Wokpaleis 't

6,7
6,9
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Gisteravond smakelijk gegeten in het Wokpaleis.
Pluspunt: Prima adequat bediend.
Minpunt: Toen we soep opschepten zat er geen brood in de bak, we waren vlak na openingstijd.
Toen de aardbeien op waren kwam er een nieuwe in terug maar niet met aardbeien maar lychees,
het plakkertje(aardbeien) werd er af getrokken. Reden van de bakverwisselaar, de aarbeien zijn op!! Als ik afreken en ik heb tekort geld bij mij kan ik het ook niet verkopen met mijn geld is op!!
Daantjuhjoust .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Al meerdere keren bij het wokpaleis gegeten....het voelt altijd als " thuis komen"
Eten is prima...veel keus....vooral het ijs en toetjes buffet is een aanwinst.
Leuke vriendelijke goedlachse koks.
En natuurlijk vriendelijke prijs!
Top"
Gerrit K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Op zich lekker gegeten.
Er was van alles meer dan voldoende wat op was werd weer aangevult.
Alleen was het eten wel heel zout zeker de Teppan was heel zout.
Alles was op zich lekker maar niks was super lekker.
Alle Vlees vond ik een beetje melig smaken.

De bediening was prima bestellingen van drinken werden snel geleverd.
Ik vind het drinken wel wat duur 2,30 euro voor een glaasje water is best duur.
Cathy S.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
We kwamen om half negen binnen door omstandigheden. Kregen te horen dat ze om tien uur dicht gaan. Koudvoorgrecht buffet was nagenoeg leeg. Er werd weinig aan presentatie gedaan waardoor je letterlijk het gevoel kreeg restjes op te eten. Ook was het een en ander in de warme bakken koud. Koks deden erg hun best. Vlees smaakte desondanks goedkoop. Ik heb genoten van grote garnalen met paprika. Chocolafondueapparaat stond ons lekker aan te kijken maar deed t niet. Teleurstelling, met name voor de kinderen. Ons zie je er niet meer.
Vandijk030 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Bestek lag verkeerd, tafellakens waren vuil en er werd niet meteen om drinken gevraagd. Voordat wij gingen eten was er een bus, toen wij kwamen mochten wij de restjes daarvan opeten, eten werd niet bijgevuld of vervangen. Eten was dus koud of half op.
Wij waren ook nog niet klaar met eten of de koks gingen al opruimen en personeel ging vlak naast het buffet zitten eten. Verder was het personeel wel vriendelijk.
Rogerdinky .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Al vele jaren komen we bij de wok. Sinds een tijd loopt er een erg arrogante bedrijfsleider die de sfeer erg omlaag haalt.
Laatste keer het dieptepunt bereikt door een kok die het belangrijker vind om met zijn collega in het chinees te praten en je dan uit te lachen dan het eten te bereiden. Meerdere malen terug gemoeten omdat het eten nog rauw is.
1 kok springt er uit in goede zin. De man achter de tepan plaat.
Altijd vriendelijk, gezellig en let goed op het vlees wat hij bakt.
Vroeger was alles beter gaat in deze zeker op.
Het was onze laatste keer bij dit restaurant!
G. H.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Zoals altijd weer heerlijk gegeten. Veel keuze in gerechten en sauzen. Een aanrader als je voor relatief weinig geld heerlijk wilt eten. De omgeving vinden wij wat luidruchtig maar dat komt mede door de drukte. Zonder reserveren is het moeilijk een leuk plaatsje te krijgen.
Sandra7476 .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Wij eten regelmatig met de kinderen bij het Wokpaleis en er is gewoon voor ieder wat wils, als je daar niet lekker hebt gegeten dan heb je zelf iets niet helemaal goed gedaan. Er is zoveel keuze en het is allemaal lekker vers en het vlees is heerlijk mals. Als er iets op is dan word het gelijk gemaakt als je het even vraagt, zelfs als het al bijna sluitingstijd is. Super!
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2012
Een maand geleden hebben we hier gegeten. Het is zo'n type restaurant waar je van moet houden... druk, constant mensen aan de wandel om hun bord opnieuw vol te laden en rondrennende kinderen. Wel voldoende keuze en door de buffetten en het wok-principe kun je zelf natuurlijk bepalen wat je eet. Het eten is niet heel verfijnd maar de prijs is ook laag dus dat houdt elkaar in evenwicht. Bediening is zeer vriendelijk en snel.
Annette S.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
onbeperkt eten (geen tijdlimiet) voor vooraf bepaalde prijs. lekkere gerechten, wel veel standaard, maar zeer goede kwaliteit. ook nog een toetjesbuffet