Wok Planet & The Bridge

Meer informatie over restaurant Wok Planet & The Bridge

• Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
annekuchler .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gisteren ook in dit wok restaurant geweest wat normaal ons favoriet is om na toe te gaan is nu nooit meer.
We gingen altijd voor het lekkere toetjes buffet met brokking gebak en vonden het personeel vriendelijk. Nu de eigenaar is veranderd en er jonge meiden van 18 jaar rondlopen is de sfeer er niet beter op geworden. Ze giechelen voor je tafel samen, kunnen niet vragen of het lekker is, me dochter van 1 1/2 jaar zei steeds gedag maar kreeg geen reactie. Ze konden met elkaar praten en zeggen dat het te hopen is dat de klant bepaalde toetjes niet eet zodat hun het kunnen eten maar dat is het. Er was een jonge man waar ik me beklag aan deed die wel professioneel was.
Door verandering van eigenaar is het brokking gebak nu ook weg, daarvoor in de plaats verse appeltaart wat erg zwaar valt. Erg jammer!!!
De wok gerechten zijn lekker, zelfde personeel alleen de scherpste saus nr 5 is niet meer scherp, ben benieuwd of het teveel drinken koste?
Wel een nieuw koud vis gerecht wat super lekker was. Maar het personeel vind ik ook wel een belangrijk ding, waar is het oude vriendelijke personeel gebleven?
Aanrader nee we hebben het gelijk afgeraden bij onze vrienden en gaan voortaan na het andere wokrestaurant in papendrecht!
Fay-Linn .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Wederom weer eens naar wokplanet & the bridge geweest. En wederom zeer genoten van al het goeds en lekkers van de buffetten Achter de wok en tipan yaki plaat staat personeel wat weet wat het doet is beleefd en zien en verzorgt uit wat ook geld voor de 2 personen van de bediening. Ondanks dat wij op een maandagavond kwamen was het toch nog gezellig druk. Maar er is geen verschil te merken tussen de buffetten in het weekend of door de week....Vanaf het beleefde ontvangst bij de receptie tot aan het afrekenen toe hebben we genoten van alles.
LinaGeeve .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Aan de buitenkant vanaf de parkeerplaats leek het helemaal niet op een restaurant, ik ging zelfs twijfelen. Maar door de geur wist ik dat ik toch goed zat.
Dit is een aanrader. Anders dan anders op het menu: Haai en kikkerbillen en kangeroe- en hertenbiefstuk.
Nadeel: ik vind de entrecote in te dunne plakjes gesneden, bijna reepjes, ik heb liever een kleine dikke plak.
Sushi prima.
Toetjes: houd genoeg ruimte over voor desserts. Ze zijn het waard. Leuk is ook de crème brulee die je met kandijsuiker en een heus brander even zelf af mag maken.
Vers sinasappelsap, (Palm-) bier en drank is inbegrepen in de prijs van € 27,50 p.p. voor 2 ½ uur. Voor die prijs heb ik nergens anders zo goed gegeten. Dus kwaliteit prijs verhouding is dit een topper. Geschikt voor grote groepen.
Dami H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten veel keuze zeer vriendelijk personeel.
Lekkere toetjes en ook voor de kinderen gewoon Hollandse frietjes.
Toillet voorzieningen keurig netjes schoon!!!!!!
MiekeEijs .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Eindelijk weer tijd gevonden om te komen eten met mijn vriendin. We werden heel gastvrij ontvangen en het was weer heerlijk en gezellig. We hebben weer genoten van al de lekkere voorgerechten, van het wokbuffet en het warme buffet en natuurlijk de heerlijke afsluiting met die super lekkere desserts. Ik kom zeker weer sneller terug !
ErwinHo .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Mijn vorige recensie van de Bridge was een stuk minder, maar ze hebben blijkbaar veel verbeterd, mijn 2e bezoek aan dit restaurant was een positieve verrassing, het eten was heerlijk, ook het buffet. Ga zo door.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
We waren er vandaag met acht personen. We hebben heerlijk gegeten! Erg was veel keuze! Vriendelijk personeel! Gingen zelfs voor ons nog even het speciale gebak halen, wat al op was.
De inrichting vonden we wat ouderwets, maar had toch ook zijn knusheid.
Éen minpuntje was dat er zeer bewust op het horloge werd gekeken, omdat we er langer zaten dan gepland. Op de rekening werd ook zonder aankondiging een half uur tijd bijgerekend! Geheel terecht dat dit in rekening werd gebracht, maar het was wel netjes geweest als ze dit even van te voren hadden gezegd!
