Wok Plaza

6,1
Voordelig
Natasch V.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Ik heb hier laatst heerlijk gegeten samen met mijn vriend. De sushi was lekker en er was genoeg te kiezen voor mij (vegetariër). Daarnaast was de bediening heel vriendelijk. Zou het zeker aanraden!
♡Food♡ ☆.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Van het weekend langsgeweest met een groep van vier. Het restaurant heeft een fijne ambiance, de verlichting is sfeervol, achtergrond muziek is niet te luid en geeft een rustgevende sfeer. Tevens ziet alles er netjes uit.

Het eten zelf is lekker, ik kan hier niks negatiefs over melden. Het verbaast me dat er zoveel negatieve reacties over zijn. Het eten is goed op smaak gebracht en netjes bereid.

Soms moet je een tikje lang wachten op je bestelling, maar als het dan komt is het wel op smaak en warm. Het personeel is vriendelijk en probeerd je zo goedmogelijk van dienst te zijn.
De gerechten komen niet allemaal in één keer waarschijnlijk omdat het ene gerecht een langere bereiding tijd heeft dan het ander. De bediening zou beter kunnen, maar persoonlijk vind ik het niet erg, als het eten eenmaal komt is het namelijk wel lekker en in de tussen tijd komen de andere gerechten ook langs.
Harry M.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Met gezin bij Wok Plaza gegeten met groupon, Gelukkig geen aanpast, uitgekleed menu voor grouponhouders, maar net als de volle prijs betalende gasten het bekende concept van de all-you-can-eat sushi restaurants, een invulkaart met vijf rondes per persoon, maximaal drie gerechten per ronde, Meer dan voldoende. Anders, dan de andere restaurants met dit concept, staan er behalve de Japanse sushi en teppanyakigerechten ook Chinese, Thaise en Europese gerechten op de kaart. Dat laatste is een beetje jammer, want hoe leer je je kinderen sushi eten als ze zich vol kunnen proppen met friet en frikadel?
Het eten was prima en de bediening vriendelijk. Qua smaak waren niet alle gerechten even lekker, de kwaliteit liep nogal uit een, maar gemiddeld geef ik het eten een ruime voldoende, Ik las in andere recensies klachten over de wisselende serveertijd van gerechten, zodat niet iedere tafelgenoot tegelijk iets te eten had. Dit klopt, maar is juist een goed teken. De sushi's lieten het langt op zich wachten. Waarschijnlijk echt vers bereid dus. Juist een goed teken. Het concept leent zich er uitstekend voor om de gerechten te delen, Dan heeft iedereen tegelijk iet te eten.
Eefje D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Wij komen hier regelmatig en snappen die negatieve recensies niet, het is juist heel goed geworden sinds de verbouwing. Met name de sushi is echt heel vers en heerlijk!! Maar zoals mijn man laatst zei: mensen die lekker eten zetten het er vaak niet op, maar degenen die iets negatiefs hebben meegemaakt die zetten vaker recensies. Wij zijn dubbeldik tevreden!!!!! Ga zo verder met dit concept wokplaza!!!
Gabykip2000 .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Wij zijn met school zo rond de 100 man naar wokplaza geweest ze hadden gereserveerd van 6 tot 8 uur om kwart over 6 hadden we ons eten besteld voor de eerste ronde vervolgens moest ik 2 uur wachten op alleen maar spaghetti de mensen waarmee k aan tafel zat begonnen al aan hun tweede of derde ronde en ik had nog niks te eten vervolgens kreeg k me tweede ronde eerder dan me eerste ronde, kippendijspies die lauw en niet gaar was uiteindelijk was het 8 uur en ik had nog steeds niet mijn spaghetti ik besloot om naar huis te gaan en op het moment dat k weg ging brachten ze mijn spaghetti waarvan ik van andere mensen hoorde dat het niet te eten was en ook niet warm, ook moet u weten dat ik het meerdere malen aan de obers heb gevraagd of het nog lang duurde waar ze geen antwoord op hadden na een paar keer vragen Ben ik naar een van de koks gelopen en gevraagd of het al klaar was ook hij kon daarop geen antwoord geven voor de rest is het geen aantrekkelijke zaak het is bloedgeslagen heet daarbinnen .
Nicholas S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Vergeleken met andere all you can eat restaurants was ik helemaal niet ontevreden over de smaak van het eten. Best lekker eigenlijk. Sushi overigens wel matig.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Gisterenavond met een groep van 12 man daar gegeten. Als kerstverrassing had men de prijs met 5 euro p.p. voor de kerst verhoogd t.o.v. de prijs die vermeld werd toe wij reserveerden!!!!! De het restaurant heeft de ambiance van een ijssalon uit de jaren 50.: Volstrekt ongezellig en sfeerloos.

Alle vlees en vis is 'over-coocked' of terwijl super gaar en niet meer eetbaar. Alleen de sushi kan nog net een voldoende scoren.

