Wokplaza

Meer informatie over restaurant Wokplaza

• MasterCard , Pin , Visa card
Marion W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Service laat veel te wensen over. Lang wachten op het bestellen van een biertje, het eindelijk krijgen van dit biertje of soms worden deze zelfs gewoon vergeten. Dat laatste hebben we al regelmatig gehad. Een half uur wachten op een borrel bij de koffie, besluiten dat je deze niet meer hoeft, gaan afrekenen en deze toch moeten betalen. Hier moeilijk over doen omdat je hem tenslotte niet gekregen hebt en dan te horen krijgen dat je hem alsnog kan krijgen. huh??!! Tijdens mijn zwangerschap heb ik geïnformeerd naar sushi zonder rauwe vis omdat dit gevaarlijk kan zijn. Reactie van de eigenaresse(?): "We kunnen de zalm er wel afhalen." huh?! "nee dankje, het heeft er dan toch al op gelegen..." Sushi die op zaterdagavond om 19.00 al op is vind ik persoonlijk ook erg jammer, maar daarnaast ook de enorme rijen bij de grill of wok.. Met een klein kindje van 1.5 ga je niet in zo'n rij staan maar als zaterdag de enige optie is om uit eten te gaan is dit gewoon erg jammer. De keuze en kwaliteit van gerechten is overigens flink verbeterd ten opzichte van voor de verbouwing.
Dirk-jan B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
sinds de verbouwing nog beter geworden, veel meer keuzes in het warm en koud buffet, meer sushi en veel meer desserts zelfs een chocoladefontijn.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
De bediening is goed, ze zijn zeer snel als je iets nodig hebt. Lekker eten, veel keuze. Al een paar keer geweest. De kids vinden het daar geweldig.