Komen zeker nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
afgelopen maandag weer wezen wokken met zijn vieren en het was als vanouds weer heerlijk alles vers en ook alles was er en voor de maandag lekker gezellig druk de hele ruimte bijna bezet onze lieve gastvrouw wil was er niet maar de rest doet het ook uitstekend
wij kijken al weer uit naar de volgende keer proost op jullie en op de heerlijke wijnen
ga zo door en trek het jullie niet aan wat andere zeggen, maar gelukkig doen jullie dat niet
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Ik wil mijn beklag doen,gisteravond zijn wij komen eten bij jullie met 13 personen..de reservering was al op 7 november gemaakt,toen er nog geen reserveringsboek was voor die dagen..we komen binnen..erg rommelige ontvangst,worden in een zaaltje gezet waar welgeteld 1 kerstslinger op hangt het steenkoud is en er het zo volgepropt is/staat..dat we continue tegen gasten aan stoten om er langs te kunnen..om het eten te gaan halen..waar je 37.50 euro p.p voor betaald (en het zo slecht en onprofessioneel is)dat ik gewoon weg echt nooit meer komt..wel 4 a 5 x heb moeten vragen of er nog iets aangevuld kon worden!!!!!...vies bestek ligt om op te scheppen..bij het ijs ligt er een vaatdoek..waar vervolgens een jongeman het daar schoonmaakt wat ik tot 2x toe ziet. .en het zeg of dat het doekje ook uitgespoeld kan worden omdat ik het erg onhygiënisch vindt,en daar een grote mond op krijg..dat hij het te druk had en dat ik me maar niet zo druk moest maken erom????????
Is de stand van zaken om zo te reageren..
Heb namelijk zelf 14 jaar in de horeca gewerkt waaronder hotels en restaurants en weet dat het niet zo werkt (onprofessioneel )chaotisch en rommelig.
Hier ook al gister mijn beklag gedaan..en dat er ook niks mee gedaan wordt en wordt gezegd ja ik heb 2 personen een bon gegeven om terug te komen ????
Nou ik weet als er mensen iets aan mij vragen..zal ik jullie ten zeerste afraden!!!!!
Mijn man werkt zelf als bedrijfsleider in een restaurant,al 18 jaar en heb dit met hem besproken, ik dacht eerst ik doe er niks mee..maar het zit me zo ontzettend hoog..dat ik het van mij afschrijf .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Na 18 jaar wonen in Papendrecht de Wok Planet ondekt en wat een feest vanavond in twee maanden tijd voor de vierde keer wezen eten, ik zelf werk in de horeca dus erg kieskeurig maar mensen wat een heerlijk eten zowel de voorgerechten warm en koud als de hoofdgerechten en niet te vergeten de nagerechten wat je ook maar pakte alles zo vers, warm, smakelijk en dan zeker niet te vergeten de service daar kunnen heel veel restaurants nog wat van leren klasse zelfs grote klasse er is een nadeel en dat is wij zijn er met zijn tweeen begonnen en onze groep wordt steeds groter met eten want iedereen van onze vrienden willen mee lieve mensen ga zo door wij zijn reuze blij met jullie en bij deze weer tot snel PS complimenten voor de lieve gastvrouw.
Wil2203 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Enigszins sceptisch na het lezen van de vorige recensie hadden wij afgelopen donderdag een tafel gereserveerd bij Wokplanet, wij werden aangenaam verrast door de vriendelijke ontvangst en bediening , het assortiment Is heel groot en alles zag er heel vers uit , de buffetten werden regelmatig bijgevuld bij het dessert staat zelfs Brokken gebak , De avond wat voor ons zeer geslaagd en wij komen zeer zeker terug .
vdLei .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Wilt u door de week gaan eten bij Wok Planet & The Bridge? Denkt u dan s.v.p. twee keer erover na. We zijn hier op drie november 2015 wezen eten. Ik ben uiterst teleurgesteld in dit bedrijf. Wij hebben meerdere keren moeten aangeven dat iets niet voorradig was. Bediening had absoluut geen zin in onze klachten. Ook werd onze tafel meerdere malen niet opgeruimd. Ik heb veel restaurants meegemaakt maar de smaak was echt dramatisch. Uiteraard kan dit een avond gebeuren, we hebben dit kenbaar gemaakt aan het einde van de avond. Helaas was de manager niet bereidwillig om een oplossing te treffen. We mochten zelf de dag erna terugbellen om ons beklacht te doen. Ook hier staat de eigenaar achter het besluit van de manager. Ze gaan graag de discussie aan i.p.v. een oplossing te zoeken.

