Wok Restaurant Jasmine Garden Sneek

Graaf Adolfstraat 37A 8606 BT Sneek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wok Restaurant Jasmine Garden Sneek

Edwin G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Heerlijk gegeten met het gezin. Prima bediening met veel aandacht voor de klant. Ruim assortiment en lekkere wokgerechten.
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Met 8 personen hier gegeten. Uiterst geslaagde avond gehad, heerlijk gegeten. De bediening was geweldig , we zijn zeer tevreden. Het was niet druk, dat scheelt natuurlijk wel in het wachten bij de wok en grillplaat. We komen beslist nog eens terug.
B-E-R-T .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2015
Entree was zeer mooi. Er werd dus veel van verwacht. Uiteindelijk viel het behoorlijk tegen. Veel lege sushi- en fruit schalen, lauwe gerechten, defecte sinaasappel machine, dimsum werd niet aangevuld en weinig vegetarische gerechten. Erg jammer.
23marieke .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Leuk restaurant om een avondje uit eten te gaan.
Er is heel veel keuze en het eten is goed en lekker
Er is een uitgebreid assortiment aan sushi, en de koks staan klaar om je eten vers te bereiden op de bakplaat.
De ruimte is wat minder gezellig omdat het erg groot is. Neem een plekje bij het raam en je hebt er minder last van.
Er is ook een aparte ruimte voor de kinderen waar ze kunnen spelen.