Wok Roermond

5,7
Voordelig
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Ja, ik ben het helemaal eens met de negatieve opmerkingen en heb exact dezelfde ervaring opgedaan na 2 bezoeken (jaar verschil tussen de bezoeken ) Eerst het positieve. De jongedame van de bediening had een positieve uitstraling, het is goedkoop, de zaak is vergeleken met andere "wokkers" en Chineese restaurants eigenlijk bovengemiddeld. Maar het kon zoveel beter! kromme vorken, niet een maar verschillende, buig ze gewoon even recht. Maar goed wat vonden wij storend en gevaarlijk. Koude gerechten in de au baine marie, dus koude bamie, koude nasi, koud babipanghang achtig iets. Weinig variatie, niet echt vriendelijk bij afscheid, we gaven natuurlijk ook geen fooi. WOK hebben we niet gedaan het was erg druk. Iedereen kreeg een welkomsdrankje maar wij niet. Kan zijn dat de anderen een voucher hadden via social deal of wow deal. Bier, Gulpener smaakte naar koper vond ik en was 0,2 l (daar zit de winst natuurlijk in dergelijke formules. Bizar genoeg kwam tot we klaar waren niemand meer vragen of we nog wat wilden drinken. De WC stonk en zag er niet er schoon uit, ze hebben kennelijk een riool probleem want de stankafsluiters (syphon) werkte niet in het urinior, de riooldampen bliezen de ruimte in. Ja het eten was koud, niet lekker en weinig variatie maar je kunt als de bak niet leeg is zoveel eten als je wilt of zo lang in de rij staan voor de wok als je wilt. Zoveel ijs en fruit eten als je wilt. Het is goedkoop maar eigenlijk ook weer duurkoop. Een bak Bamie van de supermarkt opwarmen in de magnetron en een goedkoopzakje saté en een zak kroeppoek en ik had lekkerder, veiliger en goedkoper gegeten met mijn vrouw die het inderdaad ook koud kreeg. Ik was eigenlijk gewoon blij om later thuis nog wat broodjes knakworst op te peuzelen...dus zover al you can eat. Nooit meer!
Egjonker .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Eenvoudig maar prima te doen in verhouding tot de prijs. Voor het geld waar je normaal gesproken alleen voor naar McDonalds gaat, heb je hier een eenvoudig buffet en wat beperkte wok en bakplaat mogelijkheden. Maar het smaakte ons prima, bediening uiterst correct en vriendelijk. Zouden het zo weer doen.
Vverfuurden .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Bij aankomst hadden we al zoiets van waar zijn we terecht gekomen. Eenmaal binnen werd dit alleen maar erger. De dame was wel vriendelijk maar liep niet mee naar de tafel. 3e tafel aan de rechterkant werd er aangegeven. Een oudere man stond achter de bar en daar kon geen begroeting vanaf en al helemaal geen lach.
Het eten was zeer slecht en niet warm. Het was volgens mij vlees van de aldi in stukken gesneden. Weinig keuze en al helemaal geen saladebar. Het vlees was al verkleurd in de bakken bij het buffet. De borden waren smerig en het service was oud en versleten.
Nee, dit is zeker geen aanrader. Rob Geus zou hier absoluut niet vrolijk van worden.
Toen we gingen betalen werd er ook niet gevraagd of het gesmaakt had.
Echt nooit meer
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
De uitstraling van dit restaurant is zowel aan de binnen- als de buitenkant gedateerd en vervallen. Indeling van het restaurant is niet logisch. Ontvangst en bediening was zeer aardig en correct.
Zowel het koude, als het warme buffet worden nauwelijks aangevuld en zijn kwalitatief onder de maat. Alles doet low budget aan. Servies kapot, saus en soesjes van de Lidl, diepvries vis en vlees. Over de hygiene valt te twijfelen. Stampertje in de ijsthee plakkerig, een gebruikt(?) rietje en mieren over de tafel.
Voldoende keuze uit vis, vlees en groente. Bereiding van de bakplaat in veel olie, in de wok prima. Ijsbuffet is zeer mager, weinig vers fruit en soesje lagen al heel de avond uit de koeling. Geen aanrader voor een leuk en lekker avondje uit dus...
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Inderdaad pas echt vanaf zes uur wokken/bakplaat. Erg summiere keuze, geen saladebar, dessert een lachertje, warm buffet eerder lauw, kapot servies, alles ligt te lang op de bakplaat en wordt overgoten door een liter olie, ui en knoflook, achterhaald interieur, erg koud binnen, soms een rokerslucht omdat ze voor in het halletje staan te paffen, geen wachtruimte voor afhalen zodat alles door elkaar gaat, 1 keertje komen vragen of we wat te drinken wilde. Kortom, wij stonden na een uurtje alweer buiten (2 1/2 uur 'All you can eat') en waren daarmee niet eens als eerste weg.
FCroon .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Het eten was van dermate geringe kwaliteit dat het absoluut niet de moeite is om hier geld aan uit te geven.
Thuis vlees in de wok en een beetje groente erbij en een woksausje, en iedereen kan dit restaurant evenaren.

