Wokmasters

• Terras
Voordelig
Jessica B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Gisteren heerlijk met de familie gegeten bij wokmasters zevenaar. Het eten was van goede kwaliteit en we werden vriendelijk ontvangen. De kinderen waren meteen de speelkamer in gedoken, waar ze met een gekregen muntje zich op de grijpkraan stortte.
Gijs K.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben zondag, gisteren heerlijk gegeten met de hele familie. Het was de verjaardag van oma.
We kwamen met een groep van rond de 22 personen en hebben heerlijk genoten.
Onze jongste heeft zelfs goed en fijn gegeten ondanks haar gluten allergie. Dit kwam mede doordat de cheffin een lijst had gemaakt met alle mogelijkheden daarop weergegeven, zo konden we zorgeloos, lekker genieten van het gehele buffet.

....Bij de toetjes kregen we een kleine chocolade fondue, waar geen koekjes en dergelijke in geweest waren, voor de kleine om haar aardbeitjes in te dompelen één waar feestje!
Dit geeft maar weer aan dat er goed wordt opgelet ingespeeld op de vraag van tegenwoordig. We komen er graag weer.
Jannietellinga .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Zeker al 10 keer met veel plezier gegeten in dit restaurant, maar nu heeft onze dochter de diagnose Coeliakie (glutenallergie). Gebeld en komen eten was geen probleem, er was heel veel mogelijk. We kregen uitleg, nu voor de tweede keer na de diagnose gaan eten, op haar verjaardag. Weer uitleg gevraagd, want er is zoveel en ik wil geen fouten maken.
En toen ging het mis. De eigenaresse gaf op hele stellige toon uitleg dat loempia's, frikandellen en kipnuggets konden. (Patat ook, dat kon de vorige keer niet.) Onze twijfel werd aan de kant geschoven. Als we echt op zeker wilde gaan konden we wokken, alle sauzen konden. Gluten zaten tegenwoordig in steeds minder producten en glutenallergie was niet zo heel ernstigs, oei, het zit bijna overal in en Coeliakie is een ernstige auto immuunziekte.
Toen ze weg was nogmaals gevraagd aan een andere medewerker, voelde mij toch lichtelijk geïntimideerd door haar stelligheid en directheid, maar wilde geen grote discussie aangaan. Nee, kipnuggets en frikandellen konden niet. Daar werd netjes het excuus voor aangeboden.
Gaan wokken, ketjap saus, maar met haar bord op tafel sloeg de twijfel toe. Patat kon vorige keer echt niet en nu wel? En in de saus zit ketjap. Opnieuw een medewerker gevraagd, overlegd met de keuken, 2 sauzen konden echt niet, ketjap wel. Wij zaten ondertussen helemaal niet meer lekker te eten.
Het verhaal gaat nog verder, maar hier hou ik het bij, de boodschap is helder.
Is er sprake van een relatief eenvoudige allergie, dan zou je het er misschien op kunnen wagen. Bij geen allergie lekker gaan, want het is een heerlijk restaurant.
We hebben vriendelijk aangegeven dat betere informatie voorziening op zijn plaats zou zijn, bijv. per gerecht, en vertrokken teleurgesteld.
Mientje01 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Heerlijk gegeten. Het is wel groots en verstandig te reserveren. Makkelijk om met familie of grote groepen te eten omdat ieder kan nemen wat ze lekker vinden.
Genoeg om te variëren en de bediening is vriendelijk.
BasB_ .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Slechte service. Eerst komen ze drie keer langs voor drinken en daarna in geen velden of wegen te zien. Het eten was gemiddeld. Niet speciaal een standaard chinees. De saté was duidelijk oud. Geen aanrader.
Vancouver .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Slechte service, we hadden nadrukkelijk aangegeven bij de reservering niet aan een ronde tafel te willen zitten, maar ja, dan hadden we maar pech gehad. Bediening slecht en onvriendelijk. Tafels dicht op elkaar. Eten was niet slecht, maar ons zie je hier nooit meer. Je geeft toch veel geld uit en wilt dan ook met een beetje respect behandeld worden. Nooit meer!!!
Arno2u .
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
'all you can eat' restaurant waar het druk kan zijn, reserveren aan te raden. Parkeerplaats is daardoor ook erg vol. Binnen veel tafels kort op elkaar. Inrichting niet bijzonder. De ronde tafels zijn gezellig voor een gezelschap. Het restaurant is gemiddeld qua grote en het eten van behoorlijke kwaliteit en daar gaat het eigenlijk om. Aanvullen van gerechten wordt goed bijgehouden en er is voor ieder wat wils. Ook life-cooking, waar je het eigen gerecht kunt samenstellen en aan de kok kunt afgeven, die het voor je bereidt.
