Wok Wamelink

Erg rustig

Jouw recensie over het restaurant Wok Wamelink

Monique M.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Gewoon erg gezellig, heel erg lekker, goede kwaliteit en erg vriendelijke bediening. Zeker een aanrader. Wil je graag dat het niet heel erg druk is ga dan (zoals wij) doordeweeks.
Heinkelvriend .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Op koningsdag met vrienden gaan eten bij Wok Wamelink. We waren een groep bestaande uit 8 volwassenen en zeven kinderen en wij wilden die dag eens lekker uit eten. Eén van ons is strikt vegetarisch, dat maakt het moeilijker een restaurant te kiezen dat voor de hele groep geschikt is. Bij Wamelink is variatie geen probleem, er is voor ieder wat wils. Vers vlees of vis en knapperige groentesoorten kan je laten bakken op een hete plaat of wokken. In koelvitrines ligt een ruime keus aan producten en bordjes boven de bakken geven aan wat het precies is. Vriendelijke- en vaardige koks onthouden precies wat je samen met soms wel 10 andere personen hen aanbiedt om af te bakken. Even wachten en klaar is de maaltijd. Tussendoor kan je net aan een drankje halen. Maar er is natuurlijk veel meer. Kippenpoten, spareribs, noem maar op. Frituurdingetjes te kust en te keur. Een uitgebreide saladebar maakt het bijna moeilijk om te kiezen. Toetjes tot aan de horizon. Je mag twee uur onbeperkt eten en drinken, je hebt nog steeds maar één maag. Veel eten kan aangenaam zijn, het belangrijkste is de kwaliteit. Die is dik in orde. Twee uur lekker smikkelen is dan ook echt genoeg. Serveersters halen lege borden en glazen bijna ongemerkt weg. Voor de jeugd is er gelegenheid tot spelen in een aparte ruimte. De tijd vloog om. Voldaan keerden we naar huis.
Mangkon ..
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Ik ben totaal geen fan van wokken aangezien dit vrijwel bij elke wok smakeloos is. Maar deze wok is ge-wel-dig.

Het eten:
Enorm veel variatie. Van sushi tot salades, van kangaroe tot kikkerbilletjes, van tiramisu tot panna cotta. Je raakt niet uitgekeken op hoeveel lekkers je hier kan krijgen!

De service:
Vriendelijk personeel en een erg vriendelijke eigenaar die altijd in is voor een praatje.

Het decor:
Een mooi, goed ingedeelde zaak. Prima meubels. Alleen vind ik het voor in de zaak vaak erg donker.

