Wokamor

Achter de Waag 5 2806 CA Gouda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wokamor

Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2015
Gewoon een lekkere wok!!! Heerlijke smaken en vers. Bediening altijd goed. Je bent zo aam de buurt. Als je denkt ik heb geen zijn om te koken dan even wok halen!!!
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Via groupon sushi afgehaald, 46 stuks,
Goed van smaak , netjes verzorgd in mooie plastic bak.
Tweede keer dat we nu afgehaald.
Kortom een aanrader
Buk D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2014
Lekkere sushi hier! Ebi tempura was ook lekker knapperig. Het wordt vers bereid, want ik zag dat de kok naar achter ging en even wegbleef. Daarom had ik beter even kunnen bellen van tevoren want dan zetten ze het klaar. Met al die concurrentie vind ik dit de lekkerste sushi in Gouda en je krijgt er gratis wasabi, gember en sojasaus bij en eventueel stokjes.
Jeanette B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2014
Nu twee keer sushi gehaald via groupon, perfecte sushi.
We komen vanuit Stolwijk er erg graag voor naar Gouda !!! Nette zaak, vriendelijk personeel
ArnoldJue .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Prima, alles vers en smaakvol. Vriendelijk personeel. Je kunt afhalen, maar ook (boven) zitten. Ideaal voor snel een supergezonde maaltijd. Ruime keuze op de kaart. Sushi wordt ter plekke gemaakt
Patjjeeee .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2014
Sinds mei is dit nieuwe (afhaal)-restaurant geopend in Gouda. Ondertussen al driemaal een bezoek gebracht aan deze fantastische tent! Je kan er voornamelijk wok bestellen, daarnaast hebben ze ook heerlijke sushi en nog wat andere gerechten als soepen, salades, wraps en pasta's. Al deze gerechten zijn binnen maximaal een kwartier bereid.

De wok gerechten zijn veel voor weinig en bovenal heerlijk. Naast vaste wokgerechten heb je ook de optie om je wok zelf samen te stellen in vier stappen:
1) Gestoomde of gedroogde rijst, noodels of udon noodels.
2) Vegetarisch, vlees of vis.
3) Saus.
4) En vier verschillende groenten naar voorkeur.

De sushi is the best in town! Deze worden zorgvuldig bereid. De jonge Aziatische ondernemers en personeel zijn ook zeer beleefd en zullen er alles aan doen om het u naar uw zin te maken. Het decor is zoals je verwacht bij een afhaal restaurant, degelijk. Daarnaast bestaat er ook de mogelijkheid om boven je bestelde maaltijd op te eten.

Conclusie zeer positief en het herhalingsgevaar is groot.