WokCentre Almelo

Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Toegankelijk voor rolstoelen
Stef S.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Gisteren 29-05-2015 in de wok gegeten. We hadden al wat slechtere recensies gelezen maar toch besloten om heen te gaan. Ik snap niet dat mensen zeggen dat er t weinig ruimte is, tussen de stoelen zat meer dan een meter ruimte. Het eten was heerlijk, de bediening was super snel en vriendelijk, net zo goed als het personeel bij de wok en de plaat. Super vriendelijk en vragen wat je wil met het eten. Het onbeperkt drinken is ideaal en staat goed aangegeven waar je het kan halen. De bakken met eten word pas bijgevuld als het leeg is, en terecht zo word er geen eten verspilt en wanneer ze daadwerkelijk leeg zijn duurt het nog geen 5 min dat ze weer gevuld zijn. Al met al een super restaurant waar iedereen vriendelijk is en het eten super goed is! Wij gaan zeker nog een keertje!
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Tijdens een lang weekend te Holten hebben we dit wok restaurant bezocht met 5 personen. Wij vonden het, in vergelijking met ons wok restaurant te Hoofddorp, zeer redelijk. Het assortiment was redelijk uitgebreid, lekker en vers. Jammer dat onze dochter nét die biefstuk pakte voor de hot-plate waar een beetje veel zemen in zaten. Maar verder was het prima, niet druk vonden wij en daarom nergens wachttijden. De chocolade fontijn bij de toetjes werd zeer op prijs gesteld door de dames en onze zoon (en ook ik) vond de Kung-Fu saus heel erg lekker.
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Naar aanleiding van de goede recensies op Iens dit restaurant bezocht. Echter is dit restaurant ons tegen gevallen. Kwaliteit van eten was matig, eten van het buffet werd niet frequent bijgevuld. Een lange rij bij het teppanyaki buffet. Zeker niet het beste wokrestaurant en absoluut geen 9 waard!
Sifu .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
We zijn met een groepje vrienden wezen eten bij Wokcentre in Almelo. Het eten was geweldig, heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Het was erg lekker en gezellig :)
Gerritenwendy .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2014
Een van de beste wok 's waar we erg vaak komen. Het eten is altijd goed . De service is keurig. De aankleding is beetje kaal en zoals je vaak ziet bij dit restaurants.
Gecajoel .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Met een vriendin hebben we heerlijk gegeten. Mooi restaurant. Makkelijk te bereiken. Een overdekte fietsenstalling.
De entree is mooi, met een receptie waar je je meld. Je wordt dan naar een tafeltje gebracht. Je kunt er ruim zitten. En het eten was heerlijk. Soepen, salades, stokbrood, en genoeg keuze om te laten wokken of kant en klaar te pakken. Het dessertbuffet was ook royaal. Koffie, frisdrank en bier zit bij de prijs in. Een aanrader. Dat bleek ook wel, want er was een shantykoren festival in de stad. Die koren kwamen,na afloop, ook allemaal naar het wokcentre.
Davy C.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2014
Super lekker gegeten in dit Wokrestaurant! Wat een imposante receptie en mooi ingericht restaurant! Het kookeiland is erg ruim hierdoor is het fijn om al je gerechten samen te stellen. Er is voor ieder wat wils, van vlees tot vis en van groente tot vers fruit en desserts. Daarnaast zijn de frisdranken, bieren, wijnen, koffie en thee allemaal bij de prijs inbegrepen! Wij komen hier regelmatig dineren met familie en vrienden!