Wonder's Eten & Drinken

6,8
Voordelig
Antoinette V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Niet goed gegeten. Viswok met curry en cashewnoten en noodles besteld. Bij de serveerster gevraagd of het n echte curry was en geen kerrie oid. Nagevraagd en bevestigd. Het gerecht was uiteindelijk toch geen curry en zonder cashewnoten. Ik zei het meisje dat ik toch wel benieuwd was uit welk potje de curry kwam en dat ik het niet lekker vond. Ze haalde haar schouders op. Uiteindelijk zelf naar de keuken gegaan en daar navraag naar de curry gedaan. Kok vertelde dat er helemaal geen curry in de saus zat! Uiteindelijk heeft n andere serveerster na excuses het gerecht van de rekening gehaald. Raar om iets op de kaart te zetten wat je niet verkoopt.
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Op een drukke zaterdagavond gegeten in Bergen bij Wonder's. Ondanks de drukte een ruime plek bij het raam, een vlotte bediening en heerlijk gegeten. De bediening voelde precies aan dat we alle tijd hadden, serveerde op ons verzoek de gerechten niet te snel achter elkaar.Zeldzaam lekkere Tom Kha Kai-soep en een heerlijke saté met voldoende bijgerechten.
Bart K.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Geen aanrader.

Exelents vis salade besteld, zat vrijwel alleen maar sauce en smaakloze tonijn te eten. Wat betreft Exelents kunnen ze van mij wel weg halen. Heb nog nooit zo slecht gegeten.
MaritS .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Shared dinning gegeten bij Wonders. Het komt neer op allemaal kleine hapjes voor de hele tafel. Je moet denken aan:
Glaasje soep
Mini hamburger
Plakjes tonijn ( super lekker)
Saté met zuur en kroepoek
Spare ribes met lekkere saus
En nog veel meer. Er mochten ook nog frites bij, maar dit was meer dan voldoende. De bediening was vriendelijk en jong. Zeer attent, maar het was dan ook niet druk ivm een komend besloten feest. Oh ja, Bart de beloofde drankjes krijgen we de volgende keer hè?
Looijen .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Gisteren met drie personen bij Wonders Bergen gegeten.
Wat een teleurstelling!! Als vooraf hadden we allemaal de Carpaccio, deze was erg zout en smakeloos. Als hoofdgerecht hadden ik en mijn moeder een hamburger besteld ( medium/ well done) maar deze was erg rood en erg pittig van smaak. Mijn vader had zijn biefstuk maar voor een gedeelte opgegeten, aangezien het middenstuk nog niet gaar was en er zeen inzat. De patat werd pas na 10 minuten gebracht en zelfs deze was nog niet gaar. Wij komen hier nooit meer!
L R.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
In juli dit jaar gegeten bij Wonder's. Het was heerlijk weer, dus lekker buiten gezeten. We zaten op de hoek, maar ook hier werden we snel geholpen.Eerst nacho's gehad, erg lekker als voorgerecht. Daarna wilden we wat tijd tussen het voorgerecht en het hoofdgerecht, dit hebben we ook echt gekregen. Nadat het wat frisser werd gevraagd of we wat meer naar binnen mochten. Dit was geen probleem. Ik heb heerlijke mosselen gehad, mijn vriendin een goede maaltijdsalade. Allebei erg goed! Personeel correct en erg leuk. Aanrader!
MER73 .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Mosselpan zonder wortel besteld, kan hiervan een anafylactische shock krijgen. Door een miscommunicatie naar de keuken was dit misgegaan en na de bovenste mosselen gegeten te hebben bleek er toch wortel in de hele pan te zitten, de serveerster wist aanvankelijk niet goed wat ze hiermee aan moest, nadat ik benadrukt had dat ik er eventueel dood aan kon gaan werd er serieus gehandeld en kregen we keurig een nieuwe maaltijd zonder wortel. De manager pakte het heel goed op en bood zijn verontschuldigingen aan. Hij gaf zelfs aan dat ze notabene een cursus omtrent allergieën hadden gehad. Uiteindelijk heel lekker gegeten en komen hier zeker nog een keer terug.
Sharon M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Helaas dit restaurant is niet meer wat het geweest is, slechte onervaren bediening. Spareribs waren smaakloos en de carpaccio stond zichtbaar al een tijd niet gekoeld. We ontvingen het eten pas na een uur.
Jhanl .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2016
“Wonders” Bergen is niet meer wat het was. Het eten was goed doch, het overigens zeer beleefde personeel in de bediening liet steken vallen. Dit lag overigens niet aan hun inzet. Een aantal waren duidelijk onervaren.

