Wokrestaurant Wilhelminahaven

6,2
Jjverhelst .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
15 augustus 2016

Toen ik het entree van het gebouw binnen liep viel het mij op dat het erg ongezellig was. Het restaurant zelf was ook erg ongezellig, het leek wel op een kantine.
Het eten zelf is lekker maar niet echt bijzonder, van mij mocht het eten veel uitgebreider, de wok is is lekker, maar sausen smaken allemaal het zelfde, de teppanyaki is erg lekker, maar ook erg wring keus. Verder kan je ook onbeperkt drinken halen, de drink keuze is wel uitgebreid. En de dessert die ze hebben is heel erg lekker, vooral de schepijs.
De toiletten zijn ook erg schoon, alleen was 1 kraan in de heren wc kapot.
G.A. W.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Voor de eerste keer met vrienden hier gegeten. De 2 soepen zagen er niet zo lekker uit. Overgeslagen. Dus een langzame start gemaakt met Sushi. Was van redelijke kwaliteit. Daarna nog wat kleine hapjes. Na ongeveer een uur (20.00 uur) wij hadden nog een uur tegoed , werd er bijna niets meer aangevuld. Nog enkele sliertjes bahmi en restjes nasi in de bakken. Ook de biefstuk voor de Teppanjaki was op. Stukjes varkensvlees waren zenig. Jammer , de kwaliteit van het eten was over het algemeen wel redelijk , de vriendelijke bediening was goed. Komt daardoor net boven het gemiddelde niveau uit. Wij waren het er alle vier over dit gaat het in het vervolg niet meer worden.
Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Met dit restaurant gaan je je geen buil vallen. Als de keuzemogelijkheden van het warme eten uitgebreider waren geweest was het eten een 8. Het eten dat voor je wordt klaargemaakt verdient iets meer dan een 7, maar een 8 is te hoog.
Het is lastig te spreken over bediening omdat je alles zelf kunt pakken, maar op het einde van de avond kwam een vriendelijke dame vertellen of we nog wat wilden en als er iets ontbreekt dat het dan wordt bereid voor ons gezelschap. Het decor is niet slecht. het is volgens mij een oude productieruimte die omgebouwd is. Maar het kantine effect met veel echoes blijft zodat je niet van knus eten kunt spreken.
Ingrid5065 .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Met een groep van 18 pers.
De locatie is erg matig.
Parkeren gratis voor de deur gaat niet op want er zijn meerdere restaurants dus alles vol.
Je moet naar boven met trap of lift een ongezellig intree
Wok: alles smaakte een beetje hetzelfde
Bereide bakken met eten waren wat lauw en niet echt bijzonder.
De kruidenboter in een zelfde bak
Zag er smakeloos uit
De soep was lekker hoorde ik.
Zelf je eten halen is ok.maar je drinken is toch niet echt nodig?
Nog meer momenten om van tafel te lopen.
Alles zelf doen dus.
22.50 pp is dan toch veel
Ijs in bakken
Vruchtjes uit blik en wat vers.
Slagroom was op.
Soesjes en tompouches waren op
Deze werden aangevuld als je het vroeg.
Slechte services dus
De gezelligheid met elkaar stond voorop maar dat had dus overal gekunt
Jammer, er zijn betere wokrestaurants te vinden
DianneS .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Lekker gegeten met een groep van 6. Het wokbuffet had van mij als vegetariër iets uitgebreider gemogen. Ik was wel erg blij met o.a. de vega tomaten soep, 1 soort vega sushi en het uitgebreide dessert buffet! Decor is een beetje kaal en borden/glazen worden af en toe wel erg snel weg gehaald.
Gerald19 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Een leuk idee wokken. Betaalbaar, keus genoeg en voor elk wat wils
Alles staat hier netjes en gekoeld. Min punten, alles smaakt hetzelfde, kip is wat sponzerig en drankjes moet je zelf pakken. Niet zo gezellig als je met elkaar uit eten gaat. Wel nette maar eenvoudige zaak met wat tafels in een rij. Gedekte kantine vinden wij dit. Aan de aankleding is niet bijzonder veel aandacht besteed. Degelijk en overzichtelijk maar niet zo sfeervol.