De service van de bediening was zeer vriendelijk alleen de uitstraling van de koks en het vrouwtje achter de bar waren zeer slecht. Net alsof geen zin hadden om te werken.

Het aanzien van het restaurant aan de buitenzijde is triest en heeft een dode uitstraling.
Van binnen wordt het niet veel beter, vreemde indeling, over de datum en niet schoon.
Alles rondom het wok gedeelte plakt (en dat gebeurt niet al na een uurtje wokken).

Kortom absoluut geen aanrader
Sebastian V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
We hadden gereserveerd voor 18:00 uur en waren aan de vroege kant a' 17:45 uur. We kregen een tafel toegewezen en mochten beginnen. Mijn vrouw wilde meteen wokken, eenmaal aan het wok gedeelte werd haar gezegd op een dringende toon dat ze te vroeg was en dat ze maar terug moest komen om 18u omdat we vanaf die tijd gereserveerd hadden terwijl het 17:55 inmiddels was!
Het aanbod aan eten was mager, veel gerechten van het warme buffet waren koud. Er was maar een soort sushi met Zalm wat naar rubber smaakte. Het buffet werd bijna niet aangevuld. Er was kleur verschil in diverse soorten rauwe vlees en vis. Iets van de bakplaat werd veel te ver doorgebakken.
Bediening was wel vriendelijk maar een van de koks was ronduit chagrijnig. We komen hier niet meer terug helaas!!!
Nido .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Met twee koppels zijn we hier gaan eten. De ontvangst was een beetje vreemd. Bij de deur werd ons verteld dat we het restaurant in konden lopen en aan de derde tafel aan het raam konden gaan zitten. Normaal gesproken word je begeleid naar je tafel.
Ook de indeling is erg vreemd. Je komt binnen bij de bakplaat/wok, loopt dan via het buffet naar het restaurant.

Het aanbod qua producten viel erg tegen. Er was weinig keuze in de voorgerechten. Zo miste ik bijvoorbeeld een saladebar. Het koude buffet en warme buffet was minimaal. Daarnaast stond het eten er erg lang waardoor de smaak verloren ging. De buffetten werden niet aangevuld. Dus veel (bijna) lege bakken. Het personeel achter de bakplaat was niet erg vriendelijk. De een stond met een oortje in muziek te luisteren en had geen oog voor de klanten. De ander stond je letterlijk weg te kijken.
We zijn om 19.45 aangekomen en om 21.00u werden de buffetten al leeggeruimd en kwam er niks nieuws meer terug.
Ook het ijs was ver op.
Toen wij nog in het restaurant zaten (21.30u) werd op verschillende plaatsen al het licht in het restaurant uitgedaan en ging personeel naar huis.
Erg vreemde ervaring. We gaan hier in ieder geval niet meer terug!
Daniel S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
Via groupon zijn we hier gaan eten. Er is een beperkte keuze van vis, vlees en groenten waarmee je kunt wokken. Ik denk dat het vroeger een gewoon chinees restaurant is geweest en dat ze onlangs verbouwd hebben en overgestapt op het wok-principe.

De bediening was erg aardig, maar wat mij betreft had er iets meer keuze mogen zijn van producten die je kunt laten wokken. Ook in de kant en klare gerechten was er niet al te veel keuze.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Hartelijke ontvangst met zeer goede bediening. Het restaurant ziet er verzorgt en modern uit. Ideaal voor grotere groepen. Het aanbod qua gerechten viel ons (zeker in verhouding tot andere wok-resaturants ) iets tegen. Zo is er bijvoorbeeld geen saladebar.

De bakplaat en wok zitten achter een hoge balie waardoor je niet goed kunt zien wat er precies gebeurd en dat is jammer. Ook de beide koks (waarvan een Nederlander) doen goed hun best maar missen wat flair. Op de bakplaat werd erg veel olie gebruikt. Toch waren de gerechten smakelijk bereid en komen we graag weer eens terug.