Wokrestaurant Eastern Plaza

6,9

Jouw recensie over het restaurant Wokrestaurant Eastern Plaza

Richard H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Eén keer eerder geweest. Smaakte naar meer. Goed eten. Maandag 14 augustus belde mijn dochter of het restaurant open was. Ja, in de vakantie wel op maandag, bij Iens niet..
134 euro met zijn vieren 2 uur ergernis. Achterlijk druk, wachtrijen, rondrennende gillende kinderen en graaiende kinderen waar ouders en personeel niks van zegt. Helaas zat er veel a-sociaal volk in deze vreetschuur wat ook rondschreeuwde. Nooit meer !
Sandocan .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
15 juli 2017 hier gegeten en het was weer genieten. Wij waren met onze 2 dochtertjes van 1 en 5 jaar, dus die konden lekker (buiten) spelen zodat wij elkaar konden afwisselen om wat eten te gaan halen. Het eten is werkelijk verrukkelijk en wat mij met name erg verraste is de zelf-tap welke vlakbij de speelruimte gesitueerd is. Hier stond vroeger een bar. Naast een tap staat de koelkast gevuld met heerlijke speciaalbieren. Verder heb ik enkel positief commentaar. Het eten is goed, de mensen zijn alert en voor de kids is het geweldig. Bovendien vallen de kosten ook heel erg mee. Ik kom hier zeker terug!
Chantal P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Vorige week was de trouwdag van mijn ouders en dat wilden we graag feestelijk vieren. We waren met 4 volwassenen en 3 kinderen
We zijn speciaal vanuit Zoetermeer naar dit restaurant gereden omdat de recensies zo goed waren.
Dat hebben ze volledig waar gemaakt. Wat een geweldig restaurant is dit en net helemaal vernieuwd! Echt een enorme keuze en alles even lekker van de dim sum tot de noodle soep en wat een keuze bij het wokbuffet, geweldig!
Ook het personeel is allemaal zeer vriendelijk en professioneel. De zalm van de grill was echt heerlijk en de kok luistert naar je wensen! Het kinderbuffet is ook zeer uitgebreid met zelfs milkshakes, softijs en 3 soorten slush. En dan natuurlijk het dessertbuffet niet te vergeten. Ik voelde me net een klein meisje in een snoepwinkel. Wat een keuze!
We hadden een fijne plek dicht bij de speelplek en het kinderbuffet! En wat hebben de kinderen genoten van het koekjes bakken, het schminken, de ballondieren en het spelen.
Voor ons waren de prijzen voor de kinderen wel wat aan de hoge kant, maar omdat er voor de kinderen zoveel te doen is en er goede begeleiding bij staat is het het zeker waard.
Hierdoor konden wij als volwassenen ook op een ontspannen manier eten. En wat zien de wc’s er prachtig uit! Mijn zoon vond de kinder-wc helemaal geweldig. We hebben gisteren de vip kaart aangeschaft en daarmee kun je sparen voor korting op de rekening! Het online reserveren is ook erg fijn! We komen hier zeker snel een keer terug!
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Het eten is perfect. Jammer dat er nu alleen maar all-in arrangementen zijn. Zo breng je de klanten op hogere kosten dan de bedoeling is. Ook jammer dat men dit niet via mail aan de klanten laat weten dat de life en coocking arrangementen zijn vervallen.
Petra M.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Gewoon een super restaurant! Heb maar 1 keer een bord eten op en voor de rest gepraat met een paar super leuke vrouwen die er werken! Zou er graag nog eens naartoe willen als hun er ook zijn, want ze waren echt aardig! ????????
Mundial1996 .
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
Hier afgelopen vrijdag samen met mijn vriend geweest.
Wat een fantastisch restaurant! De bediening let goed op en je word snel geholpen. Wij vroegen om een rustige tafel en deze wens namen ze daar serieus. Eten was voor een wok restaurant heel erg goed!

Kortom een heerlijke avond gehad hier komen wij zeker terug!
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Het is over het algemeen best aardig eten hier. Toch is het niet direct een aanrader.
Het is luidruchtig en onrustig door het vele lopen van mensen. Je kunt op verschillende plekken verschillende soorten eten halen en dat is best handig want er staan wel wat wachtrijen af en toe. De teppanyaki was zeker drukker. Voor het vlees vond ik dit terecht, de angus en lamskotelet waren echt goed. Over de vis was ik niet zo te spreken. Sowieso verschilde het eten nogal in kwaliteit. Van vlakke, taaie lichees uit blik tot overheerlijke crème brulée. Over het algemeen te veel vet en te veel zout. Toch, voor een all-you-can-eat is bij oplettend zoeken en kiezen hier echt wel goed te eten, De bediening doet ondertussen zijn best, hard werken, soms niet zo alert en vaak niet zo vrolijk.
Guy V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Voor een all-you-can-eat wokrestaurant viel dit niet tegen. Er waren zeker enkele gerechten zoals de ossehaaspuntjes en de sushi met sesemzaad die van hoge kwaliteit waren. Er was ook veel wat niet heel bijzonder was. Gelukkig is er niets aan het eten dat slecht bevallen is.
De bediening deed zijn best maar geen van allen leken echt plezier te hebben in het werk. Het was op deze drukke avond hard werken.
Achter de schermen, en ook in de keuken waar je in kon kijken, was het niet allemaal mooi. In de keuken stond een afvalbak (kliko) open, in een andere ruimte waar de deur even open stond was het een zootje. De omgeving waar wij zaten was wel goed. Mooie tafels, lekkere stoelen, aardige aankleding.
De speelruimte voor de kids en het kidsbuffet (met eigen gerechten en bordjes) was leuk.
Mees D.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Vreetschuur. That about sums it up, zou ik zeggen.

