Wok to Go

• Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Wok to Go

Annemette V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Een vlugge hap na het winkelen in Rotterdam. Was lekker, niet bijzonder maar wel lekker. Zou er niet speciaal voor terug komen maar mocht ik nog eens in de buurt zijn dan wel.
RMEvelyn .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2014
Dit is een van mijn favoriete restaurants! Ik kom hier regelmatig en over de kwaliteit heb ik geen klachten. Alle roerbakgerechten hebben heerlijk knapperige groenten en ook de kwaliteit van het vlees of vis is goed. Het basismenu blijft redelijk hetzelfde, maar regelmatig zijn er nieuwe speciale gerechten. Bediening is ook goed: officieel moet je binnen wachten maar heel vaak kan ik buiten gaan zitten en wordt het eten gebracht. Zij weten wat klantenservice is daar!
Claudia P.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Ja het is inderdaad een top-tentje, voor de snelle simpele hap dan.
Soms moet je wel ff wachten op je eten, de tomatensoep is bovendien echt een topper.
Ook kan je lekker buiten zitten en je hebt een leuk uitzicht op de Coolsingel.

MAAR.. ga vooral niet naar de toilet, deze is echt te smerig voor woorden, ik durfde laatst niet eens me tas neer te zetten.. geen tas-haakje aan de deur dus, wc-bril omhoog alles ondergepiest, zelfs de grond was nat. Ik weet niet hoe ik het heb gedaan maar het is me gelukt om te gaan plassen zonder iets aan te raken dan papier, heb zelfs de deur klink met papier gepakt. Jammer want verder is het een prima plek om te gaan eten.