Wokrestaurant Eastern Plaza

Vrijdag 16:00 - 23:00
Zaterdag 15:30 - 23:30

Guy V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Voor een all-you-can-eat wokrestaurant viel dit niet tegen. Er waren zeker enkele gerechten zoals de ossehaaspuntjes en de sushi met sesemzaad die van hoge kwaliteit waren. Er was ook veel wat niet heel bijzonder was. Gelukkig is er niets aan het eten dat slecht bevallen is.
De bediening deed zijn best maar geen van allen leken echt plezier te hebben in het werk. Het was op deze drukke avond hard werken.
Achter de schermen, en ook in de keuken waar je in kon kijken, was het niet allemaal mooi. In de keuken stond een afvalbak (kliko) open, in een andere ruimte waar de deur even open stond was het een zootje. De omgeving waar wij zaten was wel goed. Mooie tafels, lekkere stoelen, aardige aankleding.
De speelruimte voor de kids en het kidsbuffet (met eigen gerechten en bordjes) was leuk.
Mees D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Vreetschuur. That about sums it up, zou ik zeggen.

Het eten is best redelijk, hier en daar een koud gerecht daargelaten. Enorme rijen voor de Teppan Grill, al viel de wachttijd enigszins mee. Bediening was vwb onze tafel ook redelijk vriendelijk en attent. Maar ze hadden écht de overige gasten een beetje in het gareel moeten houden.

Het ergste van zo'n "toko" zijn de voetbalelftallen, vrijgezellenfeestjes, tokkie-families et cetera die door het gehele restaurant schijnen te zitten. Wij hebben met familie, helaas, voor dit etablissement gekozen, want: zo leuk voor de kinderen.
Waar wij echter in terecht kwamen viel het beste te omschrijven als het lege stuk in een stadion tussen 2 rivaliserende supportersgroepen om ze uit elkaar te kunnen houden, waarbij de groepen voor en achter ons elkaar om beurten probeerden te overschreeuwen. Letterlijk... De.... Hele.... Avond!
De tafel naast ons, bezet door 6 studentikoze heren bestelde het bier per 20 stuks. De tafel achter ons scheen 4 jarigen te hebben en ik denk dat ze het tot achterin de spoelkeuken hebben meegekregen.

Het restaurant zou er goed aan doen om met het reserveren iets meer info te vergaren met betrekking tot de groepssamenstelling om vervolgens een soort "tokkie-zone" in te richten (zoiets als ze ook voor de kleintjes doen in het restaurant, maar dan zonder schmink). In Lloret de Mar, Sunny Beach of Salou heb je meer rust aan het eind van de nacht als de discotheken leegstromen en mensen lallend over straat gaan.

Hadden we dit kunnen verwachten? We hoopten zeker niet op een Michelin waardige omgeving, maar dit..? Een grote hooligan bende.

Voor mij (ons) nooit meer.

Klare taal, maar ik heb het echt nog netjes gehouden :)
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Al meerdere malen daar gegeten met onze uitwonende kinderen ,kleinkinderen buren en gewoon gezellige met z'n tweeën en steeds met een heel goed gevoel weer naar huiswaarts gekeerd met een tevreden en volle maag. Het eten is perfect,alles vers ,van zeer goede smaak en de nagerechten zijn over geweldig lekker. Voor de kleine kinderen hebben ze een chocolade fontijn ,div kleine heerlijke gebakjes ,verse slagroom,fruithoek noem maar op,voor ons de nummer 1 en we hebben al heel vaak gewokt op diversen plaatsen in Nederland,ook een Vip kaart ontvangen(2.50 euro) dat betekent als je jarig bent ben je gratis welkom voor het diner ....toch meegenomen er zullen nog veel bezoekjes komen met of zonder nieuwe gasten die we meenemen.
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Met 5 man gegeten bij Eastern Plaza. Gezien het aantal auto's op de parkeerplaats leek het een volle boel te worden. Dat viel mee, doordat het restaurant in verschillende sectoren is opgedeeld, heb je niet het lompe 'vreetschuur' gevoel. Donkere plafonds zijn geen gelukkige keuze, dat maakt alles kleiner. Het eten is goed: opvallend dat het warme buffet niet overdreven grote bakken heeft, een brede sortering heeft en regelmatig aangevuld wordt. Mooie presentatie van de (Japanse) entrees op een mini-lopende band. Lekkere kippensoep, goede porties voor de zalmmoot. Het uitstapje naar de kinderhoek was wat minder geslaagd: de frieten en de bitterballen hadden te lang gelegen. Hoewel de kinderhoek zelfs snacktomaatjes had, lijkt de zorg voor het kindereten iets minder te zijn. Uitgebreide keus voor de wok, voor de tepanyaki gescheiden bakplaten voor vlees & vis. Mooi. Vers fruit bij de desserts. Kortom: ik kom hier gerust nog eens!
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijke plek om met kinderen naar toe te gaan. Helaas had het eten minder smaak dan de vorige keren. Ook zaten wij misschien teveel in de loop van de bediening, waardoor ze ons telkens niet zagen zitten.
1708 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Onlangs weer eens gegeten bij Wokrestaurant Eastern Plaza..
Wederom heerlijk gegeten, dit restaurant levert absoluut niet in wat kwaliteit betreft, ondanks dat zij hier al een aantal jaren zitten. Steeds weer ontdekken we nieuwe gerechten, de kwaliteit is en blijft gewoon goed. Ondanks dat het vaak druk is (= een goed teken) grijp je bijna nooit mis, alles wordt continue aangevuld. Wij blijven hier zeker terug komen!

