Woks Delight

Vrijburglaan 3 1962 VA Heemskerk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Woks Delight

Kim T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Gister met mijn gezin (kids van 15 en 8) voor het eerst hier wezen eten,maar ook voor het laatst. Wij gaan eigenlijk altijd naar een wok restaurant in Haarlem,maar hadden van vrienden gehoord dat deze ook erg goed zou zijn dus probeer je eens wat anders...Het begon al met een vork die ontbrak (kan gebeuren) Wij vonden de keus vh eten erg tegenvallen,ik miste veel dingen die ik bij het andere restaurant altijd eet, de keus was voor mij daardoor erg beperkt. Biefstuk vd tepanyaki was nauwelijks door te snijden, was prima te eten dus lag echt aan het mes (steakmessen zouden daarvoor een uitkomst zijn) sushi vond ik erg smaakloos en taai. Ik heb geen dessert genomen maar ook het ijs en de slagroom waren vreemd van smaak zei mijn man.
Dus helaas voor ons geen 2e keer meer...zonde vh geld en volgende keer dus gewoon weer naar ons vaste adres.
FishingnicoS .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Met de vereniging de jaarlijkse vrijwilligersavond. We zaten in de hoek van de zaak aan tafels, een betere plek dan afgelopen jaar op een bank tegen de muur. Ik sta er telkens weer van versteld hoe massaal gebeuren het is. Vandaag niet anders, erg druk, mensen lopen kris kras, maakt een wat rommelige indruk. Door verbouwing vind ik het er niet gezelliger op geworden. Het eten daar en tegen lijkt bij elk bezoek wel te verbeteren. Ondanks de grote drukte ben je zowel bij het wokken als bij de plaat snel geholpen. Wel wat onpersoonlijk, de koks doen weinig aan klantenbinding et een vriendelijk praatje. Voorgerechten volop, van soep tot sushi voor ieder wat, kwaliteit prima. Hoofdgerechten volop, van alles wat, goede kwaliteit. Smaken vervlakken helaas richting de Hollandse smaak, dat kan wel wat authentieker.Nagerechten verbeteren jaarlijks, klasse. Heerlijke slagroom, koffie toe prima. Zelf drankjes halen, voldoende keus, absoluut geen klagen. Personeel haalt borden na gebruik snel weg, iets meer aandacht voor de klant zou kunnen. Met een vriendelijk woord en gebaar kweek je toch een stukje goodwill, dit wil ik als tip meegeven. Met een groep uit eten is het een prima locatie, heeft iets massaals maar de kwaliteit van het eten blijft jaarlijks toe nemen. Een ding is zeker, je verlaat de zaak met een volle maag. Garderobe onbewaakt niet prettig, daardoor nemen veel klanten hun jas mee. Duidelijk verbeterpunt.
Cees F.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Het is een van de betere wok's in nederland (misschien wel de beste) Zeker na de verbouwing is alles nog beter geworden. Ons gezinnetje komt al enige jaren in de wok Heemskerk en we voelen ons daar echt thuis. Als er al iets is waar je een aanmerking op kan maken en dit doet bij de baas dan is dat de week daarna ook veranderd. De kok is altijd behulpzaam en er word ook gevraagd hoe je de biefstuk van de plaat wil hebben. Alle producten zijn elke dag vers en dat is te merken ook. Bij de verandering is alles gebaseerd op self service maar als er aan het personeel iets gevraagd word komen ze het keurig brengen. Het is dan ook een wok waar je echt lekker gaat eten en waar er toch aandacht is voor de klant. Er is altijd wel iemand die even langs komt en vraagt of alles smaakt en naar wens is.Er is slechts een min puntje te melden en dat is dat de toiletten bij de verbouwing niet zijn meegenomen. Wij zullen er nog vele avonden gezellig komen eten. Dat is zeker ook te danken aan het personeel en directie.
Donovan, Swenda, Angracia en Cees
Cilia T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Het eten is na de verbouwing zeer verbeterd. Er is veel keuze en het eten is goed op temperatuur. Ook is het is het aanbod van dranken erg uitgebreid. De gastvrouw was zeer vriendelijk. Het restaurant ziet er modern uit. We komen hier zeer regelmatig het is een echte aanrader.
Serena30 .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
Waarom moet je voor kinderen vanaf drie jaar 16,50 betalen?? De kinderen op die leeftijd eten een paar frietjes en een ijsje.
Dat is dat geld absoluut niet waard natuurlijk. Dit is voor ons een reden om niet meer te komen.
