Wokweert

Erg voordelig
Erg kort
Cynneke .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Een dag verdwaald in Weert en om niet in de spits terug te moeten, maar gegeten bij de Wok van Weert.

Hier in de stad hebben we ook 2 wokrestaurants waar wij wel eens gegeten hebben en waar we ook tevreden over waren, maar de Wok van Weert deed het voor mij net een beetje beter.

Er was een best groot aanbod, zowel bij het wokken als bij de teppanyaki-plaat en het zag er allemaal goed uit. Verder nog een flink stuk met kleine gerechtjes, zoals siew yuk, foe yong hai, gebakken banaan en nasi/bami etc. Ik vond alles goed smaken en het zag er ook vers uit. Ook de sushi, waar in een eerdere recensie over geklaagd werd, vond ik koud en was zeer goed van smaak. Ik heb alleen uit de middelste bak geprobeerd omdat ik niet van alle sushi houd en die was heel lekker. Zelfs 2x gepakt ;)

De nagerechtjes zaten in 2 afgesloten kastjes wat prima was. Bij ons in de wokrestaurants hier staan ze open en bloot, net als de sushi die hier ook een soort broodtrommel zat. Echt een duimpje hiervoor. Ook de keus was groter dan ik gewend was.

Ik ben geen ijs- en chocoladefondue-fan, dus dat heb ik niet geprobeerd en kan ik dus niet over zeggen.

Personeel was vriendelijk en kwam steeds vragen of we nog wat wilden drinken, zodat we niet zelf hoefden te lopen. Ook borden werden, nog bijna onder onze handen, meegenomen. Beter zo als dat er veel op je tafel blijft staan.

Inrichting was inderdaad dat van een standaard wokrestaurant. Veel chinese aankleding en dat was wat mij betreft prima. Is niet het belangrijkste als je naar een wokrestaurant gaat.

Jammer dat het 200 kilometer van ons vandaan is, want ik zou er graag nog eens naar toe gaan.
Bpanelissen .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een typisch wokrestaurant. Eten was goed en het zag er ook allemaal netjes verzorgd uit. Bediening is vriendelijk en vlot.
Helemaal niks mee.
Morri .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Gegeten met een gezelschap van 8 personen. De inrichting is wat saai en niet erg sfeervol. Een typische wok 'vreetschuur'. De grill was goed en de woksauzen waren beter dan gemiddeld. Veel keuze, en ze hadden zelfs een saus die ook echt lekker pittig was. De bediening was snel, attent en vriendelijk. Toch viel er het een en ander op te merken. Zo waren sommige gerechten lauw, en een paar koelingen koelden niet fatsoenlijk. Het ijs was zo zacht dat het al bijna gesmolten was voordat je weer terug aan tafel was. De sushi was ook lauw en was niet lekker. Ik heb er een opmerking over gemaakt en ik kreeg te horen dat de sushi die dag vers was gemaakt, en dat het daarom lauw was. Dat hoorde zo, volgens de bediende. Er stond ook een halflege bus met spuitslagroom, en die voelde ook al warm aan. Ik denk niet dat ik snel terug zal gaan; ik vond die lauwe gerechten toch een beetje eng. Er zijn betere restaurants!
Noah S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Gister hebben we met een groep van 7 meiden gegeten bij Wok Weert. Wok weert is de slechte wok waar ik ooit heb gegeten. Wat een gore tent!!! Het eten smaakte echtt niet lekker. Het was zo vies. Ijs is net milkshake. Als je het had opgediend dan was het al helemaal gesmolten. Gebakjes vonden wij niet te eten en te standaard. Zoooo viesss! Alles plakte en was vies. Wat in de bakken lag was koud en gewoon echt niet te eten. Kortom een waardeloze tent en ik weet 100% zeker dat ze moeten sluiten als er iemand zou komen kijken van de inspectie.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Gegeten met een groep van 20 collega's. En zeer ruim aanbod van vlees en groente om te laten wokken. Alles ziet er goed en lekker vers uit en wordt prima klaargemaakt. Ook prima sushi en sashimi beschikbaar. Voor de kids en anderen die niet van Aziatisch eten houden is er ook volop keuze met snacks, friet etc.

Eten is dus prima maar de ambiance is niet echt bijzonder. Een beetje ongezellige fel verlichtte ruimte.
Tamara S.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2014
Prima eten!
Veel keuze en prima vermaak bij de tepanyaki!
Ook het toetjesbuffet was erg lekker met veel keuze!

Zeer vriendelijke bediening!!
Rob R.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Restaurant ziet er netjes en verzorgd uit. Wat vooral op viel is dat er op vrijdagavond om half 8 bijna net zo veel personeel als gasten aanwezig waren. De keuze voor wat betreft wokken is ruim en goed. De koks hadden zo te zien weinig plezier in hun werk.
De overige gerechten van het buffet waren lauw en ook de friet en snacks voor de kinderen waren lauw.
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Een prima Wok Restaurant. Veel keus, verse producten.
heerlijk vis van de bakplaat, wok en veel sushi gegeten. Drinken kun je incl.doen. Kun je het zelf halen of ze brengen het je vlot.
Zeer vriendelijk ontvangen en vlotte, vriendelijke bediening.
Zeker een aanrader, als ik in Weert of omgeving zou wonen zou ik vaker gaan. Heerlijk gegeten voor een prima prijs!
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2013
Indeling en sfeer is net als in alle andere wokrestaurants. Toilet is in het aansluitende hotel (met deur binnendoor te komen). Sushi genoeg variatie maar had wat meer smaak aan mogen zitten. Verder meer dan genoeg keus en goeie producten.
Net zoals de meeste woks, niet de meest gezellige koks achter de wok en plaat maar ze werken wel lekker door. Bediening is vriendelijk, prijs inclusief drinken. Je mag zelf pakken, inschenken of halen bij de bar, maar ook de borden ophalers mag je bij bestellen.
Als met al goed eten voor een goed prijs.