Compliment hiervoor
Zikko .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Het welbekende all-you-can-eat concept. Niet slecht, niet zeer goed. Bij dit soort gelegenheden moet iedereen het lekker vinden waardoor je geen bijzondere gerechten tegen zult komen. Nadeel is wel dat de tafels erg dicht op elkaar staan zodat er zoveel mogelijk mensen in het restaurant passen. Wel een pluspunt bij het ijs, dit wordt voor je in een bakje gedaan. Dus niet dat alle smaken in al het ijs terug te vinden is omdat sommige gasten het teveel werk vinden om de ijsschep af te spoelen tussen de verschillende smaken. Over het algemeen in orde maar zoals gezegd, bij dit soort restaurants geldt de grote algemene deler en hoef je geen verrassende gerechten te verwachten.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
ik hou normaal niet zo van wokken en al die drukte om me heen maar oke ik neem dat hierbij voor lief. het wokken gaat toch wel erg snel . maar de kwaliteit is helemaal top. ze zetten de meeste restaurants hiermee totaal voor gek het eten is meer dan geweldig en je kan pakken wat je wil het is allemaal vers. vis vlees groente alles is vers
Het enige wat misschien iets beter kan dat is de rijst en de nasi goreng
Manita V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Met twee gezinnen hier goed gegeten. Alles is vers en dat merk je. Het heen en weer geloop stoort mij niet en hoort nu eenmaal bij het concept.
De jongere kinderen uit het gezelschap hebben zich meer dan goed vermaakt in het kinderspeelgedeelte. Complimenten voor het hoge niveau van de schmink. Misschien leuk om ook een hoek te maken voor de tieners die niet de hele tijd bij papa en mama aan tafel willen zitten?
Het personeel is snel en vriendelijk. Er zat een grote scheur in mijn glas en dat werd snel omgewisseld en opnieuw gevuld.
GriffioenG .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Genoten van ons eerste bezoek aan dit restaurant. Het ontvangst was zeer hartelijk, het assortiment was overweldigend en de ambiance top. De kinderen hebben genoten van het kinderbuffet en de kidsplaza. Vooral het koekjes bakken viel erg in de smaak. Wij als sushi liefhebbers vonden de sushi uitstekend van smaak. Erg leuk om te zien dat alles door de sushi chefs vers bereid wordt. Ondanks de drukte werden wij snel geholpen bij het wokken door de vriendelijke koks. Wij hebben al vele restaurants met dit concept bezocht en Eastern Plaza voldoet volledig aan wat wij verwachten van een gezellig avondje uit met de kinderen. Tot de volgende keer!
Bethine N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Het eten was heerlijk! Hebben we erg van genoten. De service voor een familielid die niet goed kon eten, is ook heel respectvol opgelost, grote dank ervoor.

De bediening daarin tegen was erg slecht!! Geen lachje op het gezicht, geen leuke sfeer brengend, slordig & nadat een mannelijke collega lomp een bord van tafel haalden, en het gehele vet van het bord over de tafel, jassen en mijn familielid ging kon er amper een excuus vanaf. Wel bedankt voor het gratis rondje. (Meer als verdiend)

We komen gemiddeld 8 keer in het jaar.. maar deze avond had qua bediening zeker beter gekunt, vanwege de andere service een 6.. maar voor de bediening een 3.
Beste Bethine,

Wij vinden het vervelend om te horen dat niet alles naar wens is geweest. Nogmaals onze excuses voor het ongelukje aan tafel, uiteraard is dit niet de bedoeling geweest.