Beetweetjes .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
Voor de echte wok/all u can eat formule een echte aanrader! Enorm veel keus, verse kreeft, oesters, salade bars, verse sapjes en grill platen voor heerlijk vlees en vis.
De drankjes zijn all in en dit betekend verschillende soorten biertjes, ijsthee etc uit de fles! Goede wijn en prettige service!
Genoeg keuze voor de kinderen alsmede het toetjes buffet
Wij hebben hier heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug. Voor ons een echte aanrader!
Astor .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Prachtig restaurant geworden na de verbouwing,maar toch wel wat -min punten.
We miste de bewaakte kapstok,nu 2 kleine kapstokken en jassen op de grond.
wij hebben onze jassen mee naar de plaats genomen.
Het was bij de grillplaat zo druk,we moesten door de mensenmassa om bij de vitrine te komen,om ons bordje te vullen voor de wok of grillplaat.
Jammer,jammer
Hendrik8877 .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Een zeer mooi restaurant, je kunt er onbeperkt eten en drinken voor een vaste prijs.
We werden vriendelijk ontvangen, maar daar bleef het ook bij.
De koks spreken geen of nauwelijks Nederlands, dus een praatje maken zit er niet in.
De gerechten smaakte flauw en er werd heel slecht bijgevuld.
We wouden nog wat gerookte zalm, maar hebben hier een half uur op moeten wachten.
Leuk restaurant, maar prijs/kwaliteit klopt niet.
Lydia D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Wij gaan altijd op een doordeweekse avond,lekker rustig,lekker eten(genoeg keus), vriendelijke bediening,korte wachttijden(of helemaal niet),dus voor ons ideaal!Voor kindertjes ook frietjes en fricandellen,dus voor ieder wat!
Kortom,heerlijk!!!
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2013
Ik ben over de service niet te spreken. Reserveer altijd voor mijn verjaardag met ongeveer achttien personen. Vorig jaar op doordeweekse dag. Mijn dochter moest nog werken en we wachten daarom even. Steeds kwamen ze zeggen dat we konden beginnen. Nu All in besteld. Wij komen van heel ver en waren kwartier eerder met vier pers. We wilden een drankje bestellen en er werd direct gezegd dat de tijd van het 2 en 1/2 uur durende arrangemant meteen in zou gaan, terwijl de andere gasten er nog niet waren. Een half uur voor het einde vroegen ze al steeds of we koffie wilden, terwijl ons gemiddeld drank gebruik op drie drankjes uitkwam.
Het eten wordt steeds Hollandser met slaatjes, frietjes, carpaccio en fricadellen. lekker vullend en goedkoop natuurlijk.Kortom het heeft weinig met Chinees te maken . Voor die prijs kan je naar elk bulk restaurant.Voor de Wok staan grote rijen , niemand van ons is er naar toe geweest.Lijkt de gaar keuken wel.
De kwaliteit van het eten is verder goed, maar niet beter dan elke andere Chinees.
Christine P.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2012
Ik ben er nu, samen met mijn moeder en een aantal anderen, een keer of 5 geweest. Je wordt altijd hartelijk ontvangen, naar je tafel gebracht en krijgt drinken ingeschonken, maar daar houdt de service eigenlijk op. Wat ik vreselijk haat, is dat de eet stokjes niet standaard zijn ingedekt en je dan echt moet zoeken naar de bediening om ze om eetstokjes te vragen. De bediening regeert altijd heel verbaast als ik om stokjes vraag. En dat is het nou eigenlijk. Het hele restaurant is aangepast op de Nederlander: daarmee bedoel ik, friet, kroketten, bami, nasi en dergelijke. En daarbij de sushi bijvoorbeeld. Toch een typisch voorbeeld van de Japanse keuken. Mijn advies is sowieso om niet op een drukke avond te gaan. Dan ben je zolang aan het wachten tot dat alles gewokt is en gegrild. Ik vind het altijd erg massaal en eigenlijk is het gewoon 1 enorme hal volgepropt met tafels.Als je aan tafel zit heb je er niet zo'n erg in. Maar op het moment dat je naar het buffet gaat en je over te tafelpoten struikelt wordt het toch iets minder. De tafels irriteer ik mij vaak ook mateloos aan, want het zijn van die tafels met een enorme poot in het midden en nou ben ik niet eens extreem lang, maar zelfs ik kan mijn voeten niet kwijt. Het buffet veranderd overigens nooit. Ik ben er nu een jaar geweest en kan het dus weten. Nee, ik weet niet of ik nog een keer heen wil.