Meer informatie over restaurant Wok Wamelink

Zaterdag 16:30 - 22:30

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Mangkon ..
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Ik ben totaal geen fan van wokken aangezien dit vrijwel bij elke wok smakeloos is. Maar deze wok is ge-wel-dig.

Het eten:
Enorm veel variatie. Van sushi tot salades, van kangaroe tot kikkerbilletjes, van tiramisu tot panna cotta. Je raakt niet uitgekeken op hoeveel lekkers je hier kan krijgen!

De service:
Vriendelijk personeel en een erg vriendelijke eigenaar die altijd in is voor een praatje.

Het decor:
Een mooi, goed ingedeelde zaak. Prima meubels. Alleen vind ik het voor in de zaak vaak erg donker.

Voor iemand die graag gaat wokken of lekker all-inclusive wilt eten voor een goede prijs, raad ik Wok Wamelink zeker aan!
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Vriendelijke bediening, goede sfeer, kaarsen, tafeltjes met privacy, achtergrondmuziek. Iedere ruimte, (sushi, nagerechten, wok, soepen , chinees e.a.) heeft zijn eigen medewerker die zorgt voor versheid en aanvulling van de gerechten. Dit is erg goed, weinig gerechten blijven te lang liggen. Een dag eerder waren wij hier ook en toen was het overweldigend, waar te beginnen en wat te eten. Je eet en drinkt dan snel te veel in de twee uur die je ter beschikking staat. Daarom vandaag van tevoren een menuutje samengesteld. Voorgerecht een mooi bord Sushi, dan een heerlijke pekingsoep, als tussengerecht een lekkere carpaccio met pesto en vers stokbrood, en dan die perfect klaargemaakte sliptongen, met salade. Super. En tenslotte vers gezette koffie met wat koek. De nagerechten bewaar ik tot een volgende keer.Heerlijk gegeten. De kwaliteit van het eten is erg goed! Beter dan van de meeste wokrestaurants. Ook de drank is goed, Hertog Jan of Jupiler van de tap, keus uit meerdere wijnen, een grote keus uit frisdrank. en dat allemaal voor 55 euro voor twee personen. Als je even je weg weet te vinden in dit restaurant en je laat je niet gaan, dan heb je hier een heel gezellige avond!
Keriks .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We hebben hier met onze kinderen en kleinkinderen gegeten en wij vonden het super. Lekker eten heel veel keus, ook voor de kleintjes vriendelijke bediening. Groot pluspunt we hadden gereserveerd vlak bij de ballenbak/speelhoek en onze kleinkinderen (4) hebben zich daar prima vermaakt. Voor een romantisch diner zou ik wat anders kiezen want het is best wel druk. Ben in veel Wok restaurants geweest maar deze staat met een stip op 1.
Antonchristiaan .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Vaak geweest en het lijkt dat de kwaliteit vermindert.
Zeker bij de grill/wok!
Het blijft een vreetschuur, maar wanneer ze dit weer naar een goed niveau brengen is het een prima zaak om met een groep (met kinderen) heen te gaan.
edkwint .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Hier met partner gegeten toen wij aankwamen was het nog vrij rustig maar al gauw liep het aardig vol ik nog niet eerder een wok restaurant mee gemaakt dat met alles zoveel keuze had het personeel is zeer vriendelijk met prima advies en uitsraling op een mooie locatie gaan vanavond weer echt super.
ClemensR .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
uitstekend gegeten,prettige ontvangst,ruime buffetten,met erg veel keuze,verse ingredienten,uitstekend dessertbuffet,een aanrader
Idavreven .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
Het restaurant ziet er gezellig uit, mooi ingericht.
Bediening zou naar mijn mening wat vriendelijker kunnen.
Het eten was heerlijk, erg veel keuze, zelf alleen van de buffetten gegeten, maar tafelgenoten waren erg goed te spreken over de zalm van de tepan yaki.
Echt een aanrader om eens met een groepje te gaan eten.
Dfkuijt .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Wij waren op vakantie in Groenlo en hebben hier 20 febr gegeten . Het was voortreffelijk het eten de ambiance alles was top .Jammer dat we zo ver weg wonen anders kwamen we hier zeker vaker.
Michiel E.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Verzorgd, goed ingericht en zeer uitgebreid buffet waar voor het hele gezin wat lekkers is te vinden; van sushi tot pizza en van patat tot tepanyaki. Ondanks dat het massaal en druk is niet overdreven veel lawaai. Goede service en prima prijs kwaliteit verhouding; 24,5 p.p. voor twee uur eten en drinken. In zijn soort zeker goed te noemen.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Wij zijn hier vandaag wezen eten om ons dagje Winterswijk af te sluiten.

