Wok to Go

Meer informatie over restaurant Wok to Go

7,2
Claire V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Afgelopen weekend hier wat eten besteld toen we vrienden op bezoek hadden. Er was helaas maar 1 vega optie. Het eten werd netjes op de afgesproken tijd bezorgd.

Vervolgens bleek dat sommigen van ons niet helemaal hadden wat ze hadden besteld - er was wat geswapt met rijst/mie/nasi. De soorten vlees/vis/saus klopten wel. Ik had zelf Mie en deze was erg vettig en er zat heel veel (erg zoete) soyasaus door. Verder was het bakje grotendeels gevuld met de Mie en zat er maar een minimale hoeveelheid groenten op. De groenten smaakten wel goed vers. We hoopten even een snelle gezonde maaltijd te krijgen, maar dat gezonde miste dus nogal.

Alles bij elkaar vond ik het eten nu ook weer niet ronduit slecht, maar wat mij betreft zijn er betere bezorgopties in Utrecht.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Om af te halen of ter plekke je eten uit een Amerikaanse take out bakje op te eten.
Eten is goed van smaak. Bepaalde gerechten worden vers voor je gemaakt en de andere gerechten staan al klaar in de au bain Marie. Ook die smaken er daardoor niet slechter.
Je krijgt snel je eten!
Ook kan je ervoor kiezen om bepaalde gerechten zonder fetsin (smaakversterker) te bestellen oid.

FransjeB .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2015
Mijn favoriet is de yaki udon. Die bestel ik bijna altijd als ik daar iets afhaal of bestel. Erg jammer van de weinige zitplaatsen die er zijn. Verder vind ik het eten erg lekker alleen niet erg vers. Voor mijn gevoel warmen ze andere gerechten gewoon op en geven ze dat mee (zoals gebakken bami). De nasi is ook geen echte nasi maar witte rijst heel kort gebakken met een beetje ei.
De service is prima. Ze nemen je bestellingen goed op en zijn vriendelijk en beleefd.
Het decor is erg simpel. Niet echt oosters ingericht. Al eerder genoemd, jammer van de weinige zitplaatsen.
Jaspervink .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
De garnalen wok is erg lekker, de groenten en saus komen worden niet goed gemixt met de noodels dus dan zit je na een tijd alleen maar met noodels. Personeel was erg vriendelijk, alleen jammer dat je niet even kan zitten en snel eten.