Wonder's Eten & Drinken

Breelaan 11 1861 Bergen Nederland Kaart

Over het restaurant Wonder's Eten & Drinken

Wonder's eten&drinken is een gezellige ontmoetingsplaats aan het levendige dorpsplein van kunstenaarsdorp Bergen. Sinds de opening in oktober 2005 doen wij er met ons team alles aan om onze gasten te verrassen met lekker eten & drinken in een gezellige en gastvrije ambiance. Je kunt er van 's morgens vroeg tot 's avonds laat terecht voor een kop koffie, een goed glas wijn, fingerfood, een lekker clubsandwich of een heerlijk a la carte gerecht, in een classy&cosy omgeving waar iedereen blij van wordt... Kom snel langs en beleef Wonderlijke Sferen&Smaken in Bergen!

Wil je een arrangement, zoals een high wine reserveren? Laat het weten in het opmerkingenveld tijdens het maken van je online reservering.

Arrangementen
High wine: €34,50 p.p.

Meer informatie over restaurant Wonder's Eten & Drinken

• Mastercard , Pin , Visa

Jouw recensie over het restaurant Wonder's Eten & Drinken

Erenst U.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Het was bar slecht, zowel de bediening als wat voorgezet werd. En de reactie op onze klacht was nog slechter.
Bediening; lang wachten en bestek vergeten. Door het lange wachten was het gerecht al nagenoeg koud. Na de klacht hierover kwam het gerecht na ruim 10 minuten iets warmer, maar weer zonder bestek terug. Weer wachten natuurlijk! De soep bij het gerecht van mijn vrouw, een pittige maissoep was ook lauw en bleek na opwarmen zo pittig dat een maissmaak niet meer te herkennen was
Reactie op de klacht: jammer dan. En de serveerster vond dat het niet haar fout was (bestek vergeten!), maar van de keuken (lekker collegiaal!).
Conclusie: er schort daar heel wat aan de bedrijfsvoering. Advies: loop Wonders voorbij, het is er niet te pruimen.
Aromaatje D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
De sliptongetjes waren lekker, alleen superklein De kipsate was prima. Het toetje viel ons erg tegen,jammer.het was het toetje voor 2 personen met een variatie op 1 bord. Ijsbolletje en crème brulee was lekker, de rest viel erg tegen. Oppervlakkige smaak en kant en klaar. Hadden er meer van verwacht
Ilona V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Het restaurant ziet er leuk en gezellig uit. Wij waren gelukkig vroeg dus de drukte viel wel mee. Na maten we langer er zaten werdt het behoorlijk druk en ook erg levendig druk.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Jammer van de sjachrijnige en onvriendelijke serveerster en de zeer tochtige en toegewezen tafeltje.
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Eten was prima en het was leuk aangekleed voor Valentijnsdag. Ook leuk dat mijn vriendin een klein cadeautje kreeg na het eten!
K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Prima voor elkaar, gezellig gezeten en heerlijk gegeten. We hadden online voor 4 personen High tea geboekt.
Voor herhaling vatbaar!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Leuke tent voor koffie en een lunch maar voor diner wat minder goed. Porties zijn klein voor wat je ervoor betaald. Kleinotie patat voor twee en geen salade erbij. Moet apart besteld worden
Nino S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Duurde erg lang voordat onze borden werden opgehaald. Lekker voorgerecht en hoofdgerecht gehad. Helaas stonden onze borden na 45 minuten nog op tafel terwijl het al leeg was. Als hoofdgerecht hadden wij mosselen waardoor er erg veel vliegen op de schelpen kwamen. Hierdoor helaas geen behoefte meer aan het dessert en de rekening gevraagd. Erg jammer
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Was "tweede keus" maar toch gezellig gezeten en lekker gegeten.
Maar gezien het vrij grote aanbod in Bergen, wordt het volgende keer toch iets anders......
Arno W.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Wij zijn hier regelmatig geweest en de bediening en het eten is van hoge kwaliteit, een echte aanrader.
1 e Kerstdag zijn wij wederom weer te Bergen, even vanuit Enschede rijden om weer te mogen genieten.
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Niet goed gegeten. Viswok met curry en cashewnoten en noodles besteld. Bij de serveerster gevraagd of het n echte curry was en geen kerrie oid. Nagevraagd en bevestigd. Het gerecht was uiteindelijk toch geen curry en zonder cashewnoten. Ik zei het meisje dat ik toch wel benieuwd was uit welk potje de curry kwam en dat ik het niet lekker vond. Ze haalde haar schouders op. Uiteindelijk zelf naar de keuken gegaan en daar navraag naar de curry gedaan. Kok vertelde dat er helemaal geen curry in de saus zat! Uiteindelijk heeft n andere serveerster na excuses het gerecht van de rekening gehaald. Raar om iets op de kaart te zetten wat je niet verkoopt.
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Op een drukke zaterdagavond gegeten in Bergen bij Wonder's. Ondanks de drukte een ruime plek bij het raam, een vlotte bediening en heerlijk gegeten. De bediening voelde precies aan dat we alle tijd hadden, serveerde op ons verzoek de gerechten niet te snel achter elkaar.Zeldzaam lekkere Tom Kha Kai-soep en een heerlijke saté met voldoende bijgerechten.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Geen aanrader.

