Wokplaza

Meer informatie over restaurant Wokplaza

7,1
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met 2 personen gegeten. We hebben heerlijk gegeten. Prijs kwaliteit verhouding is prima in orde. Alles zit bij de prijs inbegrepen, behalve bier of wijn. De keuze is ruim. We waren er rond 18.00 uur. Het eten was vers en smaakte prima. De borden werden steeds vlot weggehaald. Verdere service is niet van toepassing omdat je zelf je eten haalt. Entourage is niet bijzonder. Zeker een aanrader.
B. C.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Voor het eten kun je goed naar Wokplaza toe. Je kunt er wokken, tepanyaki-bakken en gewoon grillen. Daarmee is de variatie goed genoeg. Ook de hoeveelheid bijgerechten voor als je even geen geroerbakt of plaatgebakken voedsel wilt laten maken is ruim voldoende. Kinderen komen goed aan hun trekken met verschillende kindergerechten.
Bij het all-in-dining concept zijn de prijzen van de niet-alcoholische dranken inbegrepen en per alcoholische drank wordt slechts een klein bedrag extra gerekend, dus da's mooi.

Verwacht er geen service van enige betekenis. Het personeel dat er rondloopt, is vriendelijk, maar zelfs de drankjes kun je zelf uit koelvitrines halen of uit de koffieautomaat. Van service is dus geen sprake, vandaar een '6' gescoord.

Als je voor de sfeer/ambiance gaat, moet je echt ergens anders gaan eten; Wokplaza heeft de ambiance van een zwembad of een verlaten goedkope meubeltoonzaal. Daar is de prijs dan ook naar, want bij een wok-gelegenheid 5 km verder op betaal je zomaar een tientje meer per persoon.
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Lekker gegeten in deze all you can eat wok. De gerechten waren vers en zeer gevarieerd. Vermoedelijk wel deels diepvries. Altijd leuk ook om te zien hoe je eten in razend tempo gewokt wordt.
Personeel was oprecht vriendelijk, het decor... tja, typisch chinees restaurant.
Levensgenieters2015 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Prima prijs kwaliteit verhouding. Alles is vers, veelzijdig en goed bereidt. De beste all you can eat (&drink) chinees die wij kennen, een echte aanrader dus!!!
Akef I.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Een heerlijke maaltijd en geweldige service! Niet alleen was het eten lekker vers, maar de gastvrijheid van het personeel was een aangename verassing. Ik kreeg het gevoel alsof ik thuis was!

Zeker een aanrader als je langs Veenendaal moet!
Khoogeveveen .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2014
Ga hier eens eten met je kinderen, die in dit wokrestaurant vaak spontaan kiezen voor een bordje frites e.d. U betaalt er per kind EUR 16,50.

Kassa!!

Heb mijn teleurstellende ervaring met dit 'nieuwe concept' van Wokplaza met hen willen delen. Toon van het gesprek was helaas erg onprettig.
Ik kwam hier vaak, maar gisteren (11-4-2014) was dit de laatste keer.

Onbetaalbaar voor een gezin met kinderen.
En erg onplezierig behandeld aan de telefoon.
We gaan op zoek naar een ander, vriendelijk en kindvriendelijk geprijsd, familiereataurant.
Len2011 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Hier met 2 personen in totaal wezen eten.
Dit was all you can eat en drinken voor 2 uur lang a 30 pp.

Ik heb al bij heel wat restaurants gegeten, maar dit was wel de beste plek ooit qua eten en variatie.
De keuze was echt geweldig, vlees, vis, sushi, groenten, wok, teppanyaki, pannenkoeken, enz enz.
Alles was vers en werd continu bij gevuld.
Ook de sushi, deze was gewoon heel vers. deed niet onder aan een sushi restaurant.
De bediening was uitermate goed.
Telkens als ons drankje op was, en soms eerder, werd al gevraagd of we nieuwe wilde, wat je niet vaak ziet bij all you can eat/drink.
In totaal 6 wijn, 6 bier en 4 koffie in 2 uur is toch genoeg.
Zeker een aanrader voor wie gewoon lekker wilt eten.
Ik kom hier zeker nog eens terug.
DLYHU .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Verouderd wokrestaurant, qua decor kan het niet meer mee, 10 jaar terug was dit nog speciaal, nu is het klaar. Gewokt met een groepje collega's. Gon Bao saus was flauw, witte rijst aan de droge kant, tippan yaki was wel lekker, panga filet en kip waren goed klaargemaakt. Pannenkoekje met bolletje ijs achteraf ging er ook lekker in. Er zijn betere wokrestaurants.