Wok Your Way

6,8
Kan beter
meber .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Wat een treurige bedoeling, eigenares stond te schreeuwen tegen haar personeel, terwijl het niet nodig was.
Eten viel erg tegen,,Saoto soep heb ik nog nooit ergens zo slecht gegeten, Roti kip was aardig alleen de rotivel maken ze niet zelf.
Erg jammer
dewi1977 .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Na de andere wokrestaurants in Leiden te hebben geprobeerd wilde ik deze ook een kans geven. Vind het erg duur en niet heel bijzonder. Ik mis de echte Aziatische touch.
badeend_15 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Met een Groupon bon waren we van plan snel een hapje te halen voordat we de trein naar huis zouden pakken. We waren ietwat pessimistisch, omdat men van dit soort woktentjes nou eenmaal geen hoge verwachtingen heeft. Van de uitleg van de jongeman achter de toonbank snapten we helemaal niks. Hij snapte het eigenlijk ook niet zo goed en kon ons niet duidelijk vertellen wat we nou kregen in ruil voor die bon. Er werd versterking bij gehaald die het ons wel kon uitleggen. Na ongeveer een kwartiertje waren de door onszelf samengestelde pakketjes klaar en konden we ze meenemen. Het was even een gepuzzel wie welk doosje had, maar konden dan toch even proeven in de trein. De smaak viel me reuze mee. Niet geweldig lekker, maar zeker boven verwachting. Ik vond het alleen wat weinig (voor een portie 'large', daar zou een normaal persoon niet genoeg aan hebben), en de tofu was niet meer herkenbaar, als die er al in zat. Maar verder dik in orde voor zo'n prijs.