Daarnaast is de bediening amateuristisch en chaotisch.
Alberdien V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Na de verbouwing is alles anders, geen wok meer en buffet maar kleine hapjes op de kaart. Wij kwamen hier zeer regelmatig maar nu is het ronduit slecht. De sfeer is weg, ziet er nu uit als een ordinaire kantine met neonlichten. Ons vaste adresje is het niet meer en komen niet meer terug. Waar blijven al die traditionele chinezen? Jammer.
Suzanna V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Vandaag met mijn vriend wezen eten bij wokplaza. Vroeger was het een van mijn lievelingsrestaurants.
Ze hebben nu een nieuw concept, ik ben zeer teleurgesteld weg gegaan.
Vroeger was alles op smaak, hier is geen sprake meer van. Ook heb ik grote twijfels of ze wel serveren wat er staat. Volgens mij is de 'varkenshaas' gewoon een flinterdun gesneden hamlap. Zo zijn er meerdere gerechten waar ik mijn twijfels over had.

De bediening is ook niet meer wat het was. Er wordt alleen gepusht op meer drinken te verkopen. Er is geen een keer gevraagd of het smaakte, zelfs bij het afruimen niet.

Decor is vernieuwd. Ik vond de vorige uitstraling meer hebben, kwestie van smaak en nostalgie denk ik.

Ik ben hier de afgelopen jaren zeker 40 x geweest met het oude concept. Deze ervaring was dusdanig slecht dat ik het niet meer opnieuw ga proberen!

Teleurgesteld
Ursula H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Het restaurant is veranderd van een wokrestaurant naar een sushi restaurant, maar helaas is de kwaliteit er niet op vooruit gegaan. Ik ben er nu twee keer wezen eten, een keer met zijn tweeen en een keer met een groep van tien man. Beide keren moest ik constateren dat de soep lauw geserveerd was, evenals de ossenhaas. Beide keren was de tonijn sashimi op, wat vreemd is zo vroeg op de avond. De bediening was niet erg handig in het afruimen en omhelsde me haast om een leeg bordje weg te nemen.
Het interieur is vernieuwd, op zich wel aardig maar doet wat koud aan. De ontvangsthal is wel erg leeg.
Een aantal dingen zijn me wel positief opgevallen. Het lamsvlees, zowel de rack als de spies waren heerlijk mals en de garnalen waren zalig. Helaas niet genoeg om mij erg blij naar huis te doen gaan.
Aafke90 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
We gingen hierheen omdat we te horen kregen dat ze een (her)openingsactie hadden. Voor €18,50, dat is niet duur.
Bij binnenkomst kom je in een grote lege hal, met in het hoekje de sushibar. We werden ontvangen door een van de serveersters die ons naar een tafel bracht. Het interieur ziet er nieuw uit, maar het voelt niet gezellig aan. Een hoog, blauw verlicht plafond met kale tafels.
Het eten was erg lekker. Vooral de sushi. Vonden wij net zo lekker als andere sushitenten in de stad. Goede stukken vis en mooi opgemaakt. Het vlees was echter echt niet lekker. Vis (gamba's etc) was prima. Ook het toetje (2 bollen ijs) was prima.
Al met al lekker gegeten, prima prijs voor wat je krijgt. Ook de drankjes zijn niet duur. Maar voor de gezelligheid hoef je er niet naar toe. Voor een avondje lekker eten met je voetbalteam is het erg geschikt!

Evanhoegee .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Gisterenavond met ons gezin bij Wok Plaza gegeten. Ze hebben het concept veranderd van wokken naar aan tafel bediend worden met kleine gerechtjes en sushi. Gisterenavond was het erg druk en volgens mij kon de bediening en de keuken het niet aan. Bestellingen werden niet geleverd en het duurde best lang. Ook heb ik tot 3x toe moeten vragen of ik een ijsje voor de kinderen kon bestellen. Het eten is zeker niet slecht, maar ook niet bijzonder.
Bezema .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Wij gaan hier een paar keer per jaar eten samen met vrienden en constateren dat het iedere keer weer beter,uitgebreider is vooraf lekkere salade en sushi en deze keer lag er een hele gerookte zalm bij de voorgerechten.
Naast de diverse produkten, groente vlees en vis die je kunt laten wokken kan je ook diverse vlees en vis gerechten op de plaat laten klaarmaken wat een heerlijke combinatie is.
Als nagerecht hebben ze fruit , diverse gebak en glaasjes met een soort baverois en natuurlijk diverse ijs.
De bediening is zeer vriendelijk en attent,je kan hier dus lekker eten tegen een zeer redelijke prijs
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Met een grote groep van ca 50 personen hier gegeten. Het eten is op zich wel redelijk, maar er is niet zo veel keus. Vooraf kun je een salade samenstellen, al is de keuze beperkt. Je eten laten wokken is nog het beste om te doen, de frietjes en sate zijn helaas niet echt lekker en het ijs is ook niet zo'n succes, want dat zijn een paar bakken roomijs die snel op zijn danwel smelten doordat de kinderen de vriezer steeds open laten staan. Andere toetjes zijn er niet. We komen hier niet zo snel meer terug.
BvdB .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Na de verbouwing is het restaurant weer helemaal top. Ze hebben erg lekkere sushi. Vlees, vis en groente voor het wokken worden goed aangevuld en zijn vers. Tipansaus is aan te raden. De ossenhaas, de tongfilet en de sliptong van de bakplaat zijn super lekker! Personeel is erg vriendelijk en de serveerster komt ook meerdere malen vragen of je nog wat wilt drinken en of alles naar wens is. Wij gaan altijd vroeg en doordeweeks dan is het niet druk. Wel een minpuntje is dat de vloer in de buurt van de wok en de bakplaat nog wel eens plakt.