Wok Royal Palace

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Wi-Fi
Voordelig
Keij .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Heerlijk gegeten in dit keurig ingerichte Wok-grillrestaurant. Ruime keuze aan fraai gepresenteerde producten (sushi's, chinees, indisch, wok- en grillgerechten en een voortreffelijk dessertbuffet), duidelijk aangegeven wat 't precies is. Veel drankjes inbegrepen, waarvan een aantal in flesjes uit de koelkast. Ruime tijd (3 uur) om van dit alles te genieten. Rustige nette bediening die alles goed in de gaten houdt. Kortom een aanrader!
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Het wijnbuffet wordt aangeprezen als "uitgebreid" maar bestaat in werkelijkheid uit 4 soorten wijn uit een tap (rood, rosé, wit droog en wit zoet). Dat is de boel iets mooier voorschotelen als dat het daadwerkelijk is. De prijs is echter laag en all-in. Daarnaast is het eten goed. Er is voldoende keus en er is een mogelijkheid om je eten te laten wokken of op een bakplaat klaar te laten maken. In het laatste geval is een knoflookallergie niet handig en afstand houden aan te bevelen in verband met gespetter vanaf de bakplaat. Er wordt door het personeel hard gewerkt.
Beste Koosiem,

Alvast bedankt voor uw recensie.
Over het wijn assortiment hebben wij eigenlijk ook nog zoete Chinese wijn, rode port en witte port bij het buffet zitten.
Die kunt u ook gewoon bestellen bij de bar.
Misschien is dat niet aan u doorgegeven door onze medewerkers.
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Erg goed wok restaurant. Grote variatie aan de Aziatische keuken, maar ook een uitgebreid dessert buffet. Dit restaurant zit in de weekends altijd vol en terecht. Het eten is erg lekker en de koks werken erg snel. Ondanks de drukte hoef je nooit lang te wachten. Er is een grill plaat en er zijn twee wok pannen in gebruik. Verder is er ook eten in buffetvorm: Diverse exclusieve voorgerechten, salades, sushi, soep, chinees, Indonesisch.... werkelijk alles is er. Ik ben in verschillende wok restaurants geweest (Zoetermeer, Gouda etc.), maar qua smaak en sfeer steekt dit restaurant ver boven de rest uit. Onze complimenten! Ben en Marijke

Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2016
prijs / kwaliteit is hier prima in orde, geen hoge verwachtingen, maar daar betaal je ook niet voor. verse sashimi, verse salades, zelfs carpaccio( wel smaakloos) en de standaard bakken met chinees eten smaken ook gewoon zoals het moet zijn en alles was warm.
grill was niet zo, alles was doorbakken, maar er was genoeg andere keus!
drankbuffet was prima en zelfs de wijn uit de tap was oke! voor 23.50 all in en drinken is dit gewoon prima!
Nancy V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
vandaag weer bij royal palace geweest, het was enorm druk maar het personeel kon het goed aan, het buffet werd goed vol gehouden en de lege borden snel weg gehaald. Het eten was zoals altijd weer heerlijk, veel keus, goed bereid.
Voor ons het beste wok/buffet restaurant in de regio!
AHR .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
20 Januari 2016 met 4 collegaas gewokt en gegrilld bij Royal Palace. We hebben bijna alles geproefd, maar het was toch iets teveel. Er was enorm veel keus. De kwaliteit was goed en het personeel vriendelijk. We komen snel weer terug!
De prijs is tegenwoordig 23.50
Swiekee .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Voor een verjaardagsetentje met een gezelschap is dit een prima plek. Volop keuze uit de kant en klaar gerechten die regelmatig worden bijgevuld. En bij de wok en de grillplaat kan je de uitgekozen ingrediënten laten bereiden met een saus naar keuze. Groot is de keuze uit allerlei zoete hapjes als nagerecht en voor de kleintjes is een chocolade fontein altijd een topper. Het drinken kan je zelf bijschenken en de vuile borden worden snel weggehaald zodat je ongestoord de avond doorbrengt.
Jeanet9 .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Sinds lange tijd weer gegeten bij Royal Palace. Het interieur is vernieuwd en de apparatuur gemoderniseerd, wat het eten ten goeden komt. Alle warme bijgerechten worden nu goed warm gehouden. Het ziet er fantastisch en gezellig uit. Het buffet is verder uitgebreid en dus heel veel keus, ook veel verschillende salades. Het ziet er top en fris uit. Het eten is heerlijk. Zowel de wok als op de plaat. Eén minpuntje, de sauzen voor de wok, aangeduid met het aantal pepers mogen wel een stuk pittiger. Het dessert heeft ook veel keus, voor elk wat wils. De service is uitstekend en zéér vriendelijk personeel.
Westhof .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Zowel a la carte en wokken of van de tepanjaki plaat.
Een buffet met voorgerechten en een sushi buffet met ruime keuze.
De kok aan de tepanjaki plaat gebruikte wel royaal knoflook,bosui en olie
wat de smaak van de gerechten niet ten goede kwam het was te overheersend.
Ook het warme buffet met Indonesische gerechten gaf een grote keuze.
Het dessert buffet met heerlijke verse aardbeien en exotisch fruit en een ruime keuze
uit verschillende smaken ijs , soesjes en dessert in kleine glaasjes en niet te vergeten de chocolade fontijn is een prima afsluiting van de maaltijd.
Royal Palace heeft de inrichting sinds kort veranderd.
Het restaurant heeft een frisse uitstraling en op de achterwand prachtige foto,s van de Chinese muur en de rivier met het karst gebergte.
Loeskim .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Geen fijne avond gehad hier, slechte service en het behang naast me op de muur hing er af.
Eten word na 19u niet meer vers bijgevuld ober überhaupt nog bijgevuld.
We werden er weg gekeken. Ik ga hier niet meer terug!
EwoutMantel .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2014
Zelfden een restaurant meegemaakt met eten van een constante kwaliteit. Ik bestel er vaak en ben nog nooit teleurgesteld: mals, smakelijk vlees, groente en kruidige bami in ruime hoeveelheid tegen een redelijke prijs. Zelfs left-overs blijven nog dagen goed in de koelkast. Bezorging tot op de minuut afgesproken nauwkeurig. De jongen aan de telefoon heeft passie voor zijn werk en een goed geheugen als het gaat om zijn vaste klanten.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2014
Leuk concept voor €22,50, drie uur lang onbeperkt eten [gegrild of gewokt) en drinken. Eten ruim gevarieerd. Meeste spijzen waren goed, met uitzondering van de biefstuk, die wel erg taai was. Service was gemiddeld. Decor chinees met wat aanpassingen. Al met al niet zo gek en voor herhaling vatbaar
Johanneke B.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Hier gegeten met een grote groep. Daarom een prima concept: voor ieder wat wils en het is vooraf al duidelijk wat de kosten zullen zijn omdat de prijs inclusief drank is.
Er wad ruime keuze, ook voor vegetariërs of andere dieetwensen. Het buffet is niet super vers, maar voldoende van kwaliteit.
Zelf een gerecht samenstellen en laten wokken is natuurlijk het smakelijkst.
De slush puppy machine is ook leuk voor jong en oud.
Bediening hebben we weinig gezien... maar het is natuurlijk ook zelfbediening. Personeel was wel vriendelijk.
De inrichting is precies wat je van een wokrestaurant verwacht... niet bijzonder sfeervol naar mijn mening.
Ruudje96 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2014
Het eten was prima. Alleen de bakplaat duurt soms wel lang. Voor de rest heb ik geen buffet genomen, maar alleen wokken en van de bakplaat. Buffet zag er hier en daar niet zo lekker uit. Ze vragen wel elke keer of ze mijn bestek willen meenemen en elke keer moet ik maar nee zeggen
YvonnedeBlijker .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Het eten is wel goed, ruime variaties, Het drinken is ook onbeperkt ruim assortiment bier. Desserts ook prima, vers fruit aardbeien/meloen de rest uit blik, gebak, chocolade fontein. De service was wat minder ze gaan ruim voor sluitingstijd opruimen. De stoelen zijn van nep leer niet echt comfortabel als het binnen erg warm is. Een minpunt is dat als je vanaf 20:00 binnenkomt het buffet niet meer wordt bijgevuld (wat ook misschien logisch is maar het ziet er ook niet meer aantrekkelijk uit! gerechten door elkaar echt een chaos!! slechte service.
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2013
Weer een keer hier gegeten en wederom lekker gegeten. De kok aan de bakplaat was erg langzaam dit keer dat weer wel. Assortiment is goed, zelfs kikkerbilletjes. Sushi is altijd goed. We waren er met 2 gezinnen met kinderen en die kunnen lekker hun gang gaan. De chocoladefontein was favoriet. De tafels staan wel erg dicht op elkaar als je in de hoek zit moet je echt zoeken waar je tussendoor kan.
Gerard En Henny S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
Met een gezelschap van 14 personen dit restaurant gekozen omdat één van de gasten een glutenvrij dieet volgt. Op de website van Royal Palace stond aangegeven dat dit mogelijk was. Na de hartelijke ontvangst werd apart aandacht geschonken aan het glutenvrije eten. Er werd vanaf de kaart een keuze gemaakt en die maaltijd werd apart geserveerd en genuttigd. Nadien werd nog getracht op de grillplaat iets te laten klaarmaken. Dat gaf wat twijfel omdat de kok dezelfde spatel gebruikte voor alle gerechten die op de grillplaat lagen, dus maar niet opgegeten voor de zekerheid!
Voor het overige waren we tevreden over de kwaliteit van het eten en de bediening.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Not my cup of tea. De laatste keer spande de kroon. Overal zuipende en speechende studenten aan lange tafels. Totaal sfeerloos, enorme rijen bij de wok. Ik heb het gehouden bij het kant-en-klare gedeelte. Dat overigens al uren onder de warmhoudlampen lag en daardoor uitgedroogd. Sorry. Ik kom er niet meer.