ook geschikt als je focus niet speciaal op eten is gericht.
Schrijfmap .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2015
We hebben hier lekker gegeten, nacho's vooraf, kan je makkelijk met 2 personen van eten, is best veel namelijk

Daarna de hamburger gekozen, was lekker en goed gebakken (medium)

Aardige vlotte bediening
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en in goed gezelschap. De steak met truffelsaus was echt een traktatie. Bediening was vriendelijk en in juiste tempo bediend. Ook social media bijwerken met uploaden van een selfie ging uitstekend met de snelle wifi die ze hier hebben.
Ferdinand S.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
Zin in een lekkere lunch. We bestellen verschillende gerechten. De uiensoep is voortreffelijk! De broodjes zijn vers en lekker maar niet bijzonder. De terryaki sate is prima. Ook de wijnen zijn goed. De service en de locatie zijn goed. Dit is een gezellige plek voor een lekkere lunch.
JW-Koolen .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Gezellig in het weekend uit eten met mijn dochter van elf in Egmond. We hadden een tafeltje aan het raam besteld, maar dat was via internet niet goed doorgekomen.. Kwamen op een bank te zitten aan een heel klein rond tafeltje. Naast mijn dochter kwamen aan weerszijden wat zware mannen te zitten: ze zat bijna klem! Niet echt het idee van gezellig in een restaurant zitten en met elkaar kunnen praten. De bediening was vriendelijk. De kwaliteit van het eten was op zich goed, maar gezien de prijs wel karig. Alles moet extra besteld en betaald. Bij de spare ribs krijg je bijvoorbeeld een heel klein kommetje komkommer slices en verder helemaal geen groente. Geen broodje vooraf of zo. Hoewel het voor ons heel speciaal is om uit te gaan eten, gingen wij toch wat teleurgesteld naar huis.