Een paar leerpuntjes….

- lege glazen werden niet meegenomen, volle werden gewoon erbij gezet. nog een uurtje
doorzitten en we hadden een compleet glasservies op tafel staan
- bierglazen werden niet op viltjes gezet en het logo op het glas niet naar de klant toegedraaid
- enkele keren lang moeten wachten om drinken te bestellen, moesten echt opvallend de aandacht
van personeel vragen
- bestek werd op tafel gelegd waarbij de vorken bij de punten, (dat deel wat je in je mond stopt)
werden beetgepakt
- met glazen hetzelfde werden beetgepakt daar waar je je mond plaatst
- het lopen met dienblad en borden ging stuntelig (leer ze hoe een dienblad vast te houden)
- geen vraag tijdens het eten of alles naar wens was en/of we nog wat wilden
- na betaling liep het betreffende personeelslid weg en ging achter de bar staan
- geen “goedenavond” of iets dergelijks bij het verlaten van het restaurant.

Kortom uitbater. Geef uw personeel de training/begeleiding die ze verdienen !
Kelly .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Het begon veelbelovend met een vriendelijke en vlotte ontvangst. Echter werden we daarna bediend door een ietwat onhandige/nerveuze jongeman, hebben we lang gewacht op een dessertkaart die nooit kwam en zagen we later op de avond een lange periode helemaal geen bediening.

We aten de loungeplatter (aanbieding via Social Deal) waarbij werd aangegeven dat dit ruim voldoende was als diner. Omdat er naast tortillachips geen brood/iets van aardappels bij zat, vulde het niet voldoende en hebben wij extra friet bijbesteld. De soep was erg lekker, de tonijn, zalm en ham ook. De hamburgertjes en spareribs waren wat droog, de carpaccio bruin.

De verassing was de rekening: per fles huiswijn betaalden we 28,50. Naast dat we dit behoorlijk aan de prijs vonden, was de prijs op de wijnkaart lager. Ter compensatie van de lage prijs van de Social Deal wellicht?
Courses .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Tweede keer bij Wonders in Bergen. De vorige keer met mijn schoonfamilie hier geweest, door de goede risotto van de vorige keer wouden we hier graag nog een keer heen. We hadden om half 7 gereserveerd en waren iets te vroeg, echter was dit geen probleem. We waren met twee personen maar kregen een tafel bij het raam voor 4 personen, dit was uiteindelijk wel nodig voor de grote borden die we kregen.

De bediening was snel aanwezig en accuraat, de bestellingen werden snel door gegeven en was ook correct. Enigste minpuntje wat ik hierbij wel vond is dat er bij onze tweede ronde drinken (zelfde als de eerste ronde) ervan uit gegaan werd dat we het wel met hetzelfde glas konden doen. Geen enkel probleem, maar wel als je een drankje besteldt wat met ijs geserveerd moet worden. Gemiste kans. Nooit ervan uitgaan dat gasten het glas willen houden, dit geven ze zelf wel aan.

