Wokrestaurant Rozentuin

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Wokrestaurant Rozentuin

Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Prima Chinees eten voor weinig geld. Buffet breed gesorteerd met voor elk wat wils.Jammer dat ze geen tapbier meer hebben.Vriendelijk personeel.
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Alles was koud gaan er nooit meer heen.super slecht koude mie koude loempia koude patat kroepoek oud geen stokbrood bij de soep toetjes bar alleen ijs geen verse vruchten ba niks aan
Adel F.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Dit restaurant ligt vlakbij de afrit Deventer/Zutphen en is langs de A1 zonder meer één van de betere restaurants, ook qua prijsstelling. De inrichting is groot, donker en onpersoonlijk. De bediening daarentegen is zeer vriendelijk en vlot. Wij kozen de Pekingeend met Sinaasappelsaus en ossenhaas in azijnsaus, een bijzonder gerecht, dat ik nog niet eerder was tegengekomen. De Pekingeend was zeer smakelijk, de sinaasappelsaus was moeilijk thuis te brengen. De azijnsaus bij de ossenhaas vond ik heerlijk en verrassend. De drie grote stukken rundvlees waren echter taai. Aan tafel heb ik daarover niet geklaagd. Bij het afrekenen werd weer nadrukkelijk gevraagd hoe het gesmaakt had, toen vertelde ik over het rundvlees. De mevrouw vond het zeer spijtig dat ik dat niet eerder had gezegd, dan had ze dat gerecht opnieuw laten doen. Nu gaf ze me ongevraagd 10% korting op de rekening. Dit kom je niet vaak tegen. Zowel de klant als de kwaliteit worden bij de Rozentuin dus zeer serieus genomen. Ik ga gewoon binnenkort nog een keer.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
We waren op tijd met eten, dus de eerste in het restaurant. Maar alles werd meteen klaar gezet. Keuze in wokken of grill plaat groente zeer voldoende vlees / vis genoeg maar niet speciaal. Speciaal gekozen voor dit restaurant vanwege susi afhaal menu. Maar bij de wok krijg je een schaal met 3 soorten susi. Deze is natuurlijk wel bijna leeg gegaan :-)

Service en wok kok prima. Vriendelijke bediening. Leuk restaurant als je onbezorgd wilt wokken voor een leuke prijs.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2013
Heerlijk eten, met name het buffet van het wokrestaurant is een aanrader, maar a la carte zijn de Chinese loempia's ook niet te versmaden!