Wokpalace

Rijksweg 49 5995 NT Kessel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wokpalace

Oscar2 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
We wilden op onze fietstocht weer eens stevig eten. Dan zit je hier gebeiteld. Het eten is niet uitgesproken markant van smaak (behoorlijk middle of the road), maar de variatie en keuzes waren meer dan gemiddeld. En de prijs was zeer aangenaam. De volgende dag reden we alsof we de turbo weer aan boord hadden!
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Na de verbouwing weer een keer gaan eten. Ziet er allemaal fris en licht uit.
Eten is zoals altijd niet duur, ruime keuze en vlotte bereiding van de gerechten.
Bediening is zeer attent en vriendelijk.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2012
In dit restaurant kunt u voor heel weinig geld, heerlijk eten.
Alles ziet er fris en verzorgt uit. Wokken gaat heel snel, alleen voor de bakplaat moet je wat langer wachten.
Consumpties zijn ook goedkoop, 1,70 voor cola !
Reserveren is gewenst, bijna elke avond druk, maar daar heb je geen last van. Alles wordt goed aangevuld.
Wij komen geregeld in dit restaurant en zijn zeer tevreden.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2012
Eenvoudige en goedkope wok met een ruime keuze aan gerechten. Je valt hier niet op als je in sportkleding gaat eten. De bediening is zeer jong en weinig ervaren maar doet beslist haar best.