Wok Planet

Meer informatie over restaurant Wok Planet

6,8
Butenposter .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Wij hebben hier met ons gezien tijdens onze vakantie gegeten. Het oranje-witte interieur moet een trendy uitstraling geven, maar je moet er van houden. Het eten is goed bereidt, ook het vlees de wok en de Teppan-Yaki is mals, maar over het algemeen vonden we het wat te zout. Ik hoopte dat de wok-saus aangegeven met 3 vlammetjes EN een extra sterretje lekker scherp zou zijn, maar helaas was de saus met de twee sterretjes scherper, een foutje? Ik vond de bediening over het algemeen slordig (b.v. verkeerde bierglazen bij het Palmpje en Radler serveren) en toonde wat ons betreft een ongeïnteresseerde houding. Een pluspunt was dat het er niet erg druk was, we hadden een rustige avond zonder steeds heel lang in de rij te hoeven staan.

Steefje101 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het was de eerste keer dat wij met de familie uit eten gingen bij Wok Planet. En ik kan iedereen eerlijk vertellen dat het zeker niet de laatste keer zal zijn. Het eten was erg divers en uitgebreid. Maar bovenal, het was vers en gewoonweg lekker. Daarnaast was het personeel zeer vriendelijk en schoten je snel te hulp wanneer het nodig was. Ik ben bij veel wok restaurants geweest, maar de Wok in Waalwijk schiet alle restaurants dik boven uit. Het is modern, strak en maakt ook gebruik van tablets om de bestellingen van de dranken op te nemen. Echt een waanzinnig snufje moet ik zeggen. Om het verhaal kort te maken, ik kan iedereen aanraden om te gaan wokken bij Wok Planet.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Pas geleden met 7 man gaan eten op een zaterdag, was wel aan de drukke kant. Maar het eten en de service waren fantastisch. We hebben heel erg genoten van de avond. Het eten werdt ook goed bijgevult als het op was. Bedankt!
Annastiina V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
ik weet niet eens waar ik moet beginnen. rijen te lang bij wok, drinken kregen we pas na 20 min na de bestelling, buffets leeg( toen ik wat van zei werd het heel snel bijgevuld). manager( zonder ervaring en pit) kon zich alleen verdedigen ipv toegeven dat er wat fout was. konden wel drankje van hem krijgen maar we hadden all-in dus niet handig om dan 'drankje van huis' aan te bieden..al met al echt geen aanrader. eten ook of echt veel te zout of te flauw
TriessieR .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Het eten was oké qua smaak. Totdat ik een kipsate uit het kant en klare buffet pakte en na een hap zag dat hij nog helemaal roze ipv wit was. Nadat ik kenbaar maakte dat hij niet gaar was, kwam er een ober/manager naar me toe en vertelde dat volgens de koks de saté wel gaar was. Nou als ze iedereen dit voorschotelen, en zo behandelen....ik was meteen uitgegeten. Nooit meer wokplanet voor mij.
Rachel B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2015
Wokken blijft altijd leuk en anders om te doen. Helaas waren de bakken met eten vrij vaak leeg en niet of nauwelijks aangevuld. De bediening was ook niet erg vriendelijk. De sushi is geen aanrader. De teppanyaki vond ik het lekkerste van het hele buffet, er mag alleen wel iets minder saus op.
Het eten is allemaal vrij zout dus als je een hoge bloeddruk hebt moet je oppassen.
Maartjeamsterdam .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2013
Na een dagje Efteling voor het eerst onbeperkt gaan wokken. Viel meer dan alles mee! Enorme variatie en kwaliteit eten prima (met uitzondering van fruit dat uit blik leek te komen, maar he, die laat je gewoon liggen).
Misschien omdat we wat vroeg waren, maar we hadden geen last van lange wachtrij, personeel heel aardig en snel.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2013
Groot restaurant maar zeer sfeervol ingericht. Werkt volgens buffet principe (wok en tepan yaki) buffetprijs is inclusief basisdranken (ook wijn en bier) Uitstekende keuze aan ingedredienten van prima kwaliteit. Het aanvullen liet echter te wensen over en de wachtrijen bij wok en grill plaat waren veel te lang. Bediening in de zaal vriendelijk en adequaat.