Om onze service zo hoog mogelijk te houden, sturen wij al onze gasten altijd een aftersales-mail, zodat ook wij kunnen leren van onze fouten en om zo te ontdekken waar eventuele verbeterpunten liggen. Zo kregen wij van één van uw tafelgenoten ook het bericht door dat er inderdaad wat saus op kleding terecht was gekomen. Hierop is ook zoals u zelf aangeeft een rondje van het huis voor aangeboden. Uw tafelgenoot gaf ons dit ook aan en ook dat hij (red. onze medewerker) het allemaal keurig heeft opgelost. Toch willen wij u danken voor uw feedback zodat wij hier iets mee kunnen.

Met vriendelijke groet,

Het team van Eastern Plaza.
Wiemo .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Goed eten ziet er schoon en fris uit.
Wel is het er erg druk maar is de wachttijd goed te doen bij de wokkeuken. Personeel is jong en sommige onervaren. Het is al snel een vreetschuur maar hier doen ze erg hun best om dit te voorkomen.
Paul-Eric N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Voor een wokrestaurant heeft Eastern Plaza de boel goed op orde. Door de indeling merk je de grootte (en het ís groot) niet zo. De kwaliteit van het eten is prima en wordt goed bereidt. Ook als fervent liefhebber van 'klein en bijzonder' kom ik hier voldoende aan mijn trekken voor een incidentele wok-avond.
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Na alle positieve recensies hebben wij met ons gezin hier ook gegeten. Eten was inderdaad prima, zeker de sushi, en ook een heel vriendelijke bediening. Maar het concept spreekt ons niet aan: het continu geloop van onszelf en overige vele gasten maakt het erg onrustig tafelen. Het uit-eten-gevoel krijgen we hier niet van en we zitten zelden met z'n allen/vieren aan tafel. Dankzij de massaliteit is het ons inziens helaas toch wel een 'vreetschuur', excusez le mot.
Warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Prima kwaliteit en keuze hoewel de regels hier wel streng worden toegepast wat de sfeer wat zakelijker maakt dan gezellig. De keuze is zat en kwaliteit is goed. Sushi en wok zijn altijd heel vers en dus lekker.
Tasteofwaste .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Prachtige ruim opgezette tent. Voldoende aanbod qua buffet! Mooie verse producten en diversiteit in vis en vlees. Sushi uitstekend op smaak. Zelfs voor de kinderen een chocolade fontijn en lekker ijs met koekjes. Aanrader! We gaan zeker nog een keer!
B W.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Eastern Plaza is bij ons om de hoek en wij komen hier graag, want het is en blijft héérlijk.
Deze keer met een vriendin en haar dochtertje hier geweest en met onze kinderen.
Het eten is altijd erg goed en vers en er is heel veel keuze, ook voor de kinderen.
Geen grote logge eetschuur, maar gezellige kleinere ruimtes, waardoor er een gemoedelijke sfeer hangt.
Zeker een aanrader!
Wij komen hier zeker nog vaker!
Paas .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Samen met m'n vriend besloten om hier te gaan eten op raden van een vriendin.

Wij houden totaal niet van het onbeperkt wok concept, maar hier waren wij aangenaam verrast.

Het eten smaakt goed en het ziet er netjes uit. Totaal niet het idee dat je in een vreetschuur bent beland.

Zeker een aanrader
Jael P.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Vorige week zaterdag heb ik hier met een vriendin gegeten. Vroeger woonden mijn man en ik in Ede en kwamen we hier regelmatig, ook met vrienden en familie. Ook deze keer weer heerlijk genoten! Veel variatie en keuze, ook in desserts. Tot de volgende keer maar weer!
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
ik heb het niet zo op wok schuren veel te massaal en vaak erg matig eten. Maar dit is totaal wat anders oke ja het is erg groot en druk maar toch als je aan tafel zit heb je daar weingi last van. ik vond het zeer maar dan ook zeer goed. Goed en erg vers eten goed van smaak en ruim voldoende keus. Voor iedereen wat wils ook veel keus voor kleine kinderen. Gelukkig geen luidruchtige groepen met studenten maar veel gezinnen met kinderen. echt een aanrader en de reistijd meer dan waard. puntje aftrek voor de toiletten die waren toe aan een beurtje