Wok to Go

Jouw recensie over het restaurant Wok to Go

Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Echt heerlijk eten.
Ik had make my wokki Beef.
Daarbij extra beef en ook chicken, egg noodles in Masala Curry saus.
Snelle levering, alles wat nog heet.
Even alles goed doormengen en eten maar.
Een 10 waard.
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Afgelopen weekend hier wat eten besteld toen we vrienden op bezoek hadden. Er was helaas maar 1 vega optie. Het eten werd netjes op de afgesproken tijd bezorgd.

Vervolgens bleek dat sommigen van ons niet helemaal hadden wat ze hadden besteld - er was wat geswapt met rijst/mie/nasi. De soorten vlees/vis/saus klopten wel. Ik had zelf Mie en deze was erg vettig en er zat heel veel (erg zoete) soyasaus door. Verder was het bakje grotendeels gevuld met de Mie en zat er maar een minimale hoeveelheid groenten op. De groenten smaakten wel goed vers. We hoopten even een snelle gezonde maaltijd te krijgen, maar dat gezonde miste dus nogal.

Alles bij elkaar vond ik het eten nu ook weer niet ronduit slecht, maar wat mij betreft zijn er betere bezorgopties in Utrecht.
Wai-Chong L.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Om af te halen of ter plekke je eten uit een Amerikaanse take out bakje op te eten.
Eten is goed van smaak. Bepaalde gerechten worden vers voor je gemaakt en de andere gerechten staan al klaar in de au bain Marie. Ook die smaken er daardoor niet slechter.
Je krijgt snel je eten!
Ook kan je ervoor kiezen om bepaalde gerechten zonder fetsin (smaakversterker) te bestellen oid.