Wok4all

Erg rustig
Hoog tempo
Monira H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
Echt een leuke tent en heerlijk eten, bami was om je vingers bij af te likken. Ik zal hier zeker vaker terug komen en vrienden en familie aanbevelen!
Achmed E.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Erg goed restaurant voor een lekker wokgerecht. Ben hier een aantal keer geweest Ik ga hier vaker komen. Erg lekker!!!!
Imane C.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Wok4all is de besteee!!Lekker voor maar heel goedkoop. Ook een belangrijke een top service. Geen ene andere wokrestaurant zo lekker als wok4all! En nog iets de winkel van wok4all van binnen ook heel mooi gemaakt. Ik zou zeggen ga snel langs wok4all voor de lekkerste en betaalbare wok!!!