Bediening vlot, maar zou vriendelijker kunnen. Toetjes zelf uit te kiezen, van vruchten tot ijs. Zou zelf nog graag soft-ijs hebben gezien. Voor avondje onbeperkt eenvoudij eten, zonder je te storen aan de kwaliteit, is dit prima.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Met twee collega' s gegeten bij Wokmasters. Grote keuze in gerechten, vlees, groenten en toetjes. Smaakvolle sauzen bij Wok en prima bereiding bij Teppanyaki. Prijs/kwaliteitverhouding vonden wij goed. Voor een maandagavond was het erg druk naar ons idee. Duidt op goede naam. Aanrader!!
AbKropff .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Met enige regelmaat gegeten bij dit restaurant. Terugkomen betekent tevredenheid. En dat is ook zo. De kwaliteit van alle producten kan de toets der kritiek ruimschoots doorstaan. Voldoende keus en dan vind je altijd wel lekkere dingen van je gading. Maar wat verder in positieve zin opvalt, is de netheid en zorg die aan de presentatie van de etenswaren wordt besteed. Bij dit soort buffetten wordt het al snel een rommeltje. Maar hier niet en dat maakt alles net een stukje aangenamer en dat legt wat minder nadruk op de massaliteit. Het geheel zou wat gezelliger en minder massaal kunnen worden ingericht. Maar geen enkele reden om te klagen. Het eten is TOP!
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
De bediening wisselt veel, het is vaak onduidelijk wie wat regelt. Na 3 keer om een drankje vragen wordt het pas gebracht, maar het staat dan wel 3x op de rekening.
Juist bij 'all you can eat' zou de bediening in staat moeten zijn om veel drankjes rond te brengen om zo rendabel te blijven. Helaas zijn 2 drankjes per bezoek echt het maximum en wachten op een kop koffie achteraf kan ook lang duren.
Het eten is echt heerlijk!
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
Bediening uitermate vriendelijk. Zeer grote keuze. Wokken, Sushi (bescheiden), buffet of teppanyaki. Je kunt het allemaal vinden bij Wokmasters. Zo is er voor iedereen wel iets lekkers te vinden. Toetjes buffet is zeker voor kinderen een waar feest. Als enige kritiekpuntje zou ik het bakken van de ossenhaas kunnen noemen. Deze mag 1 minuutje korter op de plaat. De inrichting is netjes maar zou iets moderner kunnen.
Sushi M. .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2014
We werden vriendelijk ontvangen en kregen een tafeltje bij het raam. Het all you can eat concept wordt ook hier toegepast inclusief ijsbar (dat is nieuw!). Alles is vers en is goed klaargemaakt. Wat ook heel belangrijk is, is dat er een goede afzuiginstallatie aanwezig is. We begonnen met sushi, gingen daarna over naar de wok (met kerriesaus en tausiesaus), teppan yaki (vooral de lamskoteltjes en de garnalenspiesjes zijn lekker) en eindigden met ijs en diverse toetjes en fruit. Jammie!
Lucy1971 .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2014
Erg goede wok. Snelle bediening die regelmatig komt vragen of alles naar wens is en of je wat drinken wilt. Keus genoeg om te wokken. Hebben ook een teppanyakkiplaat, maar daar niet van gegeten. Nagerechten is ook keus genoeg. Was nog best druk voor een dinsdag. Erg lekker gegeten. Je kan kiezen uit verschillende sauzen bij de wok. Koos de knoflooksaus en die is mjammiemjammie. Je wordt er ook niet weggekeken.
Ilsedevries .
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2014
Heerlijk gegeten en uitgebreid kunnen tafelen, ondanks de drukte. Sfeervolle inrichting, van een leuke mix tussen Westers en Aziatisch. Volop keuze uit verse-producten, die ook telkens weer bijgevuld worden. Vriendelijke en behulpzame bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Michèle G.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2013
Altijd success verzekerd. Uitgebreide keus, voor iedere smaak iets te vinden. Alles wordt op tijd bijgevuld en is vers. Voordeel tegenover een 'gewone' Chinees is de variatie: warm en koud, chinees en apans, wok en bakplaat, diverse toetjes...
Bibi .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2013
Vind het restaurant niet meer zo goed als voorheen. Vlees op bakplaat krijgt vissmaak en bij het wokken de verkeerde saus of vuur in de pan waardoor het eten brandsmaak heeft. Als je drankje besteld moet je of lang wachten of je krijgt niets. Jammer.
Astrid W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2012
Voor een chinees restaurant vrij ruim ingericht zodat je niet bij je achterburen op schoot hoeft te zitten. Eten is goed, voldoene keus en goede kwaliteit. De bediening is vriendelijk.
Lindaoriflame .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Lekker en betaalbaar eten. Voor ieder wat wlls. Vlees, vis en vegetarisch.
Bediening doet goed zijn best en eigenaresse is altijd attent.