Wok van Hattem

Meer informatie over restaurant Wok van Hattem

Jouw recensie over het restaurant Wok van Hattem

HIAMB .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Wokrestaurant met kwalitatief goed eten en ruime keuze. Voor elk wat wils en goed klaargemaakt. De bediening kan beter, wel vriendelijke mensen. De inrichting is gedateerd. Daar staat een scherpe prijs tegenover inclusief drank met een ruime keuze daarin.
Harrieneke V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Er was te weinig groente op voorraad, champignons paprika maïs en meer groenten waren bijna op,werd niet bijgevuld, ook tomatensoep was op,moest lang wachten eer het soep bijgevuld werd ondanks dat het restaurant hardstikke vol was.
Tonnnn .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Weer eens in één van onze favoriete restaurants gegeten. Zoals altijd ruime keuze en vriendelijk personeel. En hier niet zoals in veel wokrestaurants lange wachttijden.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
In korte tijd 2 keer achter elkaar gegeten.
Wat opvalt is de weinig sfeervolle ruimte. Het is groot en lawaaierig.
De laatste keer was het eten goed, maar liep er erg veel familie van de eigenaar rond...dit vonden wij erg storend.
De afsluiting na 2 uur eten was bizar!!! De mannen besloten nog wat geld in de gokkast te gooien. Vrouw van de eigenaar stond hierbij achter de bar, zei verder niks. Komt ineens de eigenaar aanvliegen en ging als een dolle stier te keer tegen zijn vrouw en ons... Volgens hem stonden er nog punten op 1 van de kasten van iemand die daar de dag ervoor op had gespeeld (?!?!?!?) en mochten we daar dus niet aankomen! En ja dat was natuurlijk volledig onze schuld...(had dan een briefje erop geplakt met buiten gebruik). Maar hé als je een gokkast wilt reserveren zou ik hier zeker weten heen gaan.
Ons zien ze er niet weer terug, zo'n klant onvriendelijke eigenaar zorgt voor een bittere nasmaak na een etentje...
Inieminiejeaninie .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Van te voren aangegeven dat ik glutenvrij moet eten. Er zou worden uitgelegd wat ik wel en niet kon eten. Toen we aankwamen werd er aan mij gevraagd of ik bloem mocht eten of aardappel. Het is toch niet van deze tijd dat een restauranthouder geen idee heeft wat gluten is. Nou dat tot daar aan toe. Ik kon bij het wokken geen saus eten, alleen vlees en groente. Omdat we met een groep waren ben ik zelf maar even naar de AH gereden om zelf saus te halen. Daar heb ik de restauranthouder mee geconfronteerd, zijn reactie was. Oké, ja eigenlijk is dat niet de bedoeling.
Wel heb ik die saus aan de kok gegeven en laten gebruiken.
Bij het afrekenen vroeg hij of alles naar wens was. Uiteraard zei ik van niet, gezien er geen goede mogelijkheid was voor glutenvrij.
Zijn reactie: ja dat is bij alle restaurants lastig, daar kunnen wij geen rekening mee houden.
Hierom ga ik hier nooit meer naar toe.
Nigel D.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Heerlijk hier. Onbeperkt eten en drinken en je vlees wordt voor je neus voorbereid. Echt perfect. Voor een, naar mijn idee, zacht prijsje ook.
Gezellige inrichting en altijd wel gezellig druk!
Service nauwelijks aanwezig, omdat alles self-service is. Ontvangst kan wel beter.