Wolbodo

Verwersdijk 102 2611 NK Delft Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wolbodo

Dinsdag t/m Donderdag 18:30 - 19:00
Vrijdag t/m Zondag Gesloten

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Toegankelijk voor rolstoelen
Oscar O.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Het is wat het is en volgens mij geven de andere recensies ook een best correct beeld van wat je hier kan verwachten. Voor €6,50 soep, hoofdgerecht en vaak een toetje is natuurlijk niet veel. Maar wat mij betreft is het een schijntje als je kijkt naar wat je krijgt. Er staat gewoon een professionele kok in de keuken (de studenten koken gelukkig niet zelf, zoals op andere plekken vaak wel zo is), die een lekkere en vullende maaltijd bereidt. Je moet zelf inderdaad, na betaling, het eten halen bij de kok en aan een grote gedeelde tafel gaan zitten, maar bij een mensa had ik ook niet anders verwacht. Kom hier zeker snel en vaker weer terug!
Yvonne-vink .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Via Iens daar terecht gekomen.
De recensies waren lovend dus ik was erg nieuwsgierig.
Inderdaad een bruine kroeg met een lange tafel in het midden.
Daar schuif je dan gezellig aan.
Voelde ons gelijk op ons gemak. Leuke mensen die interesse in je tonen.
Het eten was heerlijk. Lekker soep en een heerlijk hoofdgerecht.
Echt een aanrader en van mijn kant wil ik zeggen.
“ Tot volgende week “

Olav V.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Ik ging eten bij Wolbodo, een soort donkere studentenkroeg waar een mensa wordt gehouden 3 maal per week. Aan het decor is opzich niet veel gedaan; er is een bar, een toog en een lange tafel waaraan de mensen zitten te eten. Er staat een jazzy deuntje op. Langzaam druppelt men binnen en rekent van te voren aan de bar 5 euro af, dan loopt men door naar achter waar de soep bij wijze van zelfbediening wordt geserveerd.
Het voorgerecht, een pittige groentesoep, vermeld als Tom Yam is erg lekker, maar een glas water erbij was zeker aan te raden, wanwege de gebruikte kruiden. Gelukkig is kraanwater gratis te verkrijgen aan de bar.
Daarna komt het hoofdgerecht; in de achterruimte, van achter een luik, serveert de kok een flink bord eten na dat de voorkeur voor vlees of vega is aangegeven. Het is een Thaise schotel met een groente gerecht, een vlees gerecht en rijst toe. Het is erg lekker. Het groentegerecht wordt geserveerd met een soort pindasaus en het vleesgerecht smaakt is pittig, en is met een vleug gember goed op smaak gebracht.
Als nagerecht is er een bakje yoghurt en daarna een kop koffie. Ik moet zeggen dat de prijs-kwaliteit verhouding zeker uitstekend is. Het eten is uitstekend, over de service kan ik niet veel zeggen, het is immers zelfbediening, en het decor is een fijne gezellige kroeg zonder al te veel opsmuk. Ik zou het iedereen aanraden om hier een keer te gaan eten.
Youri A.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Een bruine kroeg, meet een zeer relaxte en informele sfeer, bijzonder lekkere groenten soep en Sayur Lodeh op. met een toetje toe en dat alles voor 5 euro. de beste prijs - kwaliteit verhouding die ik ooit ben tegengekomen.

Zeer zeker een aanrader!
Rmen .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Het zag er uit als een spannende plek, ik wist niet goed wat ik moest verwachten toen ik hier binnen liep.
Er is niet veel aan de aankleding gedaan, eigenlijk is het een bruinekroeg met in het midden een lange tafel waar iedereen aan dineert. Een lang wit tafelkleed is het enigste wat er op duid dat hier gegeten moet worden.
Vrolijke jonge lui spreken mij aan en vragen of ik kom om te eten. Ik antwoordt bevestigend en het systeem wordt mij uitgelegd. Ik moest eerst aan de bar betalen waarna ik zelf mijn bord met soep achter de bar kon pakken. Dit bracht een informele ons kent ons sfeer met zich mee. Zo moet je namelijk bij de Indonesische kok je bordeten halen.
Het eten was erg goed, ik kreeg een gebakken makreel filet op zijn Indonesisch. Een maaltijd die ik nog nooit gegeten had en mij verraste door de fijne combinatie.
Een van de grootste verrassingen was dat dit alles maar 4 euro kosten, dat is wel een ongelofelijke prijs voor zo'n maaltijd.