Wok to Walk

Maandag t/m Donderdag 11:00 - 02:00
Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 03:00

Marita V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Ik had een veggie dish. Er zouden oa wortels in zitten maar die heb ik niet kunnen vinden. Verder kwaliteit eten ok, wachttijd viel mee.
Eva L.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Beste noodles die je kunt krijgen wat ons betreft van alle wokketens die er zijn. Mijn vriend en ik gaan vaak hierheen als we in Amsterdam zijn. Zo lekker kun je het zelf niet maken. Altijd druk, maar gaat ook heel snel. Geschikt als je even binnen half uur iets wil eten. Saigon saus is onze favoriet. Wel kleine ruimte binnen om te eten. Geen wc.
Lianne1991 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Samen met een vriendin na een biertje op het leidseplein lekker bij Wok to Walk gegeten. Samen voor € 25 euro hadden we 2 bordjes vol met smaakvolle nodels en als extra de eend als gerecht vd maand.
Lange rij en 2x wachten. Veel toeristen die hier komen. Het smaakte goed alhoewel ik de eend bijna niet kon onderscheiden van de kip.
Volgende keer nog eens proberen.
Jos W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Net als vorige keer snel, simpel, warm en fast food.
Wil je een redelijke hap voor een goede prijs kwaliteitsverhouding haal dan hier je noodles je kunt kiezen wat je er bij wilt en in wilt en welke saus. twee man staan dit te roerbakken en met de gewenste saus. het is niet altijd even hygiënisch viel ons al op al lijkt dat wel zo. maar ja fast food hé. Goede hap snelle bediening vlot eten.