Wok Sprengenhorst

7,1
Voordelig
Srebrek .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Tweemaal achtereen gegeten in Sprengenhorst. Ondanks de grootte van het restaurant niet het gevoel gehad dat ik een 'eetschuur' zat. Beide malen een gezelschap met kleinere kinderen. Het eten van 'de wok' was goed gaar en prima van smaak. Ook het 'vaste' buffet was uitgebreid en lekker.
Samengevat: een prima prijs-/kwaliteitverhouding.
Niru .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Vanavond heerlijk gegeten met 4 personen, maar bij het afrekenen werd er 8 euro in rekening gebracht omdat wij 10 minuten te lang aan tafel gezeten te hebben.
Wij hebben nog wat na zitten babbelen zonder iets gebruikt te hebben.
Bezwaar gemaakt maar dat hielp niet, en gezegd dan kom ik hier niet meer
Wat wij als antwoord kregen jammer dan door de eigenaar.
Dat is pas klantvriendelijk
Nico
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Voor 15 volwassenen en vier kinderen een bevestigde reservering. Bij aankomst wist niemand ergens van. Jammer. Daarna regelde het zich wel maar ging niet van harte. Het eten was ok maar dat was het dan ook. Wij konden dichtbij de speelhoek zitten wat prettig was, maar wel een beetje weggestopt met twee trapjes naar en van het buffet. Met drie 80-plussers was dat iets minder. Keuze tussen mobiliteit en ballenbak.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
In verband met mijn werk met 13 mensen gegeten bij de Sprengenhorst. Wel een belefenis om erheen te rijden in het donker. De ligging en de entourage zijn prachtig. Ik wok niet zo veel, maar de ingrediënten en de waarop het eten wordt klaargemaakt ziet er prima uit. Als je zelf niet te grote porties neemt kun je lekker verschillende hapjes proeven. Het koude buffet is overigens prima verzorgd en uitgebreid. Een goede prijs/kwaliteit verhouding en berst leuk om met groepen heen te gaan.
TastyQueen .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Een goed wokrestaurant, waar je erg veel keus hebt.
De variatie in de koude voorgerechten viel alleen een beetje tegen, maar daar wordt alles goedgemaakt bij de keus in het dessert.
Het vlees en vis voor de wok en grill is erg lekker en wordt goed bereid.

