WokWonderland

Stationsstraat 8 5111 CK Baarle-Nassau Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant WokWonderland

Chielekker .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
erg goed wok restaurant. ik kom hier al jaren met veel plezier en steeds vernieuwend. speelhoek met extra playstation is een aanrader voor de kinderen. Kinderen blijven niet aan tafel vandaar dit gemak. eten is goed en gevarieerd!
SarahAJB .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
Heerlijk gegeten! Goed buffet, maar vooral te spreken over wat er vers, voor je neus wordt klaar gemaakt.
Voldoende variatie in aanbod en ruim opgezet buffet. Wij waren doordeweeks naar het Wok Wonderland gegaan: waardoor het minder druk was dan gewoonlijk en dat beviel ons!
Vriendelijke gastvrouw, vuile borden worden netjes opgehaald.
Het concept in ogenschouw nemende, een goed restaurant.
Wij komen terug.
Ad F.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Zijn met z'n vieren hier gaan brunchen op zondagmiddag. Vriendelijk ontvangst, erg druk. We kregen eerst een plek bij het drukke gedeelte, na verzoek konden we achterin de zaal zitten, lekker rustig. Principe is zelfbediening, ook de dranken. Eten was lekker, zowel van de bakplaat als buffet. Ook de toetjes hebben lekker gesmaakt. Al met al, we hebben goed gegeten. Verwacht natuurlijk geen hoogstandjes.

Liuliu86 .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
Een normaal restaurant. Standaard zelf bediening. De kelners zijn niet bepaald actief. Klanten waren al meer dan een uur weg en de tafel is nog niet afgeruimd. Het eten gesproken was minder. Lijkt bijna op toen we aan kwamen. Bij de Teppanyaki was de kip saté, lamsrek niet gaar. Was nog 30% rauw van binnen. Haaienvlees hadden ze ook. Apart. Maar het haaienvlees smaak wel papperig.

Voor de rest wel een leuke avondje gehad.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Een groot restaurant met een moderne inrichting. Er zijn veel tafels, waardoor het mij het idee gaf dat ik in een chic Mc Donald's restaurant was. Er is een speelhoek voor kinderen waarin ze kunnen klimmen. Ander vermaak is er niet, terwijl daar wel over geadverteerd was. Er is een ruime keuze in gerechten. Het buffet was goed aangevuld en bevatte zowel koude, als warme gerechten. Het waren gerechten die je altijd in Chinese restaurants met het wok-concept kunt verwachten. Niet vernieuwend, maar wel voor elk wat wils. De nasi was helaas nogal smaakloos, maar de wokgerechten maakten een hoop goed. Het was alleen wel spijtig dat de koks niet veel Nederlands begrepen. Ze stonden er ook erg chagrijnig bij, ik werd zelfs een keer door een kok afgesnauwd. De serveerster daarentegen was wel erg vriendelijk en deed haar best ons te helpen. Daarom geef ik er toch nog een 6 voor. Kinderen tot 12 jaar eten gratis mee, maar je moet wel goed opletten dat het niet alsnog in rekening gebracht wordt. Ik zou dit restaurant zeker niet als een authentieke Chinees willen bestempelen. Maar je kunt er leuk eten als je van wokken houdt.