Wokrestaurant Rozentuin

Meer informatie over restaurant Wokrestaurant Rozentuin

6,7
Marjolein K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Alles was koud gaan er nooit meer heen.super slecht koude mie koude loempia koude patat kroepoek oud geen stokbrood bij de soep toetjes bar alleen ijs geen verse vruchten ba niks aan
Adel F.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Dit restaurant ligt vlakbij de afrit Deventer/Zutphen en is langs de A1 zonder meer één van de betere restaurants, ook qua prijsstelling. De inrichting is groot, donker en onpersoonlijk. De bediening daarentegen is zeer vriendelijk en vlot. Wij kozen de Pekingeend met Sinaasappelsaus en ossenhaas in azijnsaus, een bijzonder gerecht, dat ik nog niet eerder was tegengekomen. De Pekingeend was zeer smakelijk, de sinaasappelsaus was moeilijk thuis te brengen. De azijnsaus bij de ossenhaas vond ik heerlijk en verrassend. De drie grote stukken rundvlees waren echter taai. Aan tafel heb ik daarover niet geklaagd. Bij het afrekenen werd weer nadrukkelijk gevraagd hoe het gesmaakt had, toen vertelde ik over het rundvlees. De mevrouw vond het zeer spijtig dat ik dat niet eerder had gezegd, dan had ze dat gerecht opnieuw laten doen. Nu gaf ze me ongevraagd 10% korting op de rekening. Dit kom je niet vaak tegen. Zowel de klant als de kwaliteit worden bij de Rozentuin dus zeer serieus genomen. Ik ga gewoon binnenkort nog een keer.
Micha H.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
Beetje een trieste bedoeling. Misschien zijn wij een beetje verwend maar tot op heden het minste wok restaurant welke wij als familie bezocht hebben. Het restaurant had een beetje een uitstraling van een "kantine". (Stofzuiger in het zicht, plakkerige vloer) Voldoende keuze maar ook in de bereiding van de gerechten miste ik een hoop. Het vlees en de vis op de Teppan plaat werd zowat continue door de plaat heen gedrukt om het te laten garen.

De medewerkers waren vriendelijk. Voor ons geen herhaling.

Als laatste; De schilpadden in de entree is iets wat mijn inziens niet meer van deze tijd is.
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2014
We waren op tijd met eten, dus de eerste in het restaurant. Maar alles werd meteen klaar gezet. Keuze in wokken of grill plaat groente zeer voldoende vlees / vis genoeg maar niet speciaal. Speciaal gekozen voor dit restaurant vanwege susi afhaal menu. Maar bij de wok krijg je een schaal met 3 soorten susi. Deze is natuurlijk wel bijna leeg gegaan :-)

Service en wok kok prima. Vriendelijke bediening. Leuk restaurant als je onbezorgd wilt wokken voor een leuke prijs.
Jeffrey S.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Altijd uitstekend eten, ruime keuze. Vriendelijk personeel. Zowel afhaal als wokken meer dan prima, beste Chinees uit de regio wat mij betreft. Wok is tegenwoordig uitgebreider, met name richting het Teppanyaki gedeelte. Zeker een goede en positieve aanvulling!
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2013
Heerlijk eten, met name het buffet van het wokrestaurant is een aanrader, maar a la carte zijn de Chinese loempia's ook niet te versmaden!