Het eten was zoals de vorige keer prima. Vooraf hadden we de Pan Catalan en de Wonders Lekker. Voor twee personen was het vrij veel, maar zeker goed. Lekkere parmaham, goede salsa saus erbij en de crostini's waren goed op smaak (sommige waren iets te donker, kan gebeuren). Als hoofdgerecht had mijn vriend de spareribs en zelf had ik de risotto besteld. Risotto was zoals de vorige keer erg goed, mijn vriend was enorm enthousiast over de spareribs. De ribs waren goed mals en de risotto was sterk op smaak door de truffel, top!
Alexander S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Op dinsdagavond genoten van een Social Deal met z'n 5en. 2 Etagères rijkelijk gevuld met warme en koude gerechten. Goed van smaak en afwisseling. Heerlijk met een La Chouffe biertje.
De bediening was netjes en vlot.
Carlo C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Verwacht geen wonderen bij Wonder's in Bergen. Het is allemaal een nipte voldoende. We zijn met zijn zessen op een drukke zaterdagavond. Het is goed vol maar we mogen eerst aan een te grote tafel zitten en later verkassen naar een beter plekje. De wijn van het huis is okay. Het eten is echter matig. Om te beginnen komt mijn bestelling niet mee. Dus tellen is moeilijk bij Wonder's. Want zes personen bestellen in veel gevallen zes gerechten. De hamburger en de sate gaan wel. De schnitzel is matig maar over de pittige kip ontstaat een pittige discussie. Wel of niet gaar, that is the question. De bediening weet dat de kip roze/rood hoort te zijn aan de binnenkant vanwege de langzame garing. Mijn tafelgenote weet dat het gewoon nog rauw is. Einde discussie. De kip gaat nog even de oven in smaakt vervolgens prima. De bedrijfsleider is erg aardig, gaat niet verder discussieren en haalt de kip van de rekening. Het later gearriveerde zesde gerecht, lamshaasjes met groenten staat niet op de kaart maar is wel Lingo, want overheerlijk. Dat dan weer wel.
Liza K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2016
Een fijne plek om eens lekker te zitten en te kletsen...
Vriendelijk personeel, niet te opdringerig maar wel optijd voor een nieuw drankje.
Jvw01 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
We hebben vanavond bij Wonder's in Bergen gegeten. We hadden niet gereserveerd en de hele zaak zat vol. We werden ondanks de drukte heel gastvrij ontvangen en konden na een drankje aan de bar aan tafel plaatsnemen.
We hebben vooraf met zijn vieren de bites plank besteld, onze complimenten! Het smaakte net zo lekker als hoe het eruit zag. Daarna hebben we een hoofdgerecht besteld, de pepersteak met cognac-pepersaus was boterzacht en ook de crispy -duck salad was heel goed op smaak, de overige hoofdgerechten zagen er goed uit en waren ook heel goed. Als dessert de brosse schuimbrokken en de warme chocolade soufflé uit de oven waren kortom overheerlijk.
We hebben ontzettend gezellig gezeten en wat een sfeervolle zaak ! Complimenten voor de inrichting ! De bediening let goed op en is erg attent.
Bedankt voor de top avond en jullie zien ons snel weer terug !
Bert6382 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Vanmiddag 7-2 wat gedronken aan de bar. Het was te vol om een plekje te vinden dus dan maar zo. Lekker biertje en bitterballen. De barman was druk maar had genoeg oog voor ons. Heerlijk gezeten ondanks de drukte
Gelegenheid .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Alleen maar wat gedronken. Bestelde een droge witte wijn, en toen ik naar het verschil vroeg, kreeg ik een bijdehand antwoord dat het verschillende druiven druiven betrof. Ja dat was niet wat ik bedoelde.
Lique B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Wij komen al vanaf jan 2011 in Wonders Bergen. We hebben ook bij de anderen gegeten (Schagen en HHW, Egmond)
We wonen niet meer in de buurt, dus waren al een tijd niet meer geweest. Gereserveerd met 'n Social Deal (2 personen en 1 kind zonder Social Deal) om 17:00. We waren er 17:07!
Tafel nog vies, dat kan als men net weg is gegaan. Maar....
Wat een drama bediening!!!! Hoe durf je gasten aan te spreken met; "Zeg het maar!" Terwijl je alleen nog een drankenkaart heb.
Dan moet je zelf aangeven dat je een SD hebt.
Drankje opgenomen, theepot zonder deksel???
De manier van doen van deze jongen van de bediening is arrogant, ongeïnteresseerd en misplaatst.
We krijgen uiteindelijk de kaart met onze keuze. 17:25, drankjes worden gebracht maar niemand vraagt ons of we een keuze hebben gemaakt!!
18:40 na zelf naar de bar zijn gelopen wordt dan eindelijk de bestelling opgenomen. 18:00 voorgerechtjes (eten is ok), hoofdgerecht komt 18:25, dan is de Mini Mac (mini mini burgertje ter grote van een tomatenschijf) nog niet klaar. We maken hier een opmerking over dat dat niet ok is en er wordt de kleine dame een drankje aangeboden. De Mini Mac komt pas 18:40! Wij zijn ondertussen maar gaan eten, want anders heb je koud eten.
Dessert is er om 19:15. Mijn smaak een Lemon cheesecake hoort zoet en zuur te zijn, dit was vooral heel heel zoet.
Ik ga afrekenen en er wordt gevraagd of het naar wens was. Ik vraag wil je een eerlijk antwoord! DRAMATISCH! Ik check de rekening, daar staat het aangeboden drankje ook nog op. Dodelijk voor het gast gevoel. Er wordt nog wat gezegd, er wordt een thee als extra compensatie gegeven, maar dat doet dan al geen goed meer.
We verlaten met een onbehagelijk gevoel Wonders. Dit is niet wat wij kennen van de horeca tijger PdW!

