Wok Planet & The Bridge

Parkweg 1-3 3356 LM Papendrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Wok Planet & The Bridge

• Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Ook deze keer was het weer geweldig eten. Het was weer lekker en gevarieerd. Maakt niet uit op wat voor dag je komt, er is altijd voldoende variatie. En natuurlijk was het personeel weer heel vriendelijk en gezellig
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Superrestaurant, heel veel keus en erg lekker. Er is voor iedereen wel iets. Wokken , Tepan Yaki, lopend buffet, poffertjes, nederlands, sushi, fruit , ijs en heel veel lekkere desserts. Eigenlijk is er teveel om op te noemen.
Echt een aanrader!
J.A.V. de B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Zondag 21 mei met ons hele gezin (10 personen) voor de 1e keer gebowld en gewokt in The Bridge voor ons 45 jarig huwelijk. Het overtrof al onze verwachtingen, we dachten aan de buitenkant te zien dat het klein was, maar dat was niet het geval!! Wat een assortiment,wij en de kids konden ons bord vullen met van alles, zelfs poffertjes, ook de chocolade fontein een treffer!! Personeel zeer vriendelijk en prijs viel mee!! Dank ,een aanrader , we maken reclame!! Jan en Anneke de Bont Reuser, kinderen en kleinkinderen.
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij zijn in dit restaurant al meerdere malen geweest, het was nu een poosje geleden omdat het de vorige keer wat tegenviel in de zin van koude gerechten die warm horen te zijn.
Vandaag was het voor ons geen gezellig avondje