Voor iemand die graag gaat wokken of lekker all-inclusive wilt eten voor een goede prijs, raad ik Wok Wamelink zeker aan!
corncrake .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Vriendelijke bediening, goede sfeer, kaarsen, tafeltjes met privacy, achtergrondmuziek. Iedere ruimte, (sushi, nagerechten, wok, soepen , chinees e.a.) heeft zijn eigen medewerker die zorgt voor versheid en aanvulling van de gerechten. Dit is erg goed, weinig gerechten blijven te lang liggen. Een dag eerder waren wij hier ook en toen was het overweldigend, waar te beginnen en wat te eten. Je eet en drinkt dan snel te veel in de twee uur die je ter beschikking staat. Daarom vandaag van tevoren een menuutje samengesteld. Voorgerecht een mooi bord Sushi, dan een heerlijke pekingsoep, als tussengerecht een lekkere carpaccio met pesto en vers stokbrood, en dan die perfect klaargemaakte sliptongen, met salade. Super. En tenslotte vers gezette koffie met wat koek. De nagerechten bewaar ik tot een volgende keer.Heerlijk gegeten. De kwaliteit van het eten is erg goed! Beter dan van de meeste wokrestaurants. Ook de drank is goed, Hertog Jan of Jupiler van de tap, keus uit meerdere wijnen, een grote keus uit frisdrank. en dat allemaal voor 55 euro voor twee personen. Als je even je weg weet te vinden in dit restaurant en je laat je niet gaan, dan heb je hier een heel gezellige avond!
Keriks .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
We hebben hier met onze kinderen en kleinkinderen gegeten en wij vonden het super. Lekker eten heel veel keus, ook voor de kleintjes vriendelijke bediening. Groot pluspunt we hadden gereserveerd vlak bij de ballenbak/speelhoek en onze kleinkinderen (4) hebben zich daar prima vermaakt. Voor een romantisch diner zou ik wat anders kiezen want het is best wel druk. Ben in veel Wok restaurants geweest maar deze staat met een stip op 1.
Antonchristiaan .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Vaak geweest en het lijkt dat de kwaliteit vermindert.
Zeker bij de grill/wok!
Het blijft een vreetschuur, maar wanneer ze dit weer naar een goed niveau brengen is het een prima zaak om met een groep (met kinderen) heen te gaan.
Ed K.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
Hier met partner gegeten toen wij aankwamen was het nog vrij rustig maar al gauw liep het aardig vol ik nog niet eerder een wok restaurant mee gemaakt dat met alles zoveel keuze had het personeel is zeer vriendelijk met prima advies en uitsraling op een mooie locatie gaan vanavond weer echt super.
ClemensR .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
uitstekend gegeten,prettige ontvangst,ruime buffetten,met erg veel keuze,verse ingredienten,uitstekend dessertbuffet,een aanrader
dfkuijt .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2014
Wij waren op vakantie in Groenlo en hebben hier 20 febr gegeten . Het was voortreffelijk het eten de ambiance alles was top .Jammer dat we zo ver weg wonen anders kwamen we hier zeker vaker.
Eldering M.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2013
Verzorgd, goed ingericht en zeer uitgebreid buffet waar voor het hele gezin wat lekkers is te vinden; van sushi tot pizza en van patat tot tepanyaki. Ondanks dat het massaal en druk is niet overdreven veel lawaai. Goede service en prima prijs kwaliteit verhouding; 24,5 p.p. voor twee uur eten en drinken. In zijn soort zeker goed te noemen.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Wij zijn hier vandaag wezen eten om ons dagje Winterswijk af te sluiten.

Het eten was perfect. Alles lekker warm en ook goed op smaak gebracht. Teppanyaki/wok gerechten smaakten daardoor fantastisch, evenals de sushi, de overige warme maaltijden en tenslotte ook de nagerechten. Gewoonweg klasse, dit zie je niet vaak meer in wokrestaurants!

Ook het feit dat je zelf Alcoholische dranken als wijn en bier kan tappen, maakt dit restaurant meer dan bijzonder goed. Dat mag dan ook wel voor een prijs van €28,- p.p., maarja als je deze kwaliteit ervoor terug krijgt mag je dat als restaurantondernemer ook wel van je gasten vragen. Prijs/kwaliteitverhouding is dus goed te noemen.

De serivce was top. Lege borden werden snel opgehaald en de service was nog vriendelijk ook. Daarnaast werden alle lege bakken ook vrij snel bijgevuld en dat is ook een zeldzaamheid binnen de meeste andere wokrestaurants. Daarom krijgt ook de service van mij een 10 met een griffel.

Het decor zag er ook erg fraai uit. Een oud pand is helemaal van binnenuit gerestyled in de moderne stijl, waardoor je van "eventuele oudheid" niets meer kan zien. Dat is dus erg knap gedaan, want in de meeste gerestylde restaurants is er toch nog een glimp van het vorige decor te bewonderen. Erg bijzonder dus en daarom scoort het decor ook een dikke 10.

Het was absoluut logisch dat het hier zo druk was en dat komt simpelweg door deze reden: In dit restaurant wordt je als een koning behandeld door de uitstekende kwaliteit en het vriendelijke personeel. Deze mensen weten hoe je je als wok kan onderscheiden en daarom verdienden ze deze perfecte score, die ik zelden tot nooit geef. Tot snel!

Thes R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2013
Hebben wel op een doordeweekse dag gegeten. Maar wat was alles lekker. Schoon, veel variatie en alles was prima. Als we weer in Winterswijk komen gaan we hier beslist weer heen.
Ronald en Thes uit Den Haag
RJW .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Zeer massaal en druk
Ontzettend veel keuze in buffetten, smaakt heerlijk
Ook alle soorten dranken all in
Eten van de grill helaas minder. Is erg vol alles word door elkaar gelegd en je moet goed opletten met allergie dat nergens tegen aan komt en dat niemand anders er met je bordje vandoor gaat..
Voor kinderen een kinderbuffet, speeltuin, speelplek