Juan B.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Zondag 28 juni (op mijn aanraden) met de hele familie hier gegeten vanwege de 80-ste verjaardag van mijn vader, en nog geen week later wederom wegens mijn 50-ste verjaardag met mijn vrouw, mijn beste vriend en zijn vriendin. Met afstand het beste wok restaurant van Vlaardingen en omstreken! Wij komen hier al jaren. De prijs-kwaliteitsverhouding is prima in orde, het personeel is vriendelijk en je kunt er gratis parkeren. Reserveer wel vooraf, want het kan druk zijn! Dat zegt eigenlijk al genoeg! Naast het wokken kan je hier gerechten laten klaarmaken op de Japanse tipanyaki (bakplaat). Maar men heeft ook sushi, soep, groente en "gewone" gerechten als sate en inktvisringen klaar liggen, en uiteraard patat. Wat dit restaurant aantrekkelijk maakt voor mij is het aanbod van vis. Ik lust eigenlijk alles, maar dit vind ik het allerlekkerst! Men heeft overheerlijke zalm en sliptongetjes, en niet te vergeten de grote garnalen die ik graag laat klaarmaken op de tipanyaki. Hier smul ik dan zo van -zonder saus want dan proef je pas echt de vis- dat ik vaak nog een keer hetzelfde neem, aangevuld met inktvisringen of gebakken stukjes vis uit de "warm houd" bakken. Van mijn tafelgasten verneem ik steeds dat ook de wok en sushi uitstekend is. Daarnaast heeft men een sinaasappel machine met echte sinaasappels waaruit verse sinaasappelsap getapt kan worden. De mogelijkheden voor het nagerecht zijn groot: vruchten, allerlei verschillende soorten ijs en roomsoesjes. Minpunt is de ligging (bovenverdieping in een voormalig pakhuis maar je kunt niet goed naar buiten kijken terwijl het water en de schepen zo dichtbij zijn). Tevens mag men wel eens investeren in een nieuwe airconditioning installatie, want die werkt vanwege achterstallig onderhoud en ouderdom niet meer. Het is dat alle ramen open stonden! Uiteraard komen wij hier binnenkort graag weer terug, het duurt nog wel even dat het weer zomer is...
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2015
Dinsdag 30 juni gegeten bij Wokrestaurant "Wilhelminahaven"in Vlaardingen.
Een erg grote zaak met voor ons de pech, dat er 3 schoolklassen waren, oorverdovend, maar kan gebeuren.
Soep en voor- of bijgerechten waren prima. Het wok en grill gedeelte was uitstekend, goed bereid door de koks.
We zullen hier ondanks de herrie zeker nog wel eens terugkomen.
Bendiny .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Met een groepje van 20 man op zondag 28 juni hier gegeten. De aangeboden ingrediënten om zelf je favoriete wokmenu samen te stellen zijn in ruime mate aanwezig. Kwaliteit van vis en vlees prima in orde. Sushi is nu smakelijker dan voorheen. Het "all-in"concept is wel handig, je weet waar je aan toe bent. Voor een glas wijn of een TsingTao biertje betaal je maar € 1.25 extra en dat is zeker niet duur
De aankleding van het restaurant zou wat meer Aziatisch getint mogen zijn, maar dat is persoonlijk.
Hier komen we in ieder geval terug !
Colin1900 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
het restaurant zelf ziet er onverzorgt uit.Weinig sfeer.De houten vloer hobbelt als er mensen voorbij komen lopen.Het eten is lekker van smaak en voldoende keus.Van alle keren dat ik geweest ben werd er altijd netjes op tijd bijgevuld.Zit veel bij inbegrepen bij all inclusive zoals verse jus orange,slush puppie voor de kinderen een koffiemachine en sinds kort een yoghurtijsmachine.Uiterlijke verzorging koks kunnen beter en zou fijn zijn als ze wat vrolijker keken.Vind het niet netjes dat de bediening achter de bar drank staat te drinken.Als er grote groepen zijn dan sta je wel lang in de rij bij met name grillplaat.Maar het eten smaakt echt best lekker.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2015
Door de goede recenties op Iens, wilden we dit ook eens proberen. Dat was gelijk voor het laatst. Wij vonden het helemaal niets. Ongezellige ruimte, herrie, druk (een zondagavond). We stonden steeds in de rij voor het buffet of om iets te laten wokken. Buffet niet goed bijgevuld, zag er rommelig uit, weinig keuze in sushi. Ijs zag er ook onsmakelijk uit. Wij kregen geen "uit eten gevoel". Kinder speelkamer was een klein afgelegen hokje bij de garderobe met een tv. Positief was de lekkere koffie en de prijs (al het drinken bij de prijs inbegrepen). Wij gaan er niet meer heen.
Danise S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Ik en mijn vriend zijn op de dag van de grote brand in vlaardingen wezen eten daar als afsluiting voor zijn verjaardag.... omdat de grote brand een aantal meters verder was hadden we zo ons twijfels of alles nog wel doorging... tot dat er een keurig belletje kwam met de informatie dat iedereen kon blijven eten... geen rookoverlast gehad of iets dergelijks! Perfecte bediening! Veel keuze! En heeeeel erg lekker eten! In 1 woord PERFECT!
Marinus H.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Leuk wokrestaurant aan de wilhelminahaven in Vlaardingen. Het eten is hier goed.niet overdreven veel keus. Maar het geen wat ze voor je klaar t is gewoon lekker. Verder zit drinken bij de prijs in. Service is goed.
Decor is erg mooi. Vooral voor een wokrestaurant. Niet dat ouderwetse gedoe met draken enz maar gewoon lekker strak. Al met al een goed wok restaurant voor mensen die van lekker eten houden maar niet te veel geld kwijt willen zijn. Een aanrader dus.