Wolvenstraat

Meer informatie over restaurant Wolvenstraat

6,9
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Het eten bij Wolvenstraat s erg lekker. De menukaart is wel simpel, maar voor een simpele hap is het een heerlijk ongedwongen tent. Een welkom bij binnenkomst bleef uit en daardoor voel ik mij ietwat ongemakkelijk. Vriendelijke bediening maar niet erg toegewijd. Na het eten is er ook niemand meer bij mijn tafel geweest! De serveerster zat lange tijd buiten aan een tafel bij bekenden. Dit vond ik wel erg raar. Heb lang zitten wachten tot ze terug kwam. toen zelf maar gaan afrekenen.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
De tom kha kai op de menukaart buiten trok me bij Wolvenstraat 23 naar binnen. De zaak heeft een nogal eclectische inrichting en is niet helemaal mijn smaak. De service van de heren in de bediening was nogal vrijpostig maar toch ook attent en joviaal. Behalve de soep naam ik het bruinbrood met gebakken kip, avocado en bacon. De tom kha kai was lekker en kan zich zeker meten met deze soep zoals ze bij een goed Thais restaurant wordt geserveerd. Het bruinbrood bij de soep en bij de sandwich was van uitstekende kwaliteit. De sandwich zelf was oké maar niet bijzonder. Als ik afreken staan er niet een maar twee muntthee op de rekening en dan vraag ik me toch af of dit moedwillig gebeurd is of niet.
Pieterdeclerx .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
ik ben gisteravond zeer slecht bediend door een dame die overduidelijk haar dag niet had, ze kwam zeer chagrijnig en onaardig op ons over en deed totaal geen moeite om het ons naar ons zin te maken erg jammer want het eten en de inrichting van de zaak is erg lekker en leuk.
Nadine K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2015
Verrassend goed gegeten hier gisteravond, de garnalen en rundvlees in zwarte bonensaus, beide op aanraden van de aardige en leuke bediening. Erbij een lekker wijntje en ook qua non-alcoholische drankjes hebben ze iets anders te schenken, dan alleen een cola'tje. Mooi aangekleed en niet duur, aanrader!
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Gezellige plek om te lunchen - hele lekkere salade (biefreepjes) en een prima sandwich, gecombineerd met een vriendelijke en attente bediening!
RoseAppleby .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Ik heb hier laatst ontbeten en het verbaast me om in veel recensies iets tegen te komen over slechte service. Bij mij waren ze namelijk erg vriendelijk en attent en namen alle tijd om advies te geven over de kaart. Ontbijt was heerlijk, er wordt duidelijk gewerkt met verse en goede ingredienten, vond het ook niet duur voor de hoeveelheid die je kreeg. Zeker een aanrader voor een lekkere zonnige weekendbrunch dus!
Marilenevdh .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Al jaren een van mijn favorieten in de 9 straatjes!

+ lekker chinees/fushion eten, vooral de oesters zijn goed!
+ niet duur (al voor 10 euro een gerecht)
+ gezellige sfeer, hippe mooie zaak
+ Aardig personeel

- Soms is het hier erg druk
Michel V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2013
Zonde, ben hier vaak geweest en was vroeger een erg leuke plek. Nu
meerdere keren zeer arrogante bediening en slecht eten. Kan er prima mee leven dat de klantvriendelijkheid in Amsterdam gemiddeld sowieso laag ligt (woon er al een jaar of 13 en eet min 2x per week buiten de deur), maar dit is onacceptabel. Tafels worden niet opgeruimd, geen welkom/bedankt, 45min wachten op simpele en toch zeer matige kwaliteit hapjes zonder excuus, wc smerig etc. etc. Blijft een mooie locatie en inrichting, maar wordt tijd dat de bezem door het werknemersbestand wordt gehaald. Kom namelijk graag weer terug..
Margot V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2013
Super lekker geluncht hier! Vriendelijk en flexibel personeel, dat graag een plekje voor je maakt op een drukke zaterdagmiddag. Een (lunch)tent met een Aziatisch tintje. Prima noodlesoep, en ook de salade was lekker en goed gevuld.
Chow007 .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2012
Als je lekker ongedwongen wilt eten (of gewoon koffie drinken) is dit mijn favoriete plek. Ik kom hier al 6 jaar en ik kom altijd terug. Jammer dat soms het personeel meer aandacht voor elkaar heeft, gelukkig zijn ze wel vriendelijk. Eten van de avond kaart is goed, vooral de oesters mmmmhh al jaren bij mij op nr 1.
Barbosita .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
lekkerste ceasersalad ever! daarom kom ik er geregeld. bediening is iets minder, en het is vaak erg druk. dat zijn de enige minpuntjes
VanDongen .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
Hier een paar keer gegeten voor de lunch. Het is aardig, ik vind de 9 straatjes altijd super gezellig in de zomer om op het terras te zitten en dus ook hier. Het eten is lekker maar je krijgt weinig voor veel geld. Broodje is al snel 7 euro en dan krijg je 1 boterham met beetje tonijn erop...