Wokpaleis Fryslan

• Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Zeer uitgebreid, er is naast oosters ook stokbrood pizza etc. hoeft niet voor ons maar wel goed dat het er is.
Wij waren er vrij vroeg dus de bakplaat was nog lekker rustig. Maar ook later toen het drukker werd was het nog wel te doen. Aanbod was dus groot en vooral bij de vis vond ik het lekker dat er ook coquilles waren. De bijgerechten waren goed, leuk van de slushpuppie ijsmachines en dat je er verse sinassappelsap kon tappen. Groot toetjes buffet en altijd leuk de chocoladefontein. Het is voor ons niet in de buurt maar voor die prijs, wat je allemaal kan eten, helemaal goed.
Wilma W.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Beetje massaal, maar aan het begin van de week rustiger. Leuk om met zijn tweeën lekker en goedkoop te eten. Met een groep zit je nooit tegelijk aan tafel, dus dat vind ik wat minder. Sushi is erg lekker! En als Jaron bij de bakplaat staat is de vis ook fantastisch! Prijs / kwaliteit prima , maar verwacht geen sterrenrestaurant.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
lekker gegeten. Je kunt er te kust en te keur.
Ze moeten alleen wat doen aan de biefstuk. Dit is geen biefstuk. Wat het wel is? Gewen idee. Ook de hamburgers van de grillplaat zijn echt niet lekker. Te grof gemalen en tevet vlees . Voor de rest heerlijk!
Stella H.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Oei, nog nooit zo'n volgepropte afgeladen tent gezien.
Het is niet te geloven dat ze zoveel mensen te gelijk toelaten, er was een wachtrij bij de wok van minimaal 25 minuten.
We werden in een bedompt donker achteraf zaaltje gestald waar de airco zo verschrikkelijk hard in je gezicht blowde dat het gewoon lachwekkend was.
Na meerdere keren vragen om een andere tafel werd de airco wat zachter gezet.
Buiten de wok kon je kiezen uit een saladebuffet wat ok was.
Verder was er keus uit sushi, pizzapuntjes onder een warmhoudplaat,brood met kruidenboter op duidelijke basis van margarine en pastagerechten.
Het was voorzichtig manoeuvreren met je bordje tussen rennende en over de grond rollende kinderen met slingerde schoenen en speelgoed in het gangpad, want alles is self-service.
Fris was inbegrepen, wijn ging op muntjes van € 1,- ....daar heb ik me maar niet aan gewaagd.
Na 2 uur kwamen ze op de minuut nauwkeurig melden dat de tijd om was.
Eens maar nooit weer

Rikas .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Een groots all u can eat concept. Er is voor elk wat wils. Het is wel wat massaal maar door meerdere zalen merk je dat niet zo. Een aanrader dit restaurant zo vlakbij Leeuwarden.
Matthias D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Gerecht lekkerst: het wokken zelf ging wel, voor de rest was alles niet lekker.
Bediening: de borden werden wel snel afgeruimd en we werden snel naar plek verwezen. Alleen een welkom gevoel kreeg ik niet. Omdat het lopend buffet is en er een bepaalde eettijd voor staat, geeft de bediening de indruk dat ze je helpen om je snel weg te krijgen. Voor € 30,- p.p. geen goede zaak.
Sfeer: het restaurant is opgeknapt in de zin dat het interieur er beter uit ziet, en het was rustig. Maar de sfeer is door de opgefoktheid van bediening onderling en naar gasten toe niet goed.
Nog meer bijgebleven: wat goed is, is dat er een gastvrouw was die mijn klacht serieus heeft beluisterd en mij de gelegenheid heeft gegeven mijn klacht achter te laten. Ik heb echter niet de indruk gekregen dat er wat mee gedaan wordt. En er is geen standaard klachtenformulier. Verder heb ik met een medewerker van het restaurant gesproken die aangeeft dat er geen chefkok is en dat hij bijna overwerkt is geraakt.
Cisca E.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2014
Het eten is ruim in variatie, voor iedereen is er wat te vinden. dat je sommige afdelingen daardoor mist is gezeur, je kunt uiteraard niet op 1 avond alles geproefd hebben. Het decor is prachtig en de service uitstekend. De massaliteit maakt dat het vooral geschikt is voor grotere groepen of je moet een rustiger doordeweekse avond uitkiezen.
A L.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Hier met de hele familie gegeten, om ons oma haar verjaardag te vieren(90jaar) Als je binnen komt lijkt het echt top . Maar wij werden in een afgesloten hok gezet( voor mij persoonlijk dan) zodat je niet het id had, dat je gezellig in een restaurant en lekker uiteten was. Eten was wel goed, maar kom hier nooit meer.
Cisca E.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
Het assortiment is enorm. Alles is van goede kwaliteit zowel de ingrediënten voor de wok, teppan yakiplaat als het warm en koud buffet. Vers fruit en salade.
Mooie en moderne inrichting.
Janvissen L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Sinds de opening (2012) hier 2 keer gegeten. De eerste keer in de serre op de iets wat hoge barkrukken, toen ook zeer goed gegeten. Nu een tafel op de eerste verdieping gereserveerd en is zeer goed bevallen, lekker rustig. Nadeel was wel dat je met het eten de trap op moet. Als je hier verhongerd is het je eigen schuld, alles in overvloed. Ongekend veel soorten vis en vlees, dito groenten. Voor de kids patat, pizza, frikadellen en ga maar door. Personeel legt vriendelijk uit hoe het wokken werkt, ruimen de tafels op tijd af en houden alles tussendoor piekfijn in orde. De prijs is inclusief frisdrank, voor één muntje (1 euro) meer krijg je een biertje of een glas wijn. Ik kreeg al gauw in de gaten dat je voor hetzelfde muntje ook een Palmpje kon krijgen. Kortom (voor een Wok) een vette 10!