Wok restaurant de Molen

Rijksweg 109 6581 EH Malden Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wok restaurant de Molen

Simone B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Of je nu van vlees, vis of vegatarisch ben, er is voor iedereen genoeg keuze. Lekker eten voor weinig geld. (Eten plus drinken nog geen 50 euro voor 2 personen) Ben zeker van plan om hier nog een keer heen te gaan
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Het eten was goed. De sauzen waren minder van smaak dan de vorige keer. Personeel en mensen achter de wok waren heel chagrijnig en arrogant.
Oeffeltseeters .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
Grote zaal en ideaal voor (feest) groepen, niet voor kleine gezelschappen te massaal. Eten smaakt allemaal hetzelfde maar is standaard in dit soort gelegenheden. Wel ruime keuze ook in nagerechten. Leuk voor 1x. Prijs en kwaliteit in verhouding.
Gerrie R.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
na 4 maanden (door prive omstandigheden) weer eens bij wok de molen geweest .het was weer erg lekker en zeer vriendelijk personeel ondanks dat het erg druk was hoefde je niet lang te wachten .er was weer genoeg te eten en het werd op tijd bij gevuld . wij komen zeker weer terug

groet fam van raay
Connaisseur83 .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
Wok restaurant De Molen in Malden heeft een breed assortiment aan eten. Voor een vast bedrag mag je eten zo veel je wilt (exclusief drankjes). Je stelt je portie eten zelf samen. Wil je wat meer vlees of meer groenten, dan is dat geen enkel probleem. Of toch liever vis? Ook dat kan natuurlijk. Heb je je portie samengesteld, dan laat je het vervolgens door een van de koks klaarmaken. Je kiest je eigen sausje voor de smaak. Liever teppanyaki? Geen probleem: je geeft je eten af en iemand van de bediening brengt het naar je tafel.

Het personeel loopt voortdurend rond om lege borden op te halen en glazen aan te vullen. Je zit dus nooit aan een overvolle tafel met lege borden en lege glazen.

Het dessert verdient ook een bijzondere vermelding. IJs, vers fruit, chocolade, cheese cake, spekkoek, puddinkjes, soesjes, tompoucejes: de keuze is reuze.

Al met al is wok restaurant De Molen absoluut een aanrader.
CasinoH .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2015
Eten is echt ontzettend lekker en heel snel klaar bij de wok afdeling. Het wordt keurig netjes naar je tafel gebracht met een glimlach. Kwa drankjes zijn ze er ook goed optijd bij om ze op te vullen, heel fijn. Er is ontzettend veel keuze van eten en het is onwijs lekker.
Kwa decor, smaken verschillen, het is niet geheel mij stijl, niet heel gezellig en beetje commercieel.
Zeker wel een aanrader om te eten!
Doppie1978 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2015
Eten is er super. Voor elk wat wils. Zelfs aparte dingen zoals kangaroe en struisvogelbiefstuk hebben ze daar. Echt een aanrader om te proberen. Ze hadden pas het andere gedeelte ook verbouwd en dat ziet er nu ook gezellig uit. Zijn hier nu al een paar keer geweest en komen hier ook zeker weer terug!
Edwin R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Heel veel keus voor een schappelijke prijs. Niet doen voor een etentje voor twee is mijn mening. Aardig met een groep mensen zoals verenigingen of als je met met jonge kinderen bent, hier kan alles. Echt gezellig vind ik het er niet, te massaal. Het eten van de plaat, of het nu vis of vlees is, smaakt veelal hetzelfde met veel knoflook bereid.
IBV .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2014
Wat een geweldig goed wokrestaurant!

Inmiddels heb ik er wel een stuk of 7 bezocht, varierend van slecht tot wel lekker. Omdat we een weekendje in een bungalowpark in de buurt waren, kwamen we terecht in Malden. Helaas blijkt de locatie weinig sfeervol en de parkeerplaats vol, achter het pand in de wijk parkeren blijkt de oplossing.

Binnen worden we hartelijk ontvangen en de grote hoeveelheid personeel valt meteen op. Men loopt hard, erg hard.

Het eten is het meest uitgebreid wat wij ooit hebben meegemaakt bij een Wokrestaurant. Zowel de plaat, als de wok, als het toetjes buffet is enorm te noemen. De mannen van de wok kunnen er wat van, maar zeker de man die achter de plaat stond weet echt waar hij mee bezig is. Zo lekker heb ik de biefstuk niet eerder gegeten bij een wok.

