wok to go

Schiedamseweg 49B 3026 AC Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant wok to go

7,2
Voordelig
Daniele M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Laatst bij WTG Rotterdam Coolsingel een Thaise Curry Kip besteld, en dan voor de eerste keer de grote portie. Het is jammer dat je voor die twee Euro meer voornamelijk meer rijst krijgt. Daarbij was de hoeveelheid groente werkelijk treurig weinig. T.n.t. was voor mij de WTG nr.1 van de fastfood-tenten maar ik ben nu danig teleurgesteld. Eerder, bij de bestelling van een vegetarische wokschotel was de tahoe vergeten. Het is er al met veel al minder geworden bij WTG, ook qua smaak (die Thaise Currysaus is toch wel erg vlak van smaak). Gelukkig zijn er in de directe omgeving al gauw 3, 4 concurrenten waar ik terecht kan.
Jelmer V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Mijn favo wok to go aan de Coolsingel in Rotterdam. Het wok doosje is altijd rijkelijk gevuld met vers vlees en groentes. Ik kom hier vaak!
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Prima verst eten, lekkere garnalen en frisse komkommer. De medewerkers zijn heel vriendelijk en gastvrij. Het eten is niet heel snel klaar. De inrichting is voor een fastfoodzaakje heel behoorlijk. De rode warme kleuren zijn aangenaam net als de mooie muur foto’s van o.a. Rotterdam.
Grouponboy .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
Daarnet afgehaald bij wok to go delfshaven. Ik vroeg om iets met zoet zuur en garnalen en dat heb ik ook gekregen geen pepers etc. dus goed begrepen hebben ze me in ieder geval. Het eten was lekker wel een beetje veel rijst in verhouding met de garnalen (iets van 6 garnalen gepeld ongeveer de grote van een gamba) en groente. Maar vult genoeg voor een hele maaltijd. ook was het zo klaar dus de service is wat mij betreft goed.
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
Bestellen van een combigerecht dat niet op de kaart stond was geen probleem, en ondanks de drukte op de vrijdagavond werd ons eten bij ons gebracht (terwijl normaal je nummer door de zaak wordt geroepen. Het eten was vers, goed bereid en er zaten voldoende groenten en vlees in de wokdoosjes. Erg lekker gegeten
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2014
Voor ons is in verlijking tot andere Wok to go's of wok away's of hoe je het ook wil noemen , dit restaurant een zaak waar we zeer regelmatig terug komen. Een lekkere grote bak vers gewokt gerecht wat goed op smaak is en rijkelijk is voorzien van stukken vlees, kip of garnalen.
De laatste weken echter proeven wij wel verschil in de gerechten en lijkt het sterk afhankelijk van welke kok er staat te wokken wat niet zou mogen. Ook word thet tijd dat men het menu gaat aanpassen want de keuze is beperkt en na alle verschillende gerechten meerdere malen te hebben geproefd wil je wel eens wat anders.
Koffieguy .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2014
De Curry Chicken afgehaald. Bezorgers (dit beschouw ik maar even als decor) hangen voor de deur, staren je aan en blokkeren de halve ingang zonder opzij te gaan als je naar binnen wilt. Baliepersoneel schreeuwt naar bezorgers als bestellingen klaar zijn. Eten smaakte uiteindelijk nog redelijk goed (er zaten wel verse ingrediënten in), maar de totale ervaring was waardeloos. Verder wil ik niet al te veel klagen voor € 5,70, maar volgende keer kies ik een van de vele andere wok'restaurants'.