Wokrestaurant Phoenix

Meer informatie over restaurant Wokrestaurant Phoenix

Jouw recensie over het restaurant Wokrestaurant Phoenix

Uitetenmetkidsz .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
In het verleden hier wel vaker geweest maar laten we eerlijk zijn. We waren wel wat uitgewokt. Het concept is over het algemeen over al het zelfde. Na zeker twee niet meer te zijn geweest vandaag met een etentje van uit het werk hier gegeten. Tot mijn verbazing heeft er een upgrade oid plaats gevonden. Je mag zelf je drinken halen. Verse sinaasappelsap of muntthee. Ijs mocht je niet scheppen. Hier zal wel een reden voor zijn maar het zag er allemaal heerlijk uit en dat was het ook. Ook voor iemand die gezond, vegatarische wilt eten kan gerust meegaan. Echter betwijfel ik wel wat het kwaliteit van het vlees. Ik bedoel hoe diervriendelijk leven hebben de beesten gehad en antibiotica....maar goed dat kun je bij mij restaurants afvragen.
Johannes O.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Met een groep van 7 personen gegeten bij Wok Phoenix , een groot en netjes restaurant waar kwaliteit voorop staat.
Op dinsdagavond gegeten, niet veel gasten, dus alles gaat mooi vlot. De glazen zitten gauw vol, en worden nauwlettend in de gaten gehouden door t personeel. Ook bij de wok en- grillmeesters staan geen lange wachtrijen. Heerlijk gegeten, er is hier bijna geen nee te koop, alles ziet er smakelijk uit en oogt vers. Van de sushi vooraf naar de kipfilet uit de wok, alle bakken zitten vol en worden dan ook goed in de gaten gehouden door het aanwezige personeel.
Kortom, één van de betere wok restaurants uit de regio, er is van alles meer dan voldoende en vers. De borden en het bestek zijn schoon en droog, het hele restaurant oogt ook schoon.
We komen absoluut weer !
Rinie-1445 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Hier voor het eerste keer geweest, en het is een redelijk groot wokrestaurant. Bij binnenkomst ziet het er allemaal verzorg uit, en je word vriendelijke door de bediening ontvangen.
Je kunt hier eten (en desgewenst ook drinken) voor een vaste all in prijs.
Het aangeboden assortiment is redelijk uitgebreid met o.a. sushi, een saladebar en uiteraard een wok en grill gedeelte. Ook was er voldoende keuze aan desserts met als extra een grote chocoladefontein.
We hebben hier gewoon simpel en goed gegeten. Wij hadden zelf gekozen voor een arangement zonder de drankjes. Maar om ons heen konden we zien dat als je wel incl. drank had gekozen, m'n ook niet bezuinigde op het uitschenken hiervan. Dat was in onze ogen ook meteen een van de minpuntjes, omdat de plaatselijke jeugd dit restaurant in onze ogen ook een beetje beschouwden als goedkopen kroeg, om je luidruchtig voor het stappen in te drinken en uiteraard voor een redelijke all in prijs :-)
Tweede aanmerking was, omdat het een vrij groot (open) restaurant is, en het tijdens ons bezoek ook zo goed als helemaal vol zat, wordt het mede door het heen en weer lopen van de andere bezoekers, van en naar het wok gedeelte al heel snel zeer luidruchtig. Neemt niet weg, dat als we hier echter nog eens een keer in de buurt zijn, dan zouden we hier wel gewoon weer naar toe gaan, maar dan wel op een wat minder drukke avond.
Lekkerbekje74 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Groot en schoon wokrestaurant. Vriendelijke bediening. Eten en drinken voor een vaste prijs en ze komen zeer regelmatig vragen of je iets wilt drinken.
Zeer uitgebreid assortiment van sushi en saladebar tot wok, grill en chineesbuffet. Voldoende bijgerechten en heerlijk bereid door de kok.
Ook grote hoeveelheid toetjes met chocoladefontein.
We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug.
Jakob Jan H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2014
Kwalitatief goed eten en ruim assortiment. Heerlijke sushi en een lava grill. Beter dan de meeste wokrestaurants. Vriendelijk personeel en goede service. Ik kom hier zeker weer eens terug.
