Wok to Walk

Donderdag 11:00 - 03:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 04:00

4Taste .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2013
Zeer lekker en vlug gegeten, zij doen het altijd goed! Heb gekozen voor de Udon noodles met paksoi in Shanghai saus met peper...die peper was een beetje scherp maar voor de rest was ik helemaal gelukkig met mijn noodles. Wil je lekker en betaalbaar eten? Ga naar de wok to walk!
Bac .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
De naam zegt het al. Het is een wok restaurant en het wokgerecht is om mee te nemen. Het is wel mogelijk om daar ter plekke te eten, maar de ruimte is erg klein. Er is slechts een tafel voor 4 personen en er zijn nog 4 stoelen bij de bar. Het is erg krap. Ik had udon (incl de standaard groente van gesneden wortel, witte kool & ei) met varkensvlees (cha siu), tofu en hot asia saus (de pittigste). Het was lekker! Dit kostte ongeveer €8. Wil je nog meer andere groente zoals champignon en paksoi, dan betaal je meer. Je kunt maximaal tot 4 'favorieten' (vlees en groente) kiezen. Doe je dit dan betaal je ongeveer €12-13/gerecht. Ze waren echt royaal met vlees/groente/topping. Het was een flink portie eten. Toch twijfel ik aan hun prijskwaliteit verhouding, vooral als je de ambiance meetelt. Voor ongeveer €12 krijg je ook udon in dezelfde hoeveelheid bij Wagamama Rembrandtplein, maar je kunt daar lekker zitten in een restaurant met een relaxte sfeer. Gezien de krappe oppervlak bij Wok to Walk, kun je niet echt lekker zitten. Het is ook niet gemaakt zodat mensen lang kunnen zitten. Verder is de service prima.

Cees N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Een soort Chinese snackbar waar snel een wokgerecht voor je wordt klaargemaakt Je kiest zelf de ingrediënten en kunt het hele traject van de bereiding volgen. Enige minpuntje vond ik de oliesmaak en nog een onduidelijk iets (vetsin?) wat bij lang bleef hangen. Inrichting is erg eenvoudig. Wel keurig dat je met stokjes kunt eten.
Charleco .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Wok to Walk is mijn favoriete plek in Amsterdam voor een snelle smakelijke hap. Het is vaak dringen in het piepkleine zaakje om de hoek van het Rembrandtplein. Toch sta je na een minuut of vijf meestal weer buiten. Voor borrelaars in Amsterdam helemaal een aanrader, een goede hap tussendoor of achteraf.

Ik neem meestal witte rijst met kipfilet en hot asia saus. Een goede bak met eten voor een euro of 7. De gebruikte producten zijn van goede kwaliteit, de smaken van de sauzen zijn lekker en de porties ruimvoldoende.

De Wok to Walk steekt er tenopzichte van verglijkbare zaakjes met kop en schouders bovenuit. Hier wordt niet zoals in veel wokrestaurants het vlees en de groente eerst in een zeef in een pan met heet water gehangen (of nog erger; alleen opgewarmd in een magnetron) waardoor je een klef en smakeloos geheel krijgt, maar echt alleen gewokt.

Respect voor de dames die daar een hele dienst op één vierkante meter op hoog vuur staan te wokken!