Het eten is best redelijk, hier en daar een koud gerecht daargelaten. Enorme rijen voor de Teppan Grill, al viel de wachttijd enigszins mee. Bediening was vwb onze tafel ook redelijk vriendelijk en attent. Maar ze hadden écht de overige gasten een beetje in het gareel moeten houden.

Het ergste van zo'n "toko" zijn de voetbalelftallen, vrijgezellenfeestjes, tokkie-families et cetera die door het gehele restaurant schijnen te zitten. Wij hebben met familie, helaas, voor dit etablissement gekozen, want: zo leuk voor de kinderen.
Waar wij echter in terecht kwamen viel het beste te omschrijven als het lege stuk in een stadion tussen 2 rivaliserende supportersgroepen om ze uit elkaar te kunnen houden, waarbij de groepen voor en achter ons elkaar om beurten probeerden te overschreeuwen. Letterlijk... De.... Hele.... Avond!
De tafel naast ons, bezet door 6 studentikoze heren bestelde het bier per 20 stuks. De tafel achter ons scheen 4 jarigen te hebben en ik denk dat ze het tot achterin de spoelkeuken hebben meegekregen.

Het restaurant zou er goed aan doen om met het reserveren iets meer info te vergaren met betrekking tot de groepssamenstelling om vervolgens een soort "tokkie-zone" in te richten (zoiets als ze ook voor de kleintjes doen in het restaurant, maar dan zonder schmink). In Lloret de Mar, Sunny Beach of Salou heb je meer rust aan het eind van de nacht als de discotheken leegstromen en mensen lallend over straat gaan.

Hadden we dit kunnen verwachten? We hoopten zeker niet op een Michelin waardige omgeving, maar dit..? Een grote hooligan bende.

Voor mij (ons) nooit meer.

Klare taal, maar ik heb het echt nog netjes gehouden :)
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Al meerdere malen daar gegeten met onze uitwonende kinderen ,kleinkinderen buren en gewoon gezellige met z'n tweeën en steeds met een heel goed gevoel weer naar huiswaarts gekeerd met een tevreden en volle maag. Het eten is perfect,alles vers ,van zeer goede smaak en de nagerechten zijn over geweldig lekker. Voor de kleine kinderen hebben ze een chocolade fontijn ,div kleine heerlijke gebakjes ,verse slagroom,fruithoek noem maar op,voor ons de nummer 1 en we hebben al heel vaak gewokt op diversen plaatsen in Nederland,ook een Vip kaart ontvangen(2.50 euro) dat betekent als je jarig bent ben je gratis welkom voor het diner ....toch meegenomen er zullen nog veel bezoekjes komen met of zonder nieuwe gasten die we meenemen.
Bosbende .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Met 5 man gegeten bij Eastern Plaza. Gezien het aantal auto's op de parkeerplaats leek het een volle boel te worden. Dat viel mee, doordat het restaurant in verschillende sectoren is opgedeeld, heb je niet het lompe 'vreetschuur' gevoel. Donkere plafonds zijn geen gelukkige keuze, dat maakt alles kleiner. Het eten is goed: opvallend dat het warme buffet niet overdreven grote bakken heeft, een brede sortering heeft en regelmatig aangevuld wordt. Mooie presentatie van de (Japanse) entrees op een mini-lopende band. Lekkere kippensoep, goede porties voor de zalmmoot. Het uitstapje naar de kinderhoek was wat minder geslaagd: de frieten en de bitterballen hadden te lang gelegen. Hoewel de kinderhoek zelfs snacktomaatjes had, lijkt de zorg voor het kindereten iets minder te zijn. Uitgebreide keus voor de wok, voor de tepanyaki gescheiden bakplaten voor vlees & vis. Mooi. Vers fruit bij de desserts. Kortom: ik kom hier gerust nog eens!
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Heerlijke plek om met kinderen naar toe te gaan. Helaas had het eten minder smaak dan de vorige keren. Ook zaten wij misschien teveel in de loop van de bediening, waardoor ze ons telkens niet zagen zitten.
1708 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Onlangs weer eens gegeten bij Wokrestaurant Eastern Plaza..
Wederom heerlijk gegeten, dit restaurant levert absoluut niet in wat kwaliteit betreft, ondanks dat zij hier al een aantal jaren zitten. Steeds weer ontdekken we nieuwe gerechten, de kwaliteit is en blijft gewoon goed. Ondanks dat het vaak druk is (= een goed teken) grijp je bijna nooit mis, alles wordt continue aangevuld. Wij blijven hier zeker terug komen!

