WokWonderland

Stationsstraat 8 5111 CK Baarle-Nassau Nederland Kaart

Menu's

Wokbuffet vrij - zo 3 uur 29.50€

Als u dit menu reserveert, kunt u ter plaatse dit menu bestellen of, als u van gedachten verandert, à la carte bestellen.

Dit menu bestaat uit 3 uur onbeperkt eten en drinken op vrijdag t/m zondag

Wokbuffet vrij - zo 2 uur 27.50€

Dit menu bestaat uit 2 uur onbeperkt eten en drinken op vrijdag t/m zondag

Wokbuffet di-do 3 uur 27.50€

Dit menu bestaat uit 3 uur onbeperkt eten en drinken op Dinsdag t/m donderdag

Wokbuffet di-do 2 uur 25.50€

Dit menu bestaat uit 2 uur onbeperkt eten en drinken op dinsdag t/m donderdag

Over het restaurant WokWonderland

Alleen maar eten wat je lekker vindt! Dat is één groot feest en het kan in dit ruime wokrestaurant. Je kunt kiezen uit Japans, Chinees en Nederlands eten. Er is een uitgebreid buffet waar je de keuze hebt uit kant-en-klaar bereide gerechten maar je kunt er ook voor kiezen zelf uitgezochte verse ingrediënten te laten omtoveren tot een smakelijke maaltijd. Ter plekke, voor je neus! Verser dan dit kan niet! Voor een vaste prijs kun je onbeperkt eten en drinken. Zorg voor een lege maag!

Meer informatie over restaurant WokWonderland

Maandag gesloten
          Dinsdag t/m zaterdag 16.30 - 22.30 uur
          Zondag 16.30 - 22.30 uur

• MasterCard , Pin , Visa
          • Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant WokWonderland

chielekker .
          • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
          erg goed wok restaurant. ik kom hier al jaren met veel plezier en steeds vernieuwend. speelhoek met extra playstation is een aanrader voor de kinderen. Kinderen blijven niet aan tafel vandaar dit gemak. eten is goed en gevarieerd!
          SarahAJB .
          • Datum van je bezoek: 13 apr. 2016
          Heerlijk gegeten! Goed buffet, maar vooral te spreken over wat er vers, voor je neus wordt klaar gemaakt.
          Voldoende variatie in aanbod en ruim opgezet buffet. Wij waren doordeweeks naar het Wok Wonderland gegaan: waardoor het minder druk was dan gewoonlijk en dat beviel ons!
          Vriendelijke gastvrouw, vuile borden worden netjes opgehaald.
          Het concept in ogenschouw nemende, een goed restaurant.
          Wij komen terug.
          Ad F.
          • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
          Zijn met z'n vieren hier gaan brunchen op zondagmiddag. Vriendelijk ontvangst, erg druk. We kregen eerst een plek bij het drukke gedeelte, na verzoek konden we achterin de zaal zitten, lekker rustig. Principe is zelfbediening, ook de dranken. Eten was lekker, zowel van de bakplaat als buffet. Ook de toetjes hebben lekker gesmaakt. Al met al, we hebben goed gegeten. Verwacht natuurlijk geen hoogstandjes.

Liuliu86 .
          • Datum van je bezoek: 11 sep. 2014
          Een normaal restaurant. Standaard zelf bediening. De kelners zijn niet bepaald actief. Klanten waren al meer dan een uur weg en de tafel is nog niet afgeruimd. Het eten gesproken was minder. Lijkt bijna op toen we aan kwamen. Bij de Teppanyaki was de kip saté, lamsrek niet gaar. Was nog 30% rauw van binnen. Haaienvlees hadden ze ook. Apart. Maar het haaienvlees smaak wel papperig.

Voor de rest wel een leuke avondje gehad.
          Sonja V.
          • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
          Een groot restaurant met een moderne inrichting. Er zijn veel tafels, waardoor het mij het idee gaf dat ik in een chic Mc Donald's restaurant was. Er is een speelhoek voor kinderen waarin ze kunnen klimmen. Ander vermaak is er niet, terwijl daar wel over geadverteerd was. Er is een ruime keuze in gerechten. Het buffet was goed aangevuld en bevatte zowel koude, als warme gerechten. Het waren gerechten die je altijd in Chinese restaurants met het wok-concept kunt verwachten. Niet vernieuwend, maar wel voor elk wat wils. De nasi was helaas nogal smaakloos, maar de wokgerechten maakten een hoop goed. Het was alleen wel spijtig dat de koks niet veel Nederlands begrepen. Ze stonden er ook erg chagrijnig bij, ik werd zelfs een keer door een kok afgesnauwd. De serveerster daarentegen was wel erg vriendelijk en deed haar best ons te helpen. Daarom geef ik er toch nog een 6 voor. Kinderen tot 12 jaar eten gratis mee, maar je moet wel goed opletten dat het niet alsnog in rekening gebracht wordt. Ik zou dit restaurant zeker niet als een authentieke Chinees willen bestempelen. Maar je kunt er leuk eten als je van wokken houdt.