Ik wil zeggen tegen The Bridge: "well done, ons (en vele die ik gesproken heb) zie je niet meer terug bij jullie". Ik denk dat jullie daarom echt in de horeca zijn gegaan om NIETS te doen om gasten het naar hun zin te maken.

RIDAL .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Ook mijn 2de bezoek was teleurstellend qua eten. Smaakloze garnalen, mihoen niet warm genoeg, graten in de haring en makreel. Bami pangang en sate middelmatig van smaak. Haai was veel te veel gekruid (erg zout). Helaas voor mij niet goed genoeg om ooit nog te gaan. Wel zeer vriendelijk personeel, complimenten daarvoor.
MiekeEijs .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2015
Weer heerlijk wezen eten, deze keer met collega's. Zij waren hier nog nooit geweest maar hebben Wokplanet zeker bij hun favorieten gezet en gaan hier zeker weer naar toe.
Waarom? Wat ontzettend veel keus: van Wok tot Tepan, van warm lopend buffet tot koud lopend buffet, van vis, sushi tot salade. Natuurlijk ook een soephoek met verschillende soepjes.
De nederlandse hoek met poffertjes, soorten friet en snacks. Teveel om op te noemen. En dan heb ik het nog niet over het toetjes buffet: gebak ( waaronder het beroemde heerlijke Brokking gebak), fruit, de chocoladefontein, softijs en schepijs van LaVenezia. Drankjes kan je onbeperkt gaan halen, sinaasappels worden geperst waar je bij staat.
Supervriendelijk en beleefd personeel! Nooit rommel op tafel, je bord en lege glas wordt weggehaald als je klaar bent en het volgende gerecht kan weer op een schoon bord.
Voor mij is dit echt mijn favoriete eetgelegenheid. Ik kom er heel graag met familie en vrienden. Ook mijn kleinkinderen vinden het geweldig om hier naar toe te gaan omdat zij mogen pakken wat zij willen ( zelf een slush puppy maken) en zij kunnen spelen in de speelruimte beneden.
En dan de heb ik het nog niet over de prijs... waar kan je nog zoveel eten voor dit geld!
Eigenlijk wil ik dus alleen maar zeggen: tot de volgende keer!
Axa F.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
De tipan vind ik verre weg het beste, de kant en klaar .. mehhhh of niet mijn ding of echt niet lekker ik weet het niet ... ben zelf kieskeurig en vind sommige dingen mogen echt wel wat schoner maar voor iemand zoals ik met een beroerde maagdarm stelsel ..... ben tot nu toe nooit ziek geworden van hun eten dus dat wil wel wat zeggen. Grote tip ga op rustige dagen dat eet een stuk fijner als je niet van drukte houdt. Aanrader iig
Freezy .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Zoals bekend is het all you can eat al redelijk op zijn retour, maar dit concept met wok en bakplaat is werkelijk niet meer van deze tijd. Is dan tenminste het eten van goede kwaliteit dan sla je je er wel doorheen, maar helaas smaakt alles hetzelfde. Doordat er maar 1 kok achter de bakplaat staat voel je je gedwongen naar de wok af te zakken, Jammer, want het was 5 jaar geleden goed te doen hier.
Alex S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2015
Het is een leuke eetgelegenheid en het eten is al die keren dat ik geweest ben uitzonderlijk lekker.
en voor een all-in prijs zeker niet duur want als je een biertje besteld krijg je sommige biersoorten gewoon in de fles mee en dat is echt top! zie je bijna nergens.