Ons advies, rotte appels uit je bediening. Of een goede scholing gastheerschap.
Succes
Frank C.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Vandaag 28 december geluncht in bergen. Het zat aardig vol en waren veel vieze tafels. De koffie en thee snel opgenomen. Die gekregen en de koffie was niet echt warm. Toen eten besteld. Een broodje parmaham en een lunchspecial ( bloemkoolsoep met spek en broodje geitenkaas). Toen de gerechten kwamen bleek het soepje zonder spekjes te zijn en het broodje geitenkaas veranderd te zijn in een broodje parmaham?!? Op zoek maar iemand die ons daar wat over kon vertellen was er niet, iedereen te druk met iets anders. Toch maar begonnen met eten, want koude soep is ook niks. Soep was flauw van smaak. Later bij het broodje parmaham ontdekte we de chornisons. Deze horen fris zuur te zijn. Helaas leken deze niet goed meer, een muffe chloor smaak was te proeven. Toen eenmaal na 35 min eindelijk contact te hebben voor een vraag, was het ik kom er zo aan. 20 min later moeten zwaaien voor aandacht. Eindelijk had iemand tijd. Rekening gevraagd en klachten uitgelegd. Enige wat we kregen was sorry en tja wat wil JE dat ik er aan doe?? Niet echt professioneel antwoord en klachtenbehandeling. Heel erg jammer en zeker een gemiste kans. Wij zullen voortaan Wonders voorbij lopen.
Edgar L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Op zaterdagavond met 9 personen neergestreken bij de Bergense variant van Wonders. Het menu biedt ruim voldoende keuze en ook buiten de kaart om prima aanbod, dit keer o.a. hertenbiefstuk. Onze vrouwelijke bediende is vriendelijk en doet zeker haar best maar kan helaas niet verhullen dat het logistiek na de bestelling allemaal niet zo geolied is. Op de drankjes moeten we telkens net even te lang wachten, één vd hoofdgerechten komt 5 minuten later dan de rest en ook bij het dessert loopt het weer uit de maat. Hoewel de voor en hoofdgerechten over het algemeen als smaakvol worden ervaren is dit toch wel een serieus punt van aandacht. Prijs kwaliteit is netjes, ambiance prettig en warm.