Wokrestaurant De Doele

• : Parkeerplaats

• Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Proefkonijntjes .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Lekker eten voor een goede prijs. Ruime keuze, voor ieder wat wils. Je krijgt wel waar voor je geld. Nu ook uitgebreid met sushi en salades.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Prima eten voor een prima prijs. Met een kleine groep (10 man) gaan eten in het verbouwde wokrestaurant. Interieur is minder proterserig en er zijn nu verschillende gebeiden qua meubilair wat iets meer intimiteit schept i.p.v. allemaal dezelfde tafels en stoelen. Het eten is diverser, meer keus in bijvoorbeeld sushi, keuze bij de teppanyaki plaat en gebakjes. Voordeel van dit concept is dat iedereen altijd wel iets vindt van zijn gading. Eten werd goed bereid maar wel erg zout.
Nadiavanderkemp .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Ik heb er nu een paar keer gegeten, Als vegetariër is het nogal lastig om een restaurant te vinden waar ze en goede vlees/vis gerechte serveren, en waar je ook lekkere verse groenten kan eten.. In dit restaurant kan dat! Lekker je groenten laten wokken en een lekker heel sausje erover, rijst brood of aardappels erbij... Ik zeg TOP!
Benno B.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Lekker gegeten met een brede keuze. De sushi vond ik minder sterk van kwaliteit. Voor een wokrestaurant een prima ambiance en als restaurant ingericht, nieuwe inrichting draagt hier zeker aan bij. Naast wokgerechten lekkere plaargerechten lamssate en entrecote vond ik erg lekker. Daarnaast ook nig wat chinese gerechten als gabi pangang ketjap, sate en rijst. Lekker om mee te starten. Uitgebreid toetenbuffet met als topper de spekkoek. Kom er graag
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Heb afgelopen zondag gereserveerd 27 december 2015 voor 12 personen. Onze ervaring deze keer was het eten te koud in tegenstelling met de wet van keuringsdienst van waren. Na deze ervaring ga je alsnog over alles direct te laten wokken of braden door het personeel. Bij 3 van ons doen we de ontdekking dat de kip niet gaar van de plaat komt dat is zeer slecht. ik heb gereserveerd vanuit Zeist dit doe ik 2 keer per jaar. Dit was de druppel van de emmer, Ga hier niet meer reserveren.
Christina E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
ik kijk net naar de vorige recensies en daar schrik ik van mijn recensie is verre vandat ik vind het er helemaal top zeker de nieuwe chefs bij de shusi ik ben echt wel wat gewend kom er regelmatig en heb nog nooit iets rauw of koud gehad......dus wij gaan aankomende zaterdag dan ook gewoon weer wij verheugen ons erop tot zaterdag vriendelijke groet christina ekkelboom
Mharda .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Uitgenodigd voor een etentje bij De Doele in Purmerend. In totaal ca 20 man/vrouw/kinderen.

Een mooie lange tafel stond (gereserveerd) klaar. Het restaurant zat zo te zien helemaal vol! Een goed teken. Meteen het voordeel dat erg veel vers is, hoge omloopsnelheid.

Ruime keus, en zowel de bakplaat als de wok boden van kip. biefstuk, lam en vis vele variaties.

Op de bakplaat sprong de kipfilet er positief uit, bij de wok viel op dat de sauzen minder pittig waren dan je zou verwachten... Waarschijnlijk in verband met de gemiddelde Nederlandse smaak.

