Wok to Walk Aroma

Vrijdag en Zaterdag 11:00 - 04:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom
Marinda R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Voor een snelle hap liepen we hier naar binnen. Er stond een behoorlijk lange rij, maar toch waren we redelijk snel aan de beurt. Je kunt aangeven welke noodles of rijst je wilt, daarna kies je vlees, kip, groenten en/of nootjes zoveel je wilt. Als laatste geef je aan welk sausje je erover wilt en daarna wachten tot het klaar is. Het is er dus enorm druk, dit zorgt ervoor dat je niet lekker rustig kunt eten. Maar dat is ook helemaal niet de opzet van dit restaurant. Ook kun je je maaltijd in een kartonnen doosje meenemen. Het smaakte overigens prima. We zullen hier niet snel naar terug gaan, ook omdat er zoveel andere restaurantjes in de buurt zitten. Maar zeker niet slecht, voor zo'n drukke tent.
SugarCube .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Niet mokken maar lekker wokken word hier helemaal waar gemaakt. Wat een drukte! Laat je hierdoor niet afschrikken, dit is voornamelijk een afhaal restaurant (dat zegt de naam van het restaurant ook al). Binnen staan grote tafels en banken waar men -gezamenlijk- plaats kan nemen om te eten (als je dit bij de kassa meld krijg je je bestelling op een 'echt' bord met bestek, top!). Personeel werkt hard en snel. Boven is een toilet.
Co_uiteten .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2012
Snel. Geen poespas. Niet zo netjes, maar dat komt door het Leidsestraat publiek, niet door het personeel. Je wil er wel gauw weer weg door de drukte. Maar da's beter dan lopend eten.