Compliment hiervoor
Zikko S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Het welbekende all-you-can-eat concept. Niet slecht, niet zeer goed. Bij dit soort gelegenheden moet iedereen het lekker vinden waardoor je geen bijzondere gerechten tegen zult komen. Nadeel is wel dat de tafels erg dicht op elkaar staan zodat er zoveel mogelijk mensen in het restaurant passen. Wel een pluspunt bij het ijs, dit wordt voor je in een bakje gedaan. Dus niet dat alle smaken in al het ijs terug te vinden is omdat sommige gasten het teveel werk vinden om de ijsschep af te spoelen tussen de verschillende smaken. Over het algemeen in orde maar zoals gezegd, bij dit soort restaurants geldt de grote algemene deler en hoef je geen verrassende gerechten te verwachten.
Kees R.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
ik hou normaal niet zo van wokken en al die drukte om me heen maar oke ik neem dat hierbij voor lief. het wokken gaat toch wel erg snel . maar de kwaliteit is helemaal top. ze zetten de meeste restaurants hiermee totaal voor gek het eten is meer dan geweldig en je kan pakken wat je wil het is allemaal vers. vis vlees groente alles is vers
Het enige wat misschien iets beter kan dat is de rijst en de nasi goreng
Manita V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Met twee gezinnen hier goed gegeten. Alles is vers en dat merk je. Het heen en weer geloop stoort mij niet en hoort nu eenmaal bij het concept.
De jongere kinderen uit het gezelschap hebben zich meer dan goed vermaakt in het kinderspeelgedeelte. Complimenten voor het hoge niveau van de schmink. Misschien leuk om ook een hoek te maken voor de tieners die niet de hele tijd bij papa en mama aan tafel willen zitten?
Het personeel is snel en vriendelijk. Er zat een grote scheur in mijn glas en dat werd snel omgewisseld en opnieuw gevuld.
GriffioenG .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Genoten van ons eerste bezoek aan dit restaurant. Het ontvangst was zeer hartelijk, het assortiment was overweldigend en de ambiance top. De kinderen hebben genoten van het kinderbuffet en de kidsplaza. Vooral het koekjes bakken viel erg in de smaak. Wij als sushi liefhebbers vonden de sushi uitstekend van smaak. Erg leuk om te zien dat alles door de sushi chefs vers bereid wordt. Ondanks de drukte werden wij snel geholpen bij het wokken door de vriendelijke koks. Wij hebben al vele restaurants met dit concept bezocht en Eastern Plaza voldoet volledig aan wat wij verwachten van een gezellig avondje uit met de kinderen. Tot de volgende keer!
Bethine N.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Het eten was heerlijk! Hebben we erg van genoten. De service voor een familielid die niet goed kon eten, is ook heel respectvol opgelost, grote dank ervoor.

De bediening daarin tegen was erg slecht!! Geen lachje op het gezicht, geen leuke sfeer brengend, slordig & nadat een mannelijke collega lomp een bord van tafel haalden, en het gehele vet van het bord over de tafel, jassen en mijn familielid ging kon er amper een excuus vanaf. Wel bedankt voor het gratis rondje. (Meer als verdiend)

We komen gemiddeld 8 keer in het jaar.. maar deze avond had qua bediening zeker beter gekunt, vanwege de andere service een 6.. maar voor de bediening een 3.
Beste Bethine,

Wij vinden het vervelend om te horen dat niet alles naar wens is geweest. Nogmaals onze excuses voor het ongelukje aan tafel, uiteraard is dit niet de bedoeling geweest.

Om onze service zo hoog mogelijk te houden, sturen wij al onze gasten altijd een aftersales-mail, zodat ook wij kunnen leren van onze fouten en om zo te ontdekken waar eventuele verbeterpunten liggen. Zo kregen wij van één van uw tafelgenoten ook het bericht door dat er inderdaad wat saus op kleding terecht was gekomen. Hierop is ook zoals u zelf aangeeft een rondje van het huis voor aangeboden. Uw tafelgenoot gaf ons dit ook aan en ook dat hij (red. onze medewerker) het allemaal keurig heeft opgelost. Toch willen wij u danken voor uw feedback zodat wij hier iets mee kunnen.

Met vriendelijke groet,

Het team van Eastern Plaza.
Wiemo .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Goed eten ziet er schoon en fris uit.
Wel is het er erg druk maar is de wachttijd goed te doen bij de wokkeuken. Personeel is jong en sommige onervaren. Het is al snel een vreetschuur maar hier doen ze erg hun best om dit te voorkomen.
Paul-Eric N.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Voor een wokrestaurant heeft Eastern Plaza de boel goed op orde. Door de indeling merk je de grootte (en het ís groot) niet zo. De kwaliteit van het eten is prima en wordt goed bereidt. Ook als fervent liefhebber van 'klein en bijzonder' kom ik hier voldoende aan mijn trekken voor een incidentele wok-avond.