Iedereen keerde tevreden huiswaarts.
Warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Middelmatige wokrestaurant. Enige reden dat ik hier kwam eten is omdat ik bij mijn tante op bezoek was en dat zij mij uit eten nam naar haar favoriete wokrestaurant. Ik vind zelf dat dit niet mijn voorkeur krijgt met middelmatige kwaliteit. Het eten van de wok is best wel smakeloos. Ja, de heetste woksaus kan heet zijn maar verder proef ik niet die verschillende smaken die je bij de meeste andere woks wel proeft. De kwaliteit van het eten evenals de keuze is beperkt. Het gebouw en het interieur ziet daarentegen wel leuk eruit voor een wokrestaurant
Trudie V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Lekker gegeten. Wij zijn wat verwend met onze Pakboli in Spijkenisse. Zo hebben we er geen een gevonden tot nu toe. Alles hier was mooi vers en lekker van smaak. Geen lege plekken. Alles werd op tijd bijgevuld. Goede prijs kwaliteitsverhouding, gewoon zoals een wok moet zijn.
Marinus H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Weer eens wezen eten in een wokrestaurant. De Doele dit keer. Het was al met al een matig restaurant. Gewoon wat je kan verwachten van een wokrestaurant, niet meer niet minder. Er was niet iets wat er echt uit sprong zoals de gril of wokken bijv. Het was wel erg druk maar dat is waarschijnlijk normaal op de zaterdag. Decor was wel mooi. Vooral de buitenkant van het restaurant zag er eens niet uit als een wok restaurant.
Wilhelmina B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2015
Dit is wel de slechtste wokresturant waar ik ooit geweest ben, weinig keuze slecht aangevuld en goedkoop kwaliteit.Ik moest mijn man beloven om hier niet meer terug te komen..Qua prijs en kwaliteit vond ik 137 euro veel voor 5 mensen..
Marcel A.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Weer een keer bij Wokrestaurant De Doele wezen eten. Met een groep is het hier altijd gezellig vertoeven, wel was het behoorlijk druk. Het eten is over het algemeen prima, en er is heel veel keuze. Helaas zijn ze onlangs overgegaan op ander vlees of een andere slager, o.a. hun normaal goede ossenhaas is vervangen voor een doorsnee biefstuk. Dit was vooral bij de Teppanyaki te merken vandaar een lager cijfer voor het eten. Blijft een aanrader om te eten met grote groepen en kinderen.
Edwin H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Nog niet eerder ben ik een betere Wokrestaurant tegen gekomen dan dit wokrestaurant. Elke avond Is her helemaal gevuld. Vooraf reserveren is wel verstandig.
Nathalie W.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Een heerlijk en gezellig restaurant. Ik kom er vaker. Op eerste kerstdag ben ik hier met mijn ouders gaan eten. Voor hen de eerste keer bij de Doele. Het menu was hier en daar aangepast ivm kerst. Zeer vlotte bediening en alles werd binnen no time aangevuld. Geen lange wachttijden bij de wok of plaat. Bief van de plaat is lekker maar mag wel iets minder knoflook erbij. Die is erg overheersend. De wok is prima. Jammer is dat er meer pittige sussen zijn voor de wok dan niet pittig. De buffetten zijn goed te doen. Sushi, salades, Chinese producten enz. Misschien kunnen ze de toetjes wel iets aanpassen. Nu is het ijs, fruit en gebak. Ik mis iets van yoghurt maar dat is natuurlijk best persoonlijk. Gebak als toetje vind ik zelf niet lekker. Personeel is erg vriendelijk en de aankleding is goed. Ik kom zeker nog vaker.
Ingen19 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Altijd weer thuis komen bij de wok, komen er regelmatig even eten.
Voldoende keuze in gerechten
Nette bediening, vriendelijke eigenaars.
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Wegens familiefeestje hier op zondagavond in Purmerend gegeten.
Het was behoorlijk druk maar gezellig.
Het eten is gewoon heel prima en vers voor de belachelijke lage prijs van € 22.50 p.p
je kan dan zo vaak als je wilt wat laten wokken.Ook is er een redelijk sushi en saladebuffet en diverse desserts.
Natuurlijk worden er wat vooroordelen bevestigd qua publiek wat er doorgaans rondloopt,
Veel kale, rijkelijk getatoeëerde ,en met goud behangen mensen ;)
De bediening is heel vriendelijk en snel,prima wijntjes ook.
Decor is oogverblindend lelijk....maar dat is heel persoonlijk natuurlijk.
Hartstikke leuk om met een groep te doen.
Wesley M.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Bij dit restaurant ligt de focus op balans. Het advies aan de klanten om niet koud en warm door elkaar te eten en vooral rustig te eten en niet te grote porties op te scheppen, zorgen er echt voor dat je optimaal kunt genieten van een hapje en drankje met goed gezelschap. Je kunt uiteraard onbeperkt eten net zolang je wilt.