Exelents vis salade besteld, zat vrijwel alleen maar sauce en smaakloze tonijn te eten. Wat betreft Exelents kunnen ze van mij wel weg halen. Heb nog nooit zo slecht gegeten.
Marit S.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Shared dinning gegeten bij Wonders. Het komt neer op allemaal kleine hapjes voor de hele tafel. Je moet denken aan:
Glaasje soep
Mini hamburger
Plakjes tonijn ( super lekker)
Saté met zuur en kroepoek
Spare ribes met lekkere saus
En nog veel meer. Er mochten ook nog frites bij, maar dit was meer dan voldoende. De bediening was vriendelijk en jong. Zeer attent, maar het was dan ook niet druk ivm een komend besloten feest. Oh ja, Bart de beloofde drankjes krijgen we de volgende keer hè?
Looijen .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteren met drie personen bij Wonders Bergen gegeten.
Wat een teleurstelling!! Als vooraf hadden we allemaal de Carpaccio, deze was erg zout en smakeloos. Als hoofdgerecht hadden ik en mijn moeder een hamburger besteld ( medium/ well done) maar deze was erg rood en erg pittig van smaak. Mijn vader had zijn biefstuk maar voor een gedeelte opgegeten, aangezien het middenstuk nog niet gaar was en er zeen inzat. De patat werd pas na 10 minuten gebracht en zelfs deze was nog niet gaar. Wij komen hier nooit meer!
L R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
In juli dit jaar gegeten bij Wonder's. Het was heerlijk weer, dus lekker buiten gezeten. We zaten op de hoek, maar ook hier werden we snel geholpen.Eerst nacho's gehad, erg lekker als voorgerecht. Daarna wilden we wat tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht, dit hebben we ook echt gekregen. Nadat het wat frisser werd gevraagd of we wat meer naar binnen mochten. Dit was geen probleem. Ik heb heerlijke mosselen gehad, mijn vriendin een goede maaltijdsalade. Allebei erg goed! Personeel correct en erg leuk. Aanrader!
MER73 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Mosselpan zonder wortel besteld, kan hiervan een anafylactische shock krijgen. Door een miscommunicatie naar de keuken was dit misgegaan en na de bovenste mosselen gegeten te hebben bleek er toch wortel in de hele pan te zitten, de serveerster wist aanvankelijk niet goed wat ze hiermee aan moest, nadat ik benadrukt had dat ik er eventueel dood aan kon gaan werd er serieus gehandeld en kregen we keurig een nieuwe maaltijd zonder wortel. De manager pakte het heel goed op en bood zijn verontschuldigingen aan. Hij gaf zelfs aan dat ze notabene een cursus omtrent allergieën hadden gehad. Uiteindelijk heel lekker gegeten en komen hier zeker nog een keer terug.
Sharon M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Helaas dit restaurant is niet meer wat het geweest is, slechte onervaren bediening. Spareribs waren smaakloos en de carpaccio stond zichtbaar al een tijd niet gekoeld. We ontvingen het eten pas na een uur.
Jhanl .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
“Wonders” Bergen is niet meer wat het was. Het eten was goed doch, het overigens zeer beleefde personeel in de bediening liet steken vallen. Dit lag overigens niet aan hun inzet. Een aantal waren duidelijk onervaren.

Een paar leerpuntjes….

- lege glazen werden niet meegenomen, volle werden gewoon erbij gezet. nog een uurtje
doorzitten en we hadden een compleet glasservies op tafel staan
- bierglazen werden niet op viltjes gezet en het logo op het glas niet naar de klant toegedraaid
- enkele keren lang moeten wachten om drinken te bestellen, moesten echt opvallend de aandacht
van personeel vragen
- bestek werd op tafel gelegd waarbij de vorken bij de punten, (dat deel wat je in je mond stopt)
werden beetgepakt
- met glazen hetzelfde werden beetgepakt daar waar je je mond plaatst
- het lopen met dienblad en borden ging stuntelig (leer ze hoe een dienblad vast te houden)
- geen vraag tijdens het eten of alles naar wens was en/of we nog wat wilden
- na betaling liep het betreffende personeelslid weg en ging achter de bar staan
- geen “goedenavond” of iets dergelijks bij het verlaten van het restaurant.

Kortom uitbater. Geef uw personeel de training/begeleiding die ze verdienen !
Kelly .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het begon veelbelovend met een vriendelijke en vlotte ontvangst. Echter werden we daarna bediend door een ietwat onhandige/nerveuze jongeman, hebben we lang gewacht op een dessertkaart die nooit kwam en zagen we later op de avond een lange periode helemaal geen bediening.

We aten de loungeplatter (aanbieding via Social Deal) waarbij werd aangegeven dat dit ruim voldoende was als diner. Omdat er naast tortillachips geen brood/iets van aardappels bij zat, vulde het niet voldoende en hebben wij extra friet bijbesteld. De soep was erg lekker, de tonijn, zalm en ham ook. De hamburgertjes en spareribs waren wat droog, de carpaccio bruin.

De verassing was de rekening: per fles huiswijn betaalden we 28,50. Naast dat we dit behoorlijk aan de prijs vonden, was de prijs op de wijnkaart lager. Ter compensatie van de lage prijs van de Social Deal wellicht?