Het eten was perfect. Alles lekker warm en ook goed op smaak gebracht. Teppanyaki/wok gerechten smaakten daardoor fantastisch, evenals de sushi, de overige warme maaltijden en tenslotte ook de nagerechten. Gewoonweg klasse, dit zie je niet vaak meer in wokrestaurants!

Ook het feit dat je zelf Alcoholische dranken als wijn en bier kan tappen, maakt dit restaurant meer dan bijzonder goed. Dat mag dan ook wel voor een prijs van €28,- p.p., maarja als je deze kwaliteit ervoor terug krijgt mag je dat als restaurantondernemer ook wel van je gasten vragen. Prijs/kwaliteitverhouding is dus goed te noemen.

De serivce was top. Lege borden werden snel opgehaald en de service was nog vriendelijk ook. Daarnaast werden alle lege bakken ook vrij snel bijgevuld en dat is ook een zeldzaamheid binnen de meeste andere wokrestaurants. Daarom krijgt ook de service van mij een 10 met een griffel.

Het decor zag er ook erg fraai uit. Een oud pand is helemaal van binnenuit gerestyled in de moderne stijl, waardoor je van "eventuele oudheid" niets meer kan zien. Dat is dus erg knap gedaan, want in de meeste gerestylde restaurants is er toch nog een glimp van het vorige decor te bewonderen. Erg bijzonder dus en daarom scoort het decor ook een dikke 10.

Het was absoluut logisch dat het hier zo druk was en dat komt simpelweg door deze reden: In dit restaurant wordt je als een koning behandeld door de uitstekende kwaliteit en het vriendelijke personeel. Deze mensen weten hoe je je als wok kan onderscheiden en daarom verdienden ze deze perfecte score, die ik zelden tot nooit geef. Tot snel!

Judith V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2013
Ja het is er vaak erg druk in het weekend. Maar te voren wordt het systeem goed en vriendelijk uitgelegd . Dus als je dan nog in de verkeerde rij staat is het echt je eigen schuld. En ook al is het wel of niet druk bij de wok en gril wordt je bordje direct aangepakt en moet je altijd wachten tot het klaar is. Wel of geen rij. En het is er niet voor niets zo druk. 25,50 goed eten en drinken. Mensen komen er van heide en ver. Met kinderen en een groep erg leuk.
Thes R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Hebben wel op een doordeweekse dag gegeten. Maar wat was alles lekker. Schoon, veel variatie en alles was prima. Als we weer in Winterswijk komen gaan we hier beslist weer heen.
Ronald en Thes uit Den Haag
RJW .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Zeer massaal en druk
Ontzettend veel keuze in buffetten, smaakt heerlijk
Ook alle soorten dranken all in
Eten van de grill helaas minder. Is erg vol alles word door elkaar gelegd en je moet goed opletten met allergie dat nergens tegen aan komt en dat niemand anders er met je bordje vandoor gaat..
Voor kinderen een kinderbuffet, speeltuin, speelplek
Schol2400 .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2013
We zijn in het weekend met 9 personen en één keer door de week wezen eten.
Door de week is het prima eten daar, maar in het weekend veel te druk, met als het gevolg lange wachttijden, bakken zijn snel leeg, dus weer wachten voor ze aangevuld zijn. En met meerdere personen aan tafel met stoelen en lange banken, wel lastig als je in het midden zit, moet de rest weer opstaan!
Het eten vind ik prima, maar ik zal niet snel weer in het weekend gaan.
Colaatje .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2013
We zijn hier met 20 personen wezen eten.
Mooi verbouwd pand.
Eten en drinken kun je zelf pakken en alles staat duidelijk aangegeven wat het is.
De bediening was ontzettend vriendelijk,klant is daar echt nog koning.
Igor B.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
Wokken is lekker eten. En bij Wamelink hebben ze het eten best goed voor elkaar. Buffeten zijn redelijk uitgebreid, Er is voldoende. Maar ga niet in de verkeerde rij staan. Je mag iets van het wokbuffet niet grillen en vice versa. Dit werd onvriendelijk medegedeeld.

De reden dat wokken over het hoogtepunt heen is, is dat er altijd wel iemand van de tafel weg is. Dat is hier niet anders. De wachtijden zijn lang en na 2 uur bij betalen.

Inrichting is helemaal nieuw en fraai uitgevoerd. De plek is ook mooi gelegen met ruime parkeermogelijkheid.

Afgesloten met gemengde gevoelens. niet de beste en meest vriendelijke wok waar ik geweest ben, maar ook niet de slechtste.