wokinn

Stelling 3 7773 ND Hardenberg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant wokinn

Kaatje W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Bij all-in moet je niet de hoogste kwaliteit verwachten, eerlijk is eerlijk. Maar voor 23,50 euro pp inclusief drank heb ik heerlijk gegeten, in een fijne ambiance zonder het gevoel te hebben dat ik een een vreettent ben. Ik was hier na Slagharen en met kids; het is maar een paar minuten rijden vanaf het pretpark. Alles is zelf bediening, we hadden geen alcoholische dranken, dus kan de "service" moeilijk beoordelen. Maar de gastvrouw was vrolijk, de gastheer attent en de koks waren aardig. De keuze is beperkter dan in de randstad, maar hoeveel heb je nodig? Het was prima en lekker.
Thomas V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Het is niet slecht, maar de keuze is te beperkt.
Maar grootste minpunt vond ik dat de woksauzen erg flauw waren, de tweede meeste pittige sauzen waren gewoon flauw en qua smaak niet van elkaar te onderscheiden.
Dat gold ook voor de voorbereidde sauzen en gerechten. Ze missen een kok die er wat meer smaak aan weet te geven.
Het ijs was erg goed (maar dat koop je in en hoef je niet te bereiden, toch vermelden waard omdat sommige wokrestaurants daar ook op bezuinigen en goedkoop smakeloos ijs).
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Bertin76 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
We gaan hier regelmatig eten. Het eten hier is goed. Het is altijd lekker.
Er is voor elk wat wils. Je hoeft niet te wokken, maar kunt ook grillen en/of bakken. Ook voor de visliefhebbers is er veel keuze.
Voor kinderen is er ook voldoende keuze. Zowel voor het wokken is veel variatie, als voor degene die niet wil wokken.
Er is altijd voldoende en alles wordt goed in de gaten gehouden.
Ook aan het nagerecht is goed gedacht. Er is heel veel keuze uit verschillende soorten heerlijke lekkernijen.

Het personeel is heel vriendelijk en luistert goed naar de wensen van de klant. Top voor elkaar. Ze nemen wensen/opmerkingen van klanten heel serieus.

Het is een grote wok, maar er is toch geprobeerd het knus in te richten door hoekjes te creëren. Ook aan de kinderen is goed gedacht. Er is een kinderhoek ingericht waar kinderen rustig kunnen spelen, televisie kijken of een spelletje doen.
Deze hoek is goed afgeschermd zodat ook andere gasten geen last hebben van kinderen die spelen in deze speelhoek.
Onze kinderen spelen hier, nadat ze heerlijk gegeten hebben, altijd met veel plezier.

Wij zullen hier dus ook nog heel vaak komen om heerlijk te genieten van alle heerlijke lekkernijen.
Rene_jolanda G.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Hier komen we regelmatig graag eten. Hele goede kwaliteit/prijs verhouding. Restaurant bestaat inmiddels ca 9 jaar en is enkele jaren geleden van eigenaar gewisseld. Het eten is nog steeds formidabel. We zijn klant vanaf het eerste uur. Hoewel we op 2 uur rijden wonen, komen we hier toch vaker dan je denkt ;-). Ze hebben echt van alles. Als je hier naar buiten gaat en je hebt niet lekker gegeten, doe je dat ook waarschijnlijk nergens anders . Flexibele mensen. Ze proberen elke wens voor je in te vullen. Het is er vaak wel erg druk, maar je staat eigenlijk nooit echt lang te wachten. Zorg dat je veel trek hebt voor dat je naar binnen gaat. Een echte aanrader!
DubRave .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gemiddeld wok restaurant. Van een all you can eat verwacht ik ook geen hoogstaand culinair feest dus was dit prima. Niet bijzonder maar ook niet het slechtste wok restaurant waar je kunt eten. Decor is modern, kwaliteit van het eten zoals gezegd gemiddeld en de bediening voldoende.
CSM .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Een van de slechtste woks waar we ooit geweest zijn. Tafels hutjemutje op elkaar gepakt, sfeer in welke vorm dan ook ontbreekt. De ruimte is d.m.v. een soort schot in tweeën gedeeld, aan de ene kant staat het eten en aan de andere kant worden de mensen geplaatst. Kantine-achtig.

Sushi niet vers, sashimi niet aanwezig. 'Wasabi? Dat wordt hier nooit gegeten meneer'. Als je het niet aanbiedt niet, nee..

Tepanyaki uitsluitend vis, en van de grill vlees. Nou, uit ervaring weet ik dat van de grill de heerlijkste stukjes vlees kunnen komen, maar niet als je de biefstuk erop platdrukt en tien minuten zo laat liggen.. Uiteindelijk maar loempiaatjes en kip gegeten uit de au bain marie. Saladebar summier.

Bediening was vriendelijk. Concluderend vond ik dat het vol was met mensen die hun bord volpakten met rijst en bami. Voor de kinderen een hokje van 2x3 met tafelvoetbaltafel en kleurplaten.

EURO 92,00 voor twee volwassenen en drie kinderen (en een paar biertjes), zeg niet vaak zonde van mijn geld maar dit nooit weer!
Lianne W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2013
Al vaak lekker gegeten en één van mijn favoriete restaurants. De keuze is goed en het eten wordt vaak aangevuld. Ook als het rustig in het restaurant is blijft de keuze ruim. Alles is vers en het personeel is vriendelijk en snel met drinken brengen en borden afruimen. Beneden zitten is wel een stuk fijner dan boven. De beste wok in de omgeving. Het is alleen wel vaak erg druk en rumoerig in het restaurant, soms vind ik de tafels wat dicht op elkaar gezet. Leuk om te eten met een gezelschap omdat iedereen zo zelf kan pakken wat hij/zij lekker vindt.