Wokgarden

Biestsestraat 39 5084 HD Biest-Houtakker Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wokgarden

Beard .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Heerlijk gezellige 'wokavond' gehad. De zaak was goed gevuld en het was blijkbaar niet eens een drukke avond. Concept is helder; All inclusive buffet 2 uur, sterke drank en extra half uur bij te kopen.
Begonnen met een zelfgetapt biertje, gewokte knoflookgarnalen en stokbrood met zelfgemaakte kruidenboter (hier stond een hele bak van). Verder keuze van alles van de bakplaat van zalm, biefstuk, groenten etc. het kan niet op. Pronkstuk tussen de desserts is de chocoladefontein we hebben niets te klagen gehad. Borden werden keurig opgehaald en personeel vriendelijk. Enige punt van aanmerking is misschien de ruimte. Als deze (nog) groter zou zijn zou op andere dagen het 'drukke' gevoel nog minder zijn (en de ruimte uiteraard ruimer. Kinderspeelhoek kan ook veel groter, maar genoemde verbeterpunten doen niet af aan de prijs kwaliteit van ons diner deze avond. Top!
Anoesjka88 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Hier donderdagavond gegeten voor het 30 jubileum van mn schoonouders. De zaak was goed vol maar het eten was prima! Bediening vriendelijk en voor ons zeker voor herhaling vatbaar!
Ans1979 .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Onlangs met het gezin hier in een huishoudelijke sfeer gegeten. Wij hebben een fantastische avond gehad in dit heerlijke restaurant. Alles smaakt en gaat hier perfect. Prijs kwaliteit dik in orde. Hoogtepunten voor mij: de black angus van de bakplaat en de langzaam gegaarde zalm; verrukkelijk!
Klein puntje van kritiek is dat we te lang hebben moeten wachten bij de bakplaat (ondanks de redelijke drukte stond er maar een van de drie platen aan) en de tafels achter de balie staan iets te dicht bij elkaar waardoor we het gesprek van ons buren goed konden volgen (en zij dus ook van ons neem ik aan). Al met al een heerlijke avond uit. Bedankt
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Onverwachts terechtgekomen in een schattig dorp waar dit restaurant in een leuk pand zit. We hadden niet gereserveerd, gegoogled op wokken in de omgeving en kwamen uit op dit restaurant. Het was erg druk, maar gelukkig kon de gastheer na een minuut of 10 een tafeltje voor ons vrijmaken. Veel keuze in voorgerechten, vlees, vis, dranken en toetjes (al mogen daar van mij wel wat taartjes bij). Erg lekker gegeten en erg leuk ingericht.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2015
Hier de 1e keer gegeten en tot volle tevredenheid. Kwaliteit van eten is goed en wb versheid en productkwaliteit duidelijk onderscheidend van andere Wok restaurants. Ruime keuze van 150 gerechten!
Heerlijke vis en vleesgerechten zoals Black Angus biefstuk en slibtong. Echt genoten.
Wel druk bij de bakplaat, daar moet je echt in een rij wachten tot je aan de beurt bent.
De service was ook goed en aankleding was van het restaurant was ook weer beter en onderscheidend van andere Wok restaurants.
Wico68 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
vanavond, in verband met Moederdag hier met 6 personen gegeten.
Wij hadden gereserveerd in de serre, dat is een rustiger gedeelte van het restaurant, waar het goed toeven was. Wij hebben heerlijk en uitgebreid kunnen eten, en de rode wijn is ook een aanrader ( behalve als je de bob bent ) Wij hebben een leuke avond gehad en heerlijk genoten van dit restaurant.
PTerence .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
vanavond hebben we met een gezelschap van 4 personen gegeten bij Wokgarden in Biest Houtakker. De entourage van het restaurant ziet er goed uit, een mooie en warme aankleding. Het eten was voortreffelijk, heerlijk vers en uitstekend bereid. Een grote keuze uit voorgerechten, vlees, vis, sauzen en dranken. Wat erg plezierig was, was dat de eigenaresse kwam informeren of alles naar wens was. Dit gaf een zeer gastvrij gevoel. Het was onze eerste ervaring met een wokrestaurant, maar zeker niet de laatste. Ik geef dit restaurant een dikke en welverdiende 8.
Francis J.M. V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Een vd betere wokrestaurantjes in de regio tilburg e.o. Gezellig, warm en knus, veel keus in voorgerechten, soepen, salades, vis, sushi. Dan t wokbuffet. Ook uitgebreide keuzes voor in de wok. Op de bakplaat is de zalm of biefstuk echt heerlijk. Ook nasi, bami, sateetjes etc verkrijgbaar.. Frisdranken uit flesjes, pils en wijn op de tap, koffie en thee allemaal inbegrepen. En de heerlijke toetjes alspanna cotta en kokosmousse etc.

En de kleintjes kunnen zich vermaken in de ballenbak

Marcel_en_Nelleke .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2013
Erg goed wok restaurant! In de verre omtrek ken ik geen betere (bijv veel beter dan de zaken in loon op zand, waalwijk, tilburg etc). Er is erg veel keus, alles ziet er gewoon vers uit (vlees, vis, groentes, bijgerechten etc), veel verschillende toetjes etc etc.

Er wordt best veel rondgelopen rond de bakken met gerechten om te zorgen dat ze worden bijgevuld (uiteraard) maar ook om ze zuiver en schoon te houden. Altijd fijn om te zien dat ze zo goed met hygiene omgaan en hun producten goed in de gaten houden. Dat eet wel zo lekker.

Helaas is het mooie reinigingssysteem voor de wokpannen gesneuveld en wordt er nu zoals bijna overal met een staalsponsje schoongemaakt. De bakplaat ziet er ook goed uit

Uiteindelijk leid al deze aandacht voor de producten en bereiding voor heerlijke gerechten en een voldaan gevoel. Drinken moet je zelf halen en dat heeft ook wel zijn voordelen in dit soort ketens.

Groot verschil met andere wokrestaurants is dat de tafels hier wel fatsoenlijke tussenruimte hebben zodat je lekkerder kan eten, gemakkelijker een nieuwe ronde kan doen en je niet het idee hebt dat je als een sardientje aan tafel zit.

Cijfers moeten gezien worden met als referentie dat dit een wok restaurant is (en niet alleen wok maar bijv ook chineese gerechten etc etc).
Marco K.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Eén van de lekkerste wokrestaurants in de omgeving. 2 uur je buikje rond eten met een heel uitgebreide keuze in het warm buffet, wok en grill. Zelf drinken pakken (inclusief bier en wijn) en een mooi dessertbuffet maakt het helemaal af. Het zorgt wel voor een gevoel van weinig service, maar als je iets nodig hebt staan ze altijd klaar en de tafels worden vlot afgeruimd.