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Ter ere van ons 15 jarig huwelijk hebben we hier vandaag met alle gezinsleden gegeten. We zijn hier vaker geweest, en zijn benieuwd of het ons net zo goed gaat bevallen als de vorige keer. Opvallend is het het restaurant, dat in hartje Drachten ligt, netjes, verzorgt en schoon oogt. We hebben lekker gegeten van het wok-aanbod en de Chinese gerechten. Persoonlijk had het assortiment met Chinese gerechten wat groter gekund. De algemene waardering is vandaag iets lager, ondanks blijft een bezoek aan dit nette restaurant meer dan de moeite waard.
just-serious .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2014
Voor mij beste wok welke ik tot nu toe heb bezocht en dat zijn er redelijk wat geweest. Kwaliteit van het voedsel is zeer goed, vers en veelzijdig. Zowel de wok als de bakplaat veel keus en smakelijke saus keuzes.
Bar met voorgerechten ook zeer goed, o.a. Capaccio dus niet de goedkoopste gerechten alleen. Ook kangeroe biefstuk te krijgen.
Gewoon een hele goede wok, enig minpuntje is de grote tafels en veel lawaai als je naast een grote groep komt te zitten. Maar hier heeft iedere wok last van.
Er12 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Wat hebben wij gisteren een superavond gehad in dit restaurant. Voor de eerste keer hier geweest met onze dochter van 1,5 jaar. Dit is een restaurant met een ontzettend uitgebreid assortiment vlees, vis, groenten, sushi, salades, bijgerechten etc. En alles ZO ontzettend schoon! We hebben dit nog nog nooit meegemaakt; wat een schoon, verzorgd, klant- en kindvriendelijk wokrestaurant! Er was de hele avond een medewerkster aanwezig die kinderen in een speciale kinderhoek vermaakte. Toiletten: ontzettend schoon en ook gedacht aan kleinere kinderen door een keurige verschoningshoek in het damestoilet. Dessertbuffet: meestal niet zo spectaculair in wokrestaurants, maar ook hier ongelooflijk uitgebreid en verzorgd! Er wordt gewerkt met een all-in-concept; alle drankjes waren inclusief bij de prijs inbegrepen. Je zou denken dat men probeert zo min mogelijk drankjes te schenken, maar niets is minder waar. De medewerkers van dit restaurant hebben ontzettend vaak gevraagd of wij nog iets wilden drinken (maar dit was zeker niet vervelend!). Kortom: wij zijn fan! Een absolute aanrader!
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Met 2 gezinnen (4 volwassenen en 7 kinderen) hebben wij hier gegeten. Het is een typisch Wok-restaurant, Alla Carte kun je er niet eten. Dit Wok restaurant ligt in het centrum van Drachten, achter het restaurant kun je goed parkeren. Minpuntje is dat je ook achterom het restaurant naar binnen moet, dus het kan even zoeken zijn naar de ingang. Het interieur ziet er verzorgt uit en geeft een intieme warme sfeer. De tafels waren ook keurig gedekt, wat opviel waren de mooie met goud belegde placemats, vaak tref je van die goedkope papieren wegwerpers aan.
We hebben gevarieerd geproefd. Er is keuze uit 10 wok sauzen, het vlees en de vis is van goede kwaliteit en ziet er vers uit. Verder biedt het wok buffet diverse vers gesneden groenten. De scherpte van de sauzen varieert van 0 tot 3 vlammetjes, waarbij gezegd moet worden dat 3 vlammetjes ook echt 3 vlammetjes waard zijn, lekker pittig dus! Daarnaast biedt het restaurant een uitgebreid gril buffet, met keuze uit o.a. verschillende soorten vis (snoekbaars1), vlees en kip. De kok blijkt uitermate kundig en heeft ons van een goed en smakelijk grilgerecht voorzien. Ten slotte hebben we het buffet met de verschillende oosterse gerechten geproefd. Alles was goed van smaak, al vonden we wel dat er opvallend veel zout gebruikt was en met name de varkensgerechten redelijk aan de vette kan waren.
Samenvattend hebben wij een uitstekende avond gehad, al was de bediening soms wat slordig (drankje te veel of te weinig), maar ja als je all-in geniet kijk je niet op een drankje meer of minder!
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
Wokrestaurant met heerlijk eten. Ruime keuze uit verschillende soorten warme en koude gerechten, de grill is vooral erg aan te raden. Het restaurant is wel erg groot waardoor het soms wat massaal overkomt, en dat is jammer. Personeel is erg beleefd en biedt een snelle service.
LOWIE1960 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2012
meerdere keren hier geweest
goede kwaliteit eten

genoeg personeel, en vriendelijk

kortom een aanrader voor wie van wokken houd