Wokparadijs De Kroon

Tijmen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
L. V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Het Wokparadijs. Tja gewokt werd er maar het paradijs hebben wij er niet gevonden. Het is een bekend concept maar bakken vol (lang) van te voren klaargemaakte gerechten schoten hun kwaliteitsniveau voorbij. Wellicht had ik mij ook alleen maar moeten beperken tot de etenswaren die je aan de koks gaf en welke zij op de "plaat" gaarden/bakten. Het heeft allemaal een massaal karakter en dat is duidelijk ook niet (meer) aan mij besteed. Dat het beter kan weet ik doordat ik een aantal malen gegeten heb in het wokrestaurant in Spijkenisse waar de kwaliteit van het eten duidelijk op een hoger niveu ligt.
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Na het lezen van de recensies dachten wij het eens te proberen. Hadden er zelfs 33 km voor gereden. Achteraf spijt gehad, diverse gerechten waren gewoon niet warm, wel wat van gezegd en toen werden er nieuwe porties aangeleverd blijkbaar. Sushi beperkt en echt wel eens lekkerder gegeten bij andere restaurants. Kant en klare toetjes, zoals mini-tompoesjes en kleine roomsoesjes e.d. vind ik niet thuis horen in een restaurant, die kan ik zelf ook halen in de supermarkt. Voor ons geen tweede keer helaas.
Evertpiree .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2014
we hebben lekker gegeten. genoeg keus en verse producten. alleen dat wachten bij zo'n gril/wok vind ik maar niets. service was prima alleen je zit er niet echt gezellig.

volgende keer toch maar weer ergens anders wokken :)
Hautbages .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Je moet er van houden, wokken. Maar hier durf ik het wel aan. Proper, goede prijsstelling en voldoende keuzes. Door de week geen lange rij bij de 'koks'.
Wil je wat vieren met beperkt budget dan is wokken zo gek nog niet.
Interieur dateert van de zeventiger jaren, niet erg maar een opfrisser zou niet gek zijn.
Eigen parking.
Benjamin D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Wat een leuk en gezelig wok restaurant.
Goeie service en ook heerlijke nagerechten.
Zeker een wok restaurant om eens terug te komen.
Edo R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Ondanks dat ik niet zo dol ben op "Wokken", hebben we lekker gegeten. Verse producten, veel variatie. Bediening is correct, vriendelijk en snel. Ze voeren een goed beleid in aanwijzen van de tafels, we hebben door de spreiding in alle rust kunnen eten met de kids.
Philke .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
regelmatig eten we in dit restaurant, wat opvalt is de constant goede kwaliteit, het assortiment wordt vaker gewijzigd, zeer positief.Als het druk is, wordt er aan wol en mongotafel tandje bijgezet,waardoor er korte wachttijden zijn. De bediening is super, je zit nooit lang met een vuil bord, er wordt meteen gereageerd als je drank wil bestellen. Geweldig
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Met het hele gezin hebben wij hier tijdens onze vakantie gegeten. Het restaurant biedt de typische wok en teppanyaki gerechten aan. Er is ook ruime keuze uit de bekende Chinees-Indische keuken. De smaak en niveau van de gerechten vonden wij wisselend. De kip in de wok was heel goed bereid, daarentegen vonden we bijvoorbeeld de kipsaté en de biefstukjes bereid op de bakplaat te droog. Al met al gezien de prijs (slechts 17,50 per volwassene) toch geen slechte maaltijd gegeten.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant was netjes en sfeervol aangekleed.

Totaal voor 2 volwassenen en 3 kinderen inc. 6 drankjes betaalden wij 71 euro.
Mardinik .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2012
Wij komen hier zeer regelmatig al ruim 4 jaar. Prima, Van alles te wokken met lekkere sausen. Of je vlees of vis op de bakplaat laten klaarmaken. Vorige week was het erg warm, had medelijden met de kok achter de bakplaat, maar de kok bleef lachen. Drankjes worden snel gebracht. Als vaste gasten maakt de eigenaar met ons altijd een gezellig praatje. Een puntje: Probeer eens te variëren met Chinese gerechten op het buffet.