Wok van Drenthe

Asserstraat 125 9492 TA Ubbena Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wok van Drenthe

Sabrinajones .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Met de familie bij de wok van drenthe gaan eten voor de verjaardag van mijn man. Prima wok restaurant met zoals altijd buffeten vol vis, vlees, groenten en snacks. De bediening is vriendelijk maar niet speciaal, eten is prima en altijd voldoende aanwezig.
Zvanderspoel .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Dit is het favoriete restaurant als ik met mijn twee (totaal verschillende smaak qua eten) zoons uit eten ga en als ik met een vriendin ongegeneerd wil bunkeren, iedereen kan kiezen wat hij/zij eten wil, het personeel is vriendelijk, het eten is er prima, de sfeer is relaxed, voel me hier helemaal thuis.
Hamid V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Met 3 personen hier wezen eten. De bediening is alert is echt servicegericht. De wokchef gaat leuk met je in gesprek terwijl het eten aan het wokken is in zijn pan. De gastvrijheid straalt er hier vanaf. Als ik weer ga wokken weet ik het wel dan is de Wok van Drenthe de plek waar ik heen ga in de buurt.
Gert S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2015
Negatief:
- Kwaliteit eten slecht, vlees ligt aan het begin er veel en lang.
- Niet aanvullen van vlees en groente, maar ook nasi, witte rijst en alles grijp je mis.
- Lange wachttijd voor het wokken en grill.
- Warme gerechten, niet warm, hard of erg zacht door het vocht/vet.

Positief:
- Zelf drinken pakken.
- Gezellig personeel.
- Leuk ingericht.
E. V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Voor het eerst dit restaurant geprobeerd, op een zaterdag ca. 18 uur. Het is een 100% wok restaurant all-in prijs, ideaal voor de grote eters. Plezierige vriendelijke bediening. Ruim parkeren, goed interieur. De kwaliteit van de gerechten viel echt tegen. Deze werden zo te zien al geruime tijd warm gehouden. Wat vaker schone bakken met verse aanvoer lijkt mij gewenst. Een dieptepunt was wel een maaltijd uit de wok met kipfilet, varkenshaas, wortel, gele en rode paprika, courgette. Nadat de ingrediënten waren gekookt was het resultaat een grauwe, grijze massa. Geen kleur meer te bekennen en alles smaakte naar de saus. Niet voor herhaling vatbaar.
Koen Floris G.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2014
Ieder jaar ga ik met Sportclub Bartje een avond uiteten ter gelegenheid van de seizoensafsluiting. Dit jaar zijn we naar de Wok van Drenthe in Ubbena geweest. De naam van het restaurant zegt eigenlijk al dat het een Wokrestaurant is. Het eten is er erg lekker. Met een groot buffet van ongeveer 30 verschillende soorten, groenten, vlees, vis en Chinees eten is er voor elk wel wat wils, of je nou graag vlees, vis of vegetarisch eet. Daar naast is het ook prettig dat je er voor een vast bedrag onbeperkt kunt eten, aangezien ik een grote eter ben. Ik heb van alles genomen. Eerst tomatensoep vooraf. Vervolgens een runderlapje en een paar plakjes aubergine met knoflook van de bakplaat. Daarna een rondje wokken en ook een rondje langs het Chinees buffet ontbrak niet. Tot slot nam ik nog ijs met slagroom toe. Ook de bediening is er heel vriendelijk en het decor is echt om vrolijk van te worden. Echt een aanrader voor iedereen die van wokken houdt en graag eens lekker wil eten met familie of vrienden.
HennyAlons .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2014
Ga sinds de heropening regelmatig naar de Wok van Drenthe.
In één woord: geweldig!

Ik kom er graag, het is betaalbaar, compleet, lekker en verzorgd!
Bijzonder prettig dat het drinken inclusief is.

Personeel is vriendelijk en is meestal wel in voor een grapje.
Eerlijkheidshalve vergeten ze ook wel eens om je je bestelde drinken te halen, maar dat is ook direct hersteld of je kan het zelf even halen.

Eén keer kwamen we (na een telefoontje) heel erg laat nog binnen.
Het was 21:00u geweest en lachend maakten de koks ons eten klaar en was er genoeg in de vitrines. Geweldig! Vooral als je bedenkt dat er op dat moment niet veel mensen (meer) waren en er maar 1 tafel nog aan het eten was.

Voor zakelijke, vriendschappelijke en romantische etentjes vind ik dit een goede keuze.
Edmond V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2013
Excellent Wok heet sinds een paar maanden Wok van Drenthe en er heeft (zo lijkt het in elk geval) ook een wisseling van de bezetting plaats gevonden. Nieuwe gezichten in de bediening.

De recensie betreft de afhaal dus niet het echte restaurantdeel. En die afhaal was dit keer duidelijk beter dan de vorige keer. Daarom de recensie. Met Foe yong hai, Babi Pangang en Babi Ketjap hadden we denk ik drie van de meest bestelde producten bij Nederlandse Chinese restaurants, plus daarbij nog gebakken banaan, tomatensoep, en een groentegerecht. De smaak was prima, het vlees lekker knapperig en het groentegerecht met nog enige 'bite'. Wel ruim zout geproefd, dat zou van mij iets minder mogen.

De score voor het eten ligt dus een vol punt hoger dan de vorige recensie, om bovenstaande redenen. De service scoort lager doordat die eigenlijk niet beoordeeld is en de ruimte van de afhaal kan wel iets meer aankleding gebruiken. Een dubbele deur om niet telkens de koud van buiten te voelen zou daar een begin van zijn.
Edmond V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2012
Hongerig na een lange dag heen en terug Randstad, kwamen we eigenlijk te laat binnenlopen. Het restaurant op twee tafels na al leeg, de wok schoongemaakt, de branders uit. Men bood meteen aan ons toch te ontvangen. Konden rustig eten, werden ook aangemoedigd vooral niet te snel te gaan omdat we de laatsten waren. Omdat het wokken nu iets langer duurde konden we rustig gaan zitten, de gerechten werden vriendelijk aan de tafel gebracht.

Verder is Excellent Wok in Ubbena een standaard wok-restaurant. Er is ruim vlees en vis en garnalen en groente om te wokken. Er is een buffet met wat snackerij, en zeer beperkte vorm van sushi die men naar mijn mening beter kan weglaten. Het voegt niets toe en is niet goed genoeg. Terwijl men met de "gewone chinees" zoals bami, nasi, mihoen en alles wat daarbij hoort, prima werk levert.

Een prima wok-restaurant, zowel geschikt voor kleinere als grotere groepen. Misschien de overmatig grote parkeerplaats eens inruilen voor een deel terras met mooi uitzicht over de weilanden?