Wok van Hattem

6,5
6,9
Tonnnn .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Weer eens in één van onze favoriete restaurants gegeten. Zoals altijd ruime keuze en vriendelijk personeel. En hier niet zoals in veel wokrestaurants lange wachttijden.
Jolanda H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
In korte tijd 2 keer achter elkaar gegeten.
Wat opvalt is de weinig sfeervolle ruimte. Het is groot en lawaaierig.
De laatste keer was het eten goed, maar liep er erg veel familie van de eigenaar rond...dit vonden wij erg storend.
De afsluiting na 2 uur eten was bizar!!! De mannen besloten nog wat geld in de gokkast te gooien. Vrouw van de eigenaar stond hierbij achter de bar, zei verder niks. Komt ineens de eigenaar aanvliegen en ging als een dolle stier te keer tegen zijn vrouw en ons... Volgens hem stonden er nog punten op 1 van de kasten van iemand die daar de dag ervoor op had gespeeld (?!?!?!?) en mochten we daar dus niet aankomen! En ja dat was natuurlijk volledig onze schuld...(had dan een briefje erop geplakt met buiten gebruik). Maar hé als je een gokkast wilt reserveren zou ik hier zeker weten heen gaan.
Ons zien ze er niet weer terug, zo'n klant onvriendelijke eigenaar zorgt voor een bittere nasmaak na een etentje...
Inieminiejeaninie .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Van te voren aangegeven dat ik glutenvrij moet eten. Er zou worden uitgelegd wat ik wel en niet kon eten. Toen we aankwamen werd er aan mij gevraagd of ik bloem mocht eten of aardappel. Het is toch niet van deze tijd dat een restauranthouder geen idee heeft wat gluten is. Nou dat tot daar aan toe. Ik kon bij het wokken geen saus eten, alleen vlees en groente. Omdat we met een groep waren ben ik zelf maar even naar de AH gereden om zelf saus te halen. Daar heb ik de restauranthouder mee geconfronteerd, zijn reactie was. Oké, ja eigenlijk is dat niet de bedoeling.
Wel heb ik die saus aan de kok gegeven en laten gebruiken.
Bij het afrekenen vroeg hij of alles naar wens was. Uiteraard zei ik van niet, gezien er geen goede mogelijkheid was voor glutenvrij.
Zijn reactie: ja dat is bij alle restaurants lastig, daar kunnen wij geen rekening mee houden.
Hierom ga ik hier nooit meer naar toe.
Rano .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Ik heb erg kunnen genieten bij de Wok van Hattem. Het eten was heerlijk en de sfeer was ook zeer aangenaam. Met het gezin hebben we een prettig restaurantbezoek gehad.
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
We werden (11 personen) vriendelijk onthaald. De eerste ronde qua eten was wat koud. Een van ons gaf dit met haar dochter netjes aan bij de bediening. Die nam hun mee naar het buffet, pakte een frikandel, brak dat door midden en drukte dat op de hand vd dochter. Voel maa, is het eten koud? Dit was dus wel heet! Dat kon echt niet. Daarna een paar keer om zout gevraagd, waar de bediening aangaf die niet te kunnen vinden. De 3e keer vroeg ik het zelf. Bediening zei, zout is niet nodig, vlees is al gekruid. Dit beslissen we toch zelf? Uiteindelijk had ze zout gevonden. Ze strooide dat op mijn vlees en bracht de zoutpot weer weg. Daarnaast vonden we het personeel en de koks niet klantvriendelijk. Er kon geen praatje of een lachje van af. ze waren allemaal zeer zwijgzaam. Ik heb via hun facebookpagina dit verhaal ook doorgegeven. Netjes van taal en gevraagd of er iets aan de hand was. Ik kreeg dit als antwoord op de pagina.. O WKZ3RjDk WZK3RjDk WZK3RjDk I. .K Klouyrbo udborcoihhuokkpph. Dit vind ik zeer onfroffessioneel en maakt mij zeer boos! Dit had ook netjes opgelost kunnen worden met excuses ofzo. Maar dit? Zwaar schandalig
ZR X.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
We waren in de buurt van Hattem en hadden grote trek. We hadden daarom voor een wokrestaurant gekozen waar je veel voor weinig kan eten.
Ze hebben voor de deur een groot gratis parkeerterrein wat het heel makkelijk maakt. Die delen ze met een bowlingcentrum naast hun, dus ja kan zo die extra calorieën zo weer van je af gooien.

De ontvangst was vriendelijk en amicaal. We kregen een ruime tafel dicht bij de raam. Hierdoor hadden we een goede overzicht over de zaak. De zaak was wel wat donker. Dit komt door de felle licht van buiten en de donkere vloer en plafond. De zaak was al voor de helft gevuld en dat op een doordeweekse dag. Blijkbaar een populaire restaurant.

Het assortiment was uitgebreid en bood voor ieder wat wils, van Aziatisch tot westers en voor vlees -, vis liefhebbers en vegetariërs genoeg keus. We zagen ook veel kinderen die tot tevredenheid van hun ouders goed aten.

De producten waren lekker en vers. Het buffet werd telkens met kleine hoeveelheden bijgevuld, zodat het niet te lang bleef staan. Van de bakplaat en de grills kon je uitstekende malse naar wens gebakken producten krijgen. Ook was de uitgebreide drankjes aanbod compleet. Bij de koffie kregen we nog een likeurtje aangeboden.

De Wok van Hattem was dus een uitstekende keus en we gingen met tevreden volle buikjes weer op pad terug naar de Randstad.
Nigel D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Heerlijk hier. Onbeperkt eten en drinken en je vlees wordt voor je neus voorbereid. Echt perfect. Voor een, naar mijn idee, zacht prijsje ook.
Gezellige inrichting en altijd wel gezellig druk!
Service nauwelijks aanwezig, omdat alles self-service is. Ontvangst kan wel beter.