Ook heeft het restaurant een gezellige sfeer en lijkt totaal niet op een goedkope vreetschuur
G2404 .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Een uitgebreid wok restaurant waar we al meerdere malen beland zijn om lekker te eten! Je hebt de mogelijkheid om te kiezen uit een van de 4 heerlijke soepen, een ruim koud buffet, warm buffet uit verschillende keukens, bijgerechtjes en ga maar door.
HEt wok buffet is uitgebreid en het vlees erg lekker en variatie in sauzen. Daarnaast is het teppanyaki buffet wat ook erg uitgebreid is. De kok maakt dit klaar met lente ui en knoflook en brengt het heerlijk op smaak. Ook het toetjesbuffet is de moeite waard, van schepijs tot chocoladefontein.
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Na wat opknappen is de sfeer er ook op vooruit gegaan, maar het blijft een buffet restaurant natuurlijk. Wij zijn nu zo'n 5 keer geweest, maar komen graag nog eens terug :)
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Dat service niet hoog in het vaandel staat bij de Sprengenhorst is misschien niet zo verwonderlijk, dat 'hoort' misschien niet bij dit type eetzalen. Ik ben er een aantal keren geweest en zal er waarschijnlijk nog eens terugkomen. Net om het eten, maar louter omdat ik deel uitmaak van een hechte familie die er wel eens placht te eten om iets te vieren. Ik word dan uitgenodigd. In mijn familie zijn we rijk aan twee lieve zussen, die allebei de 80 zijn gepasseerd. Met het oog op hun moeilijk lopen wordt elke keer bij de reservering (groep van ongeveer 20 personen) gevraagd om een tafel of dubbele tafel niet ver van het buffet. Steevast zegt degene die de reservering opneemt: we doen ons best maar kunnen dat niet garanderen. En steevast zitten we elke keer ver weg van het buffet. Terwijl de laatste keer, zondag 18 januari, het restaurant nog niet voor de helft was bezet. Geen service dus, maar onwil, ofwel pure onverschilligheid. Dan het eten. Heel veel te kust en te keur, voor elk wat wils. Elk? Niet als je vegetarier bent. In nagenoeg alle salades is kip of vis toegevoegd. Van de z.g. snacks zijn de kleine loempiaatjes vleesloos. Wat er wel in zit, dat is moeilijk te definieren. Net als vorige keer zit er een vismaak aan de olie waarin dit gefrituurd is. Behalve groente en champignons is er verder niets vegetarisch. Niets van tofu, niets van tempeh. Een grote misser. Toen ik hierover mijn 'beklag' deed bij een medewerker, kwam even later een dame naar me toe: 'U kunt de vegetarische gerechten niet vinden? Wilt u even met mij meelopen, dan laat ik ze u zien.' Ik liep mee, deels in de veronderstelling dat ik een hoekje met gerechten over het hoofd had gezien. Maar nee, de dame wees me alle groenten, de patat en aardappelsalade ('o nee, daar zit toch vlees in.') Ze begrijpen er niets van daar in Wenum. Ook mensen die geen vlees en vis eten vinden het wel eens leuk om te snacken! Zo moeilijk is dat niet, een beetje creatieve kok kan leuke en lekkere dingen bereiden, maar dat past blijkbaar niet bij hun keuken. Tip: Sprengenhorst, wil je vegetarische gasten die met een gezelschap meekomen tegemoet komen (en wat is er leuker dan al je klanten tevreden te stellen?), ga dan eens langs de supermarkt en haal daar één en ander uit de schappen vol vegetarische lekkernijen.
Romazoba .
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2015
Grote All You Can Eat wok, veel keuze en je kan er je honger ( die ik vaak heb ) goed stillen.. Over de kwaliteit kan je van mening verschillen maar ik heb het wel eens slechter gehad. Als het erg druk is veel wachttijd bij het wokken en de bakplaat, het lijkt wel of de eigenaren maar mensen blijven toevoegen waardoor het allemaal erg massaal over komt.. Maar wie ben ik om te vertellen hoe mensen hun bedrijf moeten voeren ( leuke woordspeling niet ?) Het concept inclusief de drank is makkelijk en je kan dan ook zelf een keuze maken uit de verschillende soorten drank en die gaan halen. Het dessert buffet is uitgebreid en het wok- en bakplaatbuffet biedt de keuze die je mag verwachten. De smaak is aangepast op grote groepen dus ik neem zelf vaak nog sambal etc. mee om smaak toe te voegen.. Gaan hier nog wel vaker heen en zijn hier ook vaker geweest maar de laatste tijd minder omdat er zoveel keuze aan restaurants met dit concept is dat je niet uit gegeten raakt!
Kenvw .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Zeer goed buffet restaurant, goed eten, goede bediening. Echt aan te bevelen. We zijn er nu een paar keer geweest elke keer was de kwaliteit bovengemiddeld goed voor een buffet restaurant.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
De kwaliteit van het eten is uitstekend en er is heel veel keus, zowel bij de voorgerechten, de hoofdgerechten als bij de desserts. Drankjes kun je onbeperkt zelf halen. De bediening is vlot en zeer vriendelijk. De omgeving van het restaurant en de locatie is uitstekend. Sprengenhorst is in Apeldoorn en omgeving erg populair geworden en dat kun je merken aan de drukte. Ook op de maandag was het erg druk. Alle zalen waren in gebruik en dat wordt een nadeel ! De keuken is bij grote drukte niet berekend op zoveel gasten en zou uitgebreid moeten worden om te voorkomen dat het succes zich tegen het bedrijf gaat keren. Enkele maanden geleden waren we hier ook met een gezelschap op een vrijdagavond en dat was door de drukte bijna niet meer te doen (helaas)
Bram M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Bij een wok moet je geen sterrenkwaliteit verwachten, maar in mijn ogen is behulpzaamheid toch de basis van een restaurant. Het personeel kijkt chagrijnig en moeilijke vragem zijn niet gewenst.

De kwaliteit van het vlees was goed, zeker voor een wok. De desserts, snacks en vis waren echter helemaal niet te eten. Ik ben de kieskeurigste niet, maar dit was echt slecht.

De grootste tegnvaller was nog wel de drukte. Het buffet is ingesteld opmeen man of 100, m.aar er zitten er 300 in het restaurant. Normaal kom ik rond terug van het wokken, maar nu hdeb ik daar de kans niet toe gehad.

Dit is een typische all yqou can eat plek, waar ze zoveel mogelijl mensen bij elkaar stoppen om te cashen. Het bufet is uitgebreid maar door de enorme chaos kom ke er niet aan toe.

Wil je een restaurant dat aan alle kanten wordkt uitgeknepen om zoveel mogelijk betalende gasten kwijt te kunnen, dan is dit the place to be.
In alle andere gevallen: ga er echt niet heen, zeker niet op een zaterdagavond!
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2013
Een geweldig wokrestaurant dat omgeven is door bos. Er is genoeg keus, en mooi overzichtelijk. Er is een grill-afdeling (Tepanyaki) en een Wok-afdeling (Wok). Beide zijn zondermeer het proberen waard. De bediening in bijzonder vriendelijk en is bijzonder snel in het afserveren van de vaat. Fijn is ook dat je op je eigen tijd jezelf kunt voorzien van drank. En dat alles voor een all-in prijs van 24,50 eur.