dus kort samengevat gewoon een keurig wok restaurant en voor iedereen wat wils.

Hans196604 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2015
De sfeer is heel raar in dit restaurant, de indeling is ook niet goed en het is gewoon ongezellig. Het eten was ook niet geweldig, de bami had een rare muffe smaak (oud? niet vers?), in andere wokrestaurants veel beter gegeten ooit.
Personeel is onvriendelijk en niet servicegericht, halen je bord van tafel zonder te vragen of je klaar bent. Een keer haalden ze het bord van mijn dochter weg terwijl zij nog aan het eten was!!! De oudere mevrouw die dit deed was echter zo snel dat ik geen zin had in een achtervolging door het restaurant, dan meer weer opnieuw het zelfde voor haar gehaald! Echt ongehoord!

In eerdere rencensie kan dan wel gesproken worden over dat het personeel zoveel tijd maakt voor een gezellig praatje, maar dat heeft niks met service te maken. Doe eerst je werk goed en zorg dat je kwaliteit levert dan is er misschien tijd voor een praatje. Wat er nu geleverd wordt is zeer slecht.

Voor ons nooit meer The Bridge Wok...laat ze eerst eens de inrichting gezelliger maken en de kwaliteit van het eten verbeteren.

FamBot .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2014
In 1 van vorige recensies werd geschreven over het tijds bestek van het wok arrangement ...Wij zijn hier vaker geweest en weten dus dat je er voor 2 uur kan eten en drinken zoveel als je wil...En ja 2 uur is 2 uur.........Ook kan je naar believen uitbreiden naar 2 en half uur........
Wij ervaren het personeel als een gezellige groep mensen die altijd bereid zijn voor een praatje.
Als het druk is oke dan wat korter.........En het salade buffet is een aanvulling op het geheel..Je komt tenslotten om te wokken....Dat als er iets bijgevuld moet worden het op deze manier gebeurd boeit ons echt niet........En het zelf drinken halen ervaar ik juist als prettig omdat je dan niet hoeft te wachten op een bestelling ervan.......En volgens mij heeft Dordrecht geen wok/bowling restaurant al jaren niet meer.....En vind ik dit niet toepasselijk dat dit vermeld wordt...Ja ik verdedig dit restaurant omdat wij dit een zeer uitgebreid, netjes en schoon restaurant vinden......En er kunnen eten naar hartelust......Aan alles is gedacht het dessert uit de ruimte van het kook gedeelte....Wat mij qua geurtjes beter over doet komen...Ruime keuze van allerlei zoetigheid...Ruime keuze van wok en plaat gerechten.....Ik kan nooit van alles proeven op 1 avond omdat het gewoon te uitgebreid is.....Wij alle 4 ervaren hier alleen maar positiviteit.....Dat het decor wat verouderd is maakt ons niet uit als we maar een tafel en een stoel hebben.....De opzet van dit restaurant voldoet aan alles waar een wok restaurant voor staat en daarom gaan wij er zo vaak naar toe.......