Zodoende kan ik ook niets anders dan dit restaurant ten harte aanbevelen.

De verschillende koude salades zijn erg lekker. Tegenwoordig is er ook tepan yaki. Wat erg lekker is. Het valt mij ook op dat de sate die ze daar hebben vers proeft. Dat geld eigenlijk voor al het eten. Sterk aan te bevelen is de wok met garnalen met knoflook saus. Je merkt dat het niet de watering smakende kweek garnalen zijn, maar dat er duurzaam eten op je bordje komt. Met zorg wordt er aandacht besteed aan al het eten. Het ziet er overal schoon en netjes uit, Ik geef daarom dit restaurant zeer goed op alle fronten.

wij hebben een bijzonder fijne avond gehad bij de Wok de Doelen.
Witjesteef H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2014
In mei met de kinderen gegeten bij wokrestaurant De Doele in Purmerend. Recensies waren positief en we vonden dat we ook maar eens moesten geloven aan het concept van wokken.
Ontvangst is hartelijk, maar als je nog nooit "gewokt" hebt is het wel even wennen aan de grootte van het restaurant. Op woensdagavond zaten er wel 150 man en daarmee was het restaurant slecht halfvol. Zouden veel restaurants de handen dicht voor knijpen waarschijnlijk. Dus ook heel laagdrempelig en de kinderen mogen zelf rondlopen en kiezen wat ze willen eten. Gaat daarom wellicht ook in moordend tempo, want ook de bediening is snel met het afruimen van borden en glazen. Het aanbod van het eten is erg uitgebreid: van sushi, soep en warm buffet, tot wokken en teppan yaki. Wij namen vooraf sushi en eerlijk is eerlijk deze smaakte goed. Daarna warme gerechten gekozen en smaakte OK. Omdat je eigenlijk toch te snel eet, daarna al snel naar teppan yaki. Ingrediënten goed van kwaliteit, maar bereiding helaas niet. Doordat er zoveel mensen tegelijk bediend werden, hadden alle gerechten dezelfde bereidingstijd. Dus de beef rolls te gaar, hetgeen ook gold voor de ossenhaas. Jammer, want de smaak is goed.
Na anderhalf uur weer buiten met toch het gevoel dat deze formule niet voor herhaling vatbaar is. Deed me nog het meest denken aan een all inclusive resort in Turkije. Kwaliteit en smaak eten best goed, maar of het nou leuke avond uit eten is.
Wing Lun F.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2014
Afgelopen week hier gegeten!
Mooie locatie in het centrum van Purmerend, en makkelijk parkeren voor de deur.

Bij binnenkomst netjes aan tafel gebracht en werd ons het een en ander uitgelegd en de drankjes werden vlot aan tafel uitgeserveerd.

Het restaurant ziet mooi en leuk uit. netjes aangekleed en zeker geschikt voor kinderen! zag een glimp van de ingang van de kinderspeelhoek.

Zoals bij een wok restaurant natuurlijk hoort zijn we richting het buffet gelopen en alles zag er lekker en vers uit. We zijn maar direct begonnen met de teppan gerechten, deze gerechten zoals de lamskotelet of zalm waren heerlijk mals, de teppan chef doet zeer goed zijn werk.

Later begonnen met wokken, zeer uitgebreide buffet. dit geld ook voor het warme buffet en dessert buffet.

Ruime keuze, wok sauzen zijn heerlijk van smaak en de bediening is zeer attent.

Wij komen hier zeker vaker terug, 1 van de betere wok restaurants die we hebben bezocht en dat zijn er heel wat!
Francisca L.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2013
prima wok restaurant. Je moet de drukke dagen wel vermijden anders sta je lang te wachten op een warme plaat.
er is zat keuze voor jong en oud en ik eet me altijd vol. Het is dan ook meer een vreetschuur dan een restaurant. Maar dat vind ik zo nu en dan ook wel prima, dan heb ik daar ook wel zin in.