Wokrestaurant Indonesia De Grote Muur

De Schoof 230 3341 EB Hendrik-Ido-Ambacht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wokrestaurant Indonesia De Grote Muur

Dinsdag t/m Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag t/m Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
6,4
MirtheM .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
Eerlijk is eerlijk: wij gingen naar Indonesia omdat we zin hadden in een 'foute avond'. Ik kom een enkele keer bij Indonesia om iets af te halen, en zie dan zelden veel mensen zitten. Ook vanavond was het rustig, maar er waren wel tafels bezet tegen mijn verwachting in. Het personeel was ontzettend vriendelijk en het eten viel alles mee. Voor 17,50 kan je gebruikmaken van het best vrij uitgebreide buffet, live laten wokken en op de plaat laten klaarmaken. Vis, vlees, groente en de standaard 'chinese' gerechten. Het is chinees-indonesisch dus er waren ook wat indonesische gerechten. Zelf vind ik het nie tnodig dat er en soep is, en sushi, en wokken, en op de plaat, en kant-en-klaar, en ijs, en donutjes, en ijshoorntjes en... Als je zoveel doet kan de kwaliteit nooit van alles even hoog zijn. Wat mij betreft beperken ze het tot vers wokken en tepanyaki, met wat kleine bijgerechten. Die kwaliteit was namelijk helemaal niet verkeerd. Wat je als jammer of juist als charme kunt zien is de inrichting, die is sterk verouderd en op zijn zachtst gezegd eclectisch. Maar kennelijk loopt het en is er geen noodzaak er iets aan te doen...
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
De formule van dit restaurant is bijzonder te noemen: een WOK restaurant waar je gebruik kan maken van het buffet of je kan gewoon a la carte bestellen. Wij hebben gekozen voor het buffet. Het is eigenlijk een ouderwets Chinees restaurant volgens Nederlandse standaard en ietwat uitgebreid met een buffet gedeelte. Als je voor het buffet kiest dan is bij dit restaurant frisdrank etc. niet inbegrepen.

Het buffet is erg kleinschalig en als je iets wil laten wokken dan is de keuze voldoende maar eveneens niet overdreven uitgebreid. De kwaliteit is in orde echter als we naar de prijs kijken dan is dit voor wat je krijgt enigszins aan de hoge kant.

Ook de keuze aan nagerechten is maar net voldoende en koffie is niet inbegrepen.

Het decor is in onze ogen echt aan vervanging toe want bijvoorbeeld de vloerbedekking
vertoont al zeer veel slijtplekken. De toiletten zijn overigens recent gemoderniseerd en zien er weer zeer netjes en modern uit.

Kortom: geen regelrechte aanrader als je naar het concept, de prijs, de kwaliteit en de sfeer kijkt. Misschien was dat ook wel de oorzaak dat er op onze vrijdagavond slechts 4 andere tafels bezet waren?

Minpunten
--- Decor en vloerbedekking
- Beperkte keuze nagerechten

Pluspunten
+ Voldoende zitplaatsen
+ Modern toilet
Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Lekker gegeten bij wokrestaurant Indonesia, het personeel is vriendelijk, er werd ons ook een rondje van de zaak aangeboden. Dagen waar live muziek wordt gespeeld zijn erg sfeervol en druk.
Patnet .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Net en verzorgd wokrestaurant. Buffet staat er werkelijk strak en vers bij. Vriendelijk personeel. Je krijgt meer dan waar voor het geld. Wij hebben er met een groepje van 10 personen gegeten toen wij op weg waren naar een concert in Ahoy. Bij het reserveren hebben zij hier kennis van genomen en daarom het buffet voor ons een half uur eerder laten beginnen.
SergevdE .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Een heel apart wokrestaurant zou ik dit noemen. Het wokrestaurant is via de trap van een winkelcentrum op de 1e verdieping te bereiken en dan heb je 2 gedeeltes: 1 kant als je normale babi pangang etc wil afhalen en een ander gedeelte met een wokrestaurant. En ik heb in dit wokrestaurant gedeelte gegeten en dit vond ik een om eerlijk te zijn erg onprettige ervaring. Ik was hier meer met toeval uitgekomen omdat ik bij mijn neef op visite was en hij stelde voor uit eten te gaan.

Het interieur is heel apart: veel plastic palmbomen en een podium waar een ingehuurde zanger (met de hele avond een biertje in zn hand NL) talige liedjes vals loopt te zingen met luidsprekers die te hard aan staan en mensen aanmoedigt drankjes te bestellen. Absoluut niet romantisch of gezellig maar meer boeren miveau kroeg-achtig.

Het eten is heel simpel en eigenlijk niet zo heel lekker maar acceptabel. En al het eten is eigenlijk in te oude buffetbakken en interieur geplaatst dat eigenlijk al jaren geleden had moeten worden vervangen. Wellicht ziet het daarom allemaal minder spannend uit. Vooral wat mij tot lachen maakte was de karige schepijsvriezertje dat heel raar naast de rest stond. Sorry hoor, maar ik raad deze mensen echt aan hun interieur aan te passen en alles een moderne make-over te geven.

De service is naar mijn mening ook niet echt bepaald positief en vroeg mij of ik ook een biertje wilde hebben terwijl ik heb aangegeven niet te drinken omdat ik nog auto moest rijden.

Freek9491 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2012
We hebben hier al regelmatig naar genoegen gegeten. Veel keus aan ingrediënten. Vooral wanneer het op de plaat is klaargemaakt smaakt het heerlijk. Ook een goede keus bij het warme buffet. De inrichting is typisch Chinees, warm en gezellig. Zeker op zaterdagavond is het feestelijk met live muziek en dansen. Dat kom je niet vaak tegen. Voor wie dat niet wil zijn er zat andere restaurants. De bediening is vriendelijk. Kortom een aanrader.