Wok Restaurant King Wok

Service6,4/10
Decor7,6/10
BP174 . Fijnproever (8 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Goede sfeer, gastvrije bediening. Het eten is prima, vooral de vis en het vlees dat gegrild kan worden. De rest, hetgeen kant en klaar is, is matig.
Shinshan . Gastronoom (33 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Hier vandaag met een gezelschap gegeten i.v.m. een verjaardag. Begonnen met de tomatensoep, deze was goed van smaak. Daarna gewokt, hoewel de ingredienten vers waren, vond ik de smaak tegenvallen. De saus is erg dun en geeft weinig smaak. Hierna zalm van de grill, deze was erg lekker. Toetjesbar prima, veel keuze en goed van smaakt, alleen de soesjes waren nog bevroren.

Helaas moet ik voor de service een dikke onvoldoende geven. Restaurant heeft te veel zitplaatsen voor zijn capaciteit. Gerechten zijn daarom telkens op en worden niet snel genoeg bijgevuld. Erg druk bij de grill, heb een half uur op de zalm moeten wachten. Wij hadden all-in gekozen, maar personeel komt niet vragen of iemand wat wil drinken. Ben benieuwd hoe dit gaat als je geen all-in neemt. Dit gemeld bij het afrekenen, maar er werd gezegd dat ze meerdere malen zijn langsgeweest (niet waar) en dat we langer hadden gezeten dan de maximale 2 uur. Dit is echter noodzakelijk omdat je met zulke wachttijden anders niet fatsoenlijk kan eten. Er werd echter niets aan de prijs gedaan.

Wij komen hier in ieder geval niet meer terug.
Arnout . Gastronoom (21 recensies) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2015
Deze zaak is kortgeleden overgenomen en dat is helaas te merken in negatieve zin.
Er is keuze uit 2 verschillende soepen, de heerlijke pikante soep is nu vervangen door een zeer waterige kippensoep, de sauzen flauw van smaak.
Door de weeks vaak vrij rustig, maar schijnbaar in het kader van maximale bezuiniging zaten wij hier vorige week in een zeer koud restaurant, daar meteen melding van gemaakt, maar de kachel werd niet hoger gezet, aan een ander tafeltje zat op een gegeven moment iemand zelfs met de jas aan. De rode wijn was ook te koud
Vanwege lage temperatuur een 2 voor de service,, bediening was verder wel goed.
DreamOutLoud . 1e beoordeling (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Zijn hier eerder geweest en waren toen zeer tevreden.
Echter dit keer een grote teleurstelling.
Wij hadden een arrangement waarbij fris inclusief was, bier en wijn waren 1 euro. Deze werden wel bijgevuld, maar frisdrank moesten we steeds om vragen. De laatste hebben wij zelfs nooit gekregen. Het leek op geldklopperij.
Het eten was overigens wel oke.
Wij gaan hier nooit meer heen.
Kimberley K. 1e beoordeling (1 recensie) 1 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Zojuist gegeten bij Kingwok Dronten. Wij hebben veel ervaring met verschillende woks. Maar dit eens en nooit weer!
Bij binnenkomst allemaal vriendelijk maar schijn bedriegt.
Om 18.30 uur hadden wij een tafeltje om 'lekker' te gaan eten....
De wok sauzen smaakte voor geen meter en moest erg lang wachten op de kok welke met andere dingen bezig was.. Een extra kok zou niet overbodig geweest zijn. Het warme buffet was koud!!
Na 2 drankjes en een half uurtje gezeten te hebben hielden wij het voor gezien.
Bij het afrekenen alles aangegeven, maar moesten gewoon 53 euro betalen..
Wij hadden dit eerder moeten aangeven dat het eten niet goed was.
Naar mijn mening ga je eerst verschillende dingen proeven voordat je daadwerkelijk je mond open trekt..

Terwijl je met een medewerker in gesprek bent over bovenstaande praat ze dwars door je heen met een collega in het Chinees. Hoe onbeschoft, praat Nederlands dan verstaan wij het ook!!

Er kon niks gedaan worden qua prijs het bleef €53,-

Dit dus eens en nooit weer
Jeanette V. Fijnproever (7 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Vandaag wezen eten met mijn man, leuke vlotte ontvangst. Je zit erg dicht op elkaar, maar de bediening van vriendelijk en gezellig. Ze gebruiken wel erg veel ve tsin en dat vind ik geen kunst om op deze manier te koken. Teppanyaki was goed, smaak veel beter uitgebalanceerd dan bij wokken. Ik zou zelf hier nog wel eens terug gaan.
Fabian7 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2013
Lekker eten goede bediening en ziet er leuk en knus uit! De tepan yaki is zeer smakelijk en de keuze uit eten is groot. Ook het afhalen wordt goed verzorgd en smaakt goed.
Sumeet1 . Fijnproever (6 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Lekker gewokt hier, was wel pittig maar daar hou ik wel van. Verschillende vissoorten geprobeert, zaten hele lekkere tussen.
Service was okay, maar ik had daar geen moeite mee. Decor was lekker sfeervol. Kom zeker hier terug voor het eten.
Arnout . Gastronoom (21 recensies) 5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Vanwege de teleurstelling de vorige keer, en dat was alweer lang geleden, een paar weken geleden toch maar weer eens geprobeerd.
Wederom viel de kwaliteit van hetgeen te wokken wordt aangeboden erg tegen, De Gamba`s absoluut niet vers, worden waarschijnlijk te vaak weer aangeboden, waarna ze weer in de koeling gaan en weer terugkomen,etc. ze ruiken zelfs vreemd, en zien er op een gegeven moment niet meer uit, een goedkoop product zoals de uien weet men zelfs nog aan te bieden terwijl ze meer geel gekleurd zijn dan wit, zoals het toch hoort te zijn met verse uien.
Helaas is dit het beeld van deze wok aangaande vele ingrediënten, erg jammer omdat je het nu buiten Dronten moet zoeken als je wel lekker wilt wokken.
Bediening is verder uitstekend, alsmede de sfeer, alhoewel het zeer vreemd blijft om tegen een zeer groot beeldscherm aan te kijken, waar zich een open haard filmpje afspeelt
Bij enige drukte zeer lang wachten i.v.m. de beperkte wolkcapaciteit
MajorTom . 1e beoordeling (1 recensie) 4,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2013
Hoge pretenties en zogenaamde dikke uitstraling. Niets klopt er helaas. Ik haalde af een bami rames, bami, min of meer gaar onbestendig vlees, een ei, veel taugue en een stokje sateh. Dit heeft niets met rames te maken helaas. Daarnaast sateh van de haas a raison van maar liefst € 7,50. Te taai voor woorden. Haas hoort zacht en makkelijk eetbaar te zijn. Niets van dat al. Pretenties groot maar keuken meer dan slecht helaas. Bah
Doro . Bourgondiër (3 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Het aanbod van eten is ruim. Je kunt zo je eigen menu samenstellen met een bijpassende saus naar keuze. Er is ook de mogelijkheid om 'gewoon' Chinees te eten, wat klaar staat aan het buffet. De borden worden snel afgeruimd. De koks zijn niet altijd even goed ingespeeld op drukte en grote groepen. Dat gaat overigens niet ten koste van de kwaliteit van het bereiden. Na het eerste drankje werd ons niet meer gevraagd of we iets wilde drinken.