Wok to Go

Meer informatie over restaurant Wok to Go

Maandag t/m Zaterdag 11:30 - 22:00

RMEvelyn .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Dit is een van mijn favoriete restaurants! Ik kom hier regelmatig en over de kwaliteit heb ik geen klachten. Alle roerbakgerechten hebben heerlijk knapperige groenten en ook de kwaliteit van het vlees of vis is goed. Het basismenu blijft redelijk hetzelfde, maar regelmatig zijn er nieuwe speciale gerechten. Bediening is ook goed: officieel moet je binnen wachten maar heel vaak kan ik buiten gaan zitten en wordt het eten gebracht. Zij weten wat klantenservice is daar!
Leoadriaenssen .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2013
Voor een snelle hap kan je altijd terecht bij Wok to Go. Bij het kiezen van je wok wordt er direct gevraagd of je nasi of bami wilt. Nasi is moeilijker te eten naar mijn mening, ondanks de kleine bakjes is het eten echt heel veel. Je zit dan ook meteen vol. De nasi zelf is niet echt bijzonder maar waaruit je kan kiezen vind ik heerlijk. Van kip teriyaki en beef tot vegetarische topping. Het aller lekkerste vind ik de zoete kip, alleen zijn de kipstukken een beetje te groot maar verder overheerlijk.

Naast Nasi kan je ook kiezen om bami te nemen. De bami is dikker dan dat ik gewend ben, hierdoor zit je dan ook snel vol.

Verder is er ook diverse kleine gerechten als broodjes maar ook gefrituurde garnalen en zelfs kleine loempia's.

Het is een klein vestiging met een terassje, niet bijzonder dus.

Dit is echt een prima alternatief voor de macdonalds kfcs en burger kings.
Claudiadelbosco P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Ja het is inderdaad een top-tentje, voor de snelle simpele hap dan.
Soms moet je wel ff wachten op je eten, de tomatensoep is bovendien echt een topper.
Ook kan je lekker buiten zitten en je hebt een leuk uitzicht op de Coolsingel.

MAAR.. ga vooral niet naar de toilet, deze is echt te smerig voor woorden, ik durfde laatst niet eens me tas neer te zetten.. geen tas-haakje aan de deur dus, wc-bril omhoog alles ondergepiest, zelfs de grond was nat. Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar het is me gelukt om te gaan plassen zonder iets aan te raken dan papier, heb zelfs de deur klink met papier gepakt. Jammer want verder is het een prima plek om te gaan eten.
Victordegroot12456 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2013
Toptent! Ik kom hier al jaren en krijg er nog steeds geen genoeg van . Ik neem altijd beef met kong po saus. Nergens anders kunnen ze dat zo lekker maken als hier. Tis meestal rond etenstijd bomvol maar ik hoef nooit lang te wachten. personeel daar zijn altijd aardig en werken keihard. Een keer hadden ze mij een verkeerde zak meegegeven. Bijna de hele straat achteraan gerend hadden ze mij de juiste bestelling afgeleverd plus een drankje van de zaak! Dat noem ik pas service!
Ik hoop alleen dat ze in de toekomst ook eentje in zuid openen. Dan kan ik er nog vaker heen.