Wokparadijs De Kroon

• Af te huren , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Wokparadijs De Kroon

Julie V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Met een grote groep vrienden gingen we eten bij de wok. Het eten heeft ons allemaal heel goed gesmaakt. Ook was de bediening snel en was de sfeer goed. Het was zeker een geslaagde avond!
tijmen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
reeds 26 jaar hebben wij een jaarplaats op en camping in zuid Limburg, regelmatig gaan wij naar dit Wok restaurant, gezellige mensen, lekker eten van een contante kwaliteit, voor ons iedere keer weer een feest om hier te eten............
L. V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Het Wokparadijs. Tja gewokt werd er maar het paradijs hebben wij er niet gevonden. Het is een bekend concept maar bakken vol (lang) van te voren klaargemaakte gerechten schoten hun kwaliteitsniveau voorbij. Wellicht had ik mij ook alleen maar moeten beperken tot de etenswaren die je aan de koks gaf en welke zij op de "plaat" gaarden/bakten. Het heeft allemaal een massaal karakter en dat is duidelijk ook niet (meer) aan mij besteed. Dat het beter kan weet ik doordat ik een aantal malen gegeten heb in het wokrestaurant in Spijkenisse waar de kwaliteit van het eten duidelijk op een hoger niveu ligt.
Monique C.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Na het lezen van de recensies dachten wij het eens te proberen. Hadden er zelfs 33 km voor gereden. Achteraf spijt gehad, diverse gerechten waren gewoon niet warm, wel wat van gezegd en toen werden er nieuwe porties aangeleverd blijkbaar. Sushi beperkt en echt wel eens lekkerder gegeten bij andere restaurants. Kant en klare toetjes, zoals mini-tompoesjes en kleine roomsoesjes e.d. vind ik niet thuis horen in een restaurant, die kan ik zelf ook halen in de supermarkt. Voor ons geen tweede keer helaas.
hautbages .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Je moet er van houden, wokken. Maar hier durf ik het wel aan. Proper, goede prijsstelling en voldoende keuzes. Door de week geen lange rij bij de 'koks'.
Wil je wat vieren met beperkt budget dan is wokken zo gek nog niet.
Interieur dateert van de zeventiger jaren, niet erg maar een opfrisser zou niet gek zijn.
Eigen parking.
Benjamin D.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2014
Wat een leuk en gezelig wok restaurant.
Goeie service en ook heerlijke nagerechten.
Zeker een wok restaurant om eens terug te komen.
Edo R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2013
Ondanks dat ik niet zo dol ben op "Wokken", hebben we lekker gegeten. Verse producten, veel variatie. Bediening is correct, vriendelijk en snel. Ze voeren een goed beleid in aanwijzen van de tafels, we hebben door de spreiding in alle rust kunnen eten met de kids.
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Met het hele gezin hebben wij hier tijdens onze vakantie gegeten. Het restaurant biedt de typische wok en teppanyaki gerechten aan. Er is ook ruime keuze uit de bekende Chinees-Indische keuken. De smaak en niveau van de gerechten vonden wij wisselend. De kip in de wok was heel goed bereid, daarentegen vonden we bijvoorbeeld de kipsaté en de biefstukjes bereid op de bakplaat te droog. Al met al gezien de prijs (slechts 17,50 per volwassene) toch geen slechte maaltijd gegeten.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant was netjes en sfeervol aangekleed.

Totaal voor 2 volwassenen en 3 kinderen inc. 6 drankjes betaalden wij 71 euro.