Wokkie Wok

7,1
6,8
Ronald K.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Een gewokte pot zout met rijst zonder groenten of vlees in een kartonnen doosje. Niet voor herhaling vatbaar al was het goedkoop. Hier geldt dus goedkoop is duurkoop
Nadia A.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Slechte service . Op het onbeschofte af. Zoveel betaald en dan ook nog vragen of we een tas willen of dat het zo gaat. Ik wist niet meer hoe ik het had. Snauwt haar personeel af waar de klanten bij zijn. Erg pinnig
anrema .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Tweemaal eten besteld en thuis laten bezorgen en beide keren een grote bende. Alles door elkaar, en de saus overal gelekt. Geen excuses na klacht. Beide keren smoes dat de bezorger hard had moeten remmen.... Zeer slechte zaak. Voor veel geld eten besteld en een ravage geleverd gekregen. Nooit meer!