Wokcentre

Vrijdag en Zaterdag 16:30 - 23:00

• Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen
Januefa .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Voor mij de beste wok in Apeldoorn.
Prima eten en jonge vriendelijke bediening.
Sfeervol restaurant en niet zo'n grote vreetschuur.
Veel keuze van zeer goede kwaliteit!!
Michi W.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Vanavond prima gegeten hier. Lekker veel variatie alleen jammer dat het eten naar mijn idee aardig zout was. Gelukkig hadden we het al in arrangement dus de drankjes konden we lekker vlot bestellen. Gerechten van de grill waren ook heerlijk.
De bediening was afwisselend van nogal afstandelijk tot gezellig en geïnteresseerd. Wij waren later op de avond geweest waardoor het lekker rustig was en niet hoeften te wachten. Goed restaurant en zeker voor herhaling vatbaar!
Gul D.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Wij hebben heerlijk gegeten met vier volwassenen en vier kinderen na een dagje Julianatoren. Het eten was heerlijk, koks waren vriendelijk. Bedienend personeel was erg vriendelijk en vlot. Drinken werd goed verzord ook de borden werden op tijd weggehaald. Je voelt je hier echt gast en dat gold ook voor de kinderen.
Fijn dat je bij dit all you can eat restaurant echt het gevoel hebt dat je welkom bent en heerlijk mag genieten van al het lekkers. Mijn complimenten, ga zo door!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Vanavond heerlijk gegeten. Zonder reservering toch nog kunnen eten hier. Drukke avond , maar dat merkte je niet als je bij de wok of plaat staat, binnen 5 min, had je al je wok gerecht, ondanks er wel rij staat. Bediening had goed in de gaten wanneer je bord leeg is en je glas leeg is. De lege borden opgehaald snel weggehaald en er werd snel genoeg gevraagd of je wat te drinken wou, ondanks de drukte en niet zelf kon pakken. Netjes is het ook als je daar eet, dat je bij hun een kaartje kan kopen voor uit te rijden in de garage. Het scheelt de helft als je daar 2 uur eet. Het enige kleine min puntje vind ik de steile hoge trap om daar naar binnen te kunnen, wel is er een stoeltjes lift aanwezig.
Verder is het zeker een aanrader om te gaan.
Januefa .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Paar weken geleden met familie geweest, na de verbouwing.
Mooi en sfeervol restaurant met jonge zeer vriendelijke bediening.
Ik zelf ben altijd erg kritisch voor dat ik over ga in de complimenten.
Maar hier rest mij niets anders dan een groot compliment.
Geweldig lekker en goed eten-Buffet, wok en gril van een hoge kwaliteit.
En fijn is dat ze de drankjes komen brengen, en dat doen ze Zeer vlot.
Wij wonen dichtbij en hoeven dus niet meer ver te reizen naar een goed Wok restaurant.
En zondagmiddag van drie tot 5 uur voor maar 22,90.
Alles top!!
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Dit restaurant zit altijd vol, en terecht. Het eten is erg lekker en de koks werken erg snel. Ondanks de drukte hoef je nooit lang te wachten. Er is een grilplaat en er zijn twee wok pannen in gebruik. Verder is er ook eten in buffetvorm; chinees, sushi, soep, stokbrood, patat... werkelijk alles is er! We waren met een grote club van 12 mensen en hadden een arrangement inclusief drinken. Ondanks dat kwam de bediening constant langs om ons drinken aan te bieden, erg netjes!
Reinette N.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Goed restaurant,vriendelijk personeel.Lekker eten, maar helaas ook een minpuntje. De bakken met de kant en klare gerechten worden vaak niet tijdig verwisselt waardoor je regelmatig lauwe gerechten hebt.Niet echt lekker en bijzonder jammer! Maar de gerechten op de plaat of uit de wok zijn heerlijk!
Ramonb10 .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Goed eten , de beste vd stad ! Leuke sfeer omdat het niet super groot is , makkelijk te bereiken. Enige minpunt is dat er op bepaalde dagen er extreem veel mensen zitten die puur alleen voor het zuipen komen en daardoor de sfeer minder is
Platteel .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2014
Gewend aan de Chinese restaurants op de Zeedijk in Amsterdam had ik geen hooggespannen verwachtingen. Daarnaast ben ik nooit een liefhebber geweest van het 'all you can eat' concept. Toch is dit een positieve uitzondering. Kwalitatief goed eten, beter dan gemiddelde kwaliteit vis en vlees. Breed assortiment groenten en bijgerechten. Uitstekende sauzen. Het toetjesbuffet is niet mijn liefhebberij; de chocola -zo is mij verteld- was geen beste kwaliteit, maar mijn kinderen smulden ervan! In het geheel, gecombineerd met vriendelijk en behulpzaam personeel is dit toch een aanrader. En dat voor minder dan € 29 per persoon inclusief drankjes.
KarinBen .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
All you can eat concept. Een van de betere wokrestaurants omdat het kleinschalig is, geen enorme 'vreetschuur'. Sushi is lekker en teppanyaki is ook erg goed. Enige minpuntje is dat er niet veel wordt bijgevuld als je later gaat eten. Wanneer je vroeger op de avond gaat, is er voldoende. Ook een pluspunt: drinken is inbegrepen. Overzichtelijk genoeg ook als je met kleine kinderen gaat eten. Wel tijdig reserveren want het zit snel vol! Lijkt ons alleen maar een goed teken. Er zijn veel wokrestaurants in de buurt maar dit is een van de betere volgens ons ondanks dat het decor wel gemoderniseerd kan worden.
Davy C.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2013
Erg goed wokrestaurant. Grote variatie aan de Aziatische keuken, maar ook een uitgebreide dessert buffet. Daarnaast worden de dranken aan tafel geserveerd en worden de lege borden en glazen snel afgeruimd. De sauzen zijn heel erg goed van smaak en de keuze uit vlees en vis van de teppanyaki is groot. Een ideale restaurant voor een romantisch diner of een grote groep.
Yenn .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2013
Echt een ontzettend goed restaurant, de bediening is super en het eten wordt echt heel goed bereid! Er is ook genoeg variatie in vlees en groente en genoeg keuze voor kinderen.
Chili C.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2013
Een wokrestaurant dat zich wat mij betreft voornamelijk onderscheidt van andere wokrestaurants door een zeer vriendelijke bediening, die bovendien alert is in het all in concept met het aanbieden en brengen van drankjes en ook nog eens snel lege borden van tafel haalt. Mede door de vriendelijkheid van het personeel krijg je niet het idee in een soort gelegenheid beland te zijn waarbij het voornaamste doel is: eten en wegwezen. Over de gerechten: behoorlijk veel keus, lekker bereid, niets mis mee, behalve de loempiaatjes en pangsit goreng die niet (meer) krokant waren en te weinig vulling hadden. Bij de wok zelf: 9 mogelijke sauzen, met de aantekening dat de met 3 pepertjes betitelde Szechuan saus ook echt scherp was en dat weet ik goed op prijs te stellen. Genoeg zoete toetjes die met name de veelvuldig aanwezige kinderen hogelijk weten te waarderen – zoals de chocoladefontein bijvoorbeeld.