Wok Your Way

7,2
6,5
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
ik had de udon noodles met beef en brocolli genomen met daarbij de curry kokos saus. De beef was taai gewokt en de saus Was zo zout en dat zat door het hele gerecht heen waardoor ik het hele gerecht niet lekker vond om te eten. Ik heb wel eens eerder de volkoren bami met garnalen genomen met teriyaki saus. maar ook die was erg zoutig. Dit is echt niet je geld waard om hier een snelle gezonde hap te halen zoals zij dat beweren.
badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Met een Groupon bon waren we van plan snel een hapje te halen voordat we de trein naar huis zouden pakken. We waren ietwat pessimistisch, omdat men van dit soort woktentjes nou eenmaal geen hoge verwachtingen heeft. Van de uitleg van de jongeman achter de toonbank snapten we helemaal niks. Hij snapte het eigenlijk ook niet zo goed en kon ons niet duidelijk vertellen wat we nou kregen in ruil voor die bon. Er werd versterking bij gehaald die het ons wel kon uitleggen. Na ongeveer een kwartiertje waren de door onszelf samengestelde pakketjes klaar en konden we ze meenemen. Het was even een gepuzzel wie welk doosje had, maar konden dan toch even proeven in de trein. De smaak viel me reuze mee. Niet geweldig lekker, maar zeker boven verwachting. Ik vond het alleen wat weinig (voor een portie 'large', daar zou een normaal persoon niet genoeg aan hebben), en de tofu was niet meer herkenbaar, als die er al in zat. Maar verder dik in orde voor zo'n prijs.