Wij gaan zeker nog eens terug, ondanks dat het voor ons twee uur rijden is.

Eén klein puntje van aandacht, de sushi was niet zo geweldig. Dus als men nog iets wil verbeteren...
Laura M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Het eten is erg goed voor een wokrestaurant. Veel keuze en veel verse producten en de woksauzen zijn goed van smaak. Pittig is ook echt pittig. De teppanyaki gerechten smaken zoals in een goed Japans restaurant. Ook zijn er veel andere gerechten te krijgen zoals diverse soorten sushi, Indonesische gerechten en voor de mensen die echt geen Aziatisch lusten is er zelfs friet en frikandellen. Ook wat toetje betreft is er voldoende keuzen en een echte chocolade fontein. De oplettendheid van het personeel zou beter kunnen maar verder is het prima. Geen drukte bij het wok gedeelte en de teppanyaki wordt aan tafel geserveerd. En erg goed wok restaurant met zeker voor ieder wat wils.
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2013
Hum, moeilijk te zeggen wat ik hier van vond. Groot, wat ongezellig restaurant, vriendelijke bediening. Er zijn meerdere buffetten, waarvan je onbeperkt kunt eten. Giga keus aan gerechten en mogelijkheden met voldoende gezonde alternatieven.
Het lijkt mij met kinderen een ideaal concept. Laat ze vooral hun eigen keus maken, ook al is het de jouwe niet. Ben je met z'n tweeen, zoals wij, dan eet ik toch liever in een rustiger omgeving. Met de prijs / kwaliteit verhouding zit het zonder meer snor.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2013
We zijn hier voor de tweede keer geweest. Nu met kinderen en kleinkinderen. Dan is zo'n restaurant waar je zelf alles kunt kiezen en zelfs drie ijsjes kunt eten een echt feest. Het was heel erg druk, maar gelukkig geen wachtrijen. De bediening was adequaat en zelfs met de drukte nog steeds vriendelijk. De kwaliteit van de ingredienten is zeer goed en wat je bij elkaar gooit ben je zelf verantwoordelijk voor. Het decor is voldoende en kan met deze grote toeloop niet veel anders. De huiswijn is aan te bevelen zeker in met de prijs in aanmerking genomen.
Dirk342 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Gisteren geweest. Eten is erg gevarieerd en lekker, zowel van de bakplaat als uit de wok. Voor de kinderen is het toetjes gebeuren erg leuk met de chocolade fonteins.

Erg jammer was de aankleding van het pand. Erg rommelig en de indruk van een 'vreetschuur' was meteen geboren. Ruimte is te groot en te kil om gezellig en/of leuk te noemen.

Het wasknijpergebeuren op je bord was even wennen, maar wel leuk om eens mee te maken en het grote voordeel hiervan was dat je snel weer terug was aan tafel.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Masaal wokrestaurant. Enorme keuze aan gerechten zowel in buffetvorm als met wokken en "Japanse" Teppan Yaki plaat. Hier moet je echt gaan eten met grote groepen, wanneer je je ongelimiteerd wilt volstoppen voor een geringe prijs. Wanneer je een fijnproever bent moet je hier niet zijn. Voor de kinderen is er een speelkamer, best ideaal. De bediening was deze avond vriendelijk en snel. De buffetten zagen er prima en schoon uit, alleen naarmate de avond vorderde maakten de vele gasten er snel een puinhoop van. De smaak de wokgerechten was prima. Alleen de gerechten van de bakplaat worden door en door gebakken en platgedrukt en smaken vrij matig en eentonig. Er wordt naar vraag geleverd.
Marlies V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2012
De Wok is wat ik van een wokrestaurant verwacht: een "vreetschuur", vooral geschikt voor personeelsuitjes, verjaardagen ed. Niet helemaal mijn ding, maar desalniettemin wel waar voor je geld. Kinderen vinden het over het algemeen geweldig, alles is vers, iedereen kan wel iets samenstellen wat 'ie lekker vindt.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
We zijn op een woensdag geweest. Niet zo druk, dus geen wachttijden. De keuze aan ingredi?nten voor de gerechten is groot. Zowel vis- als vleesliefhebbers kunnen gevarieerd eten. De bediening aan tafel is attent. De koks zouden wat meer enthousiasme kunnen tonen. De huiswijnen zijn prima. De conclusie is dat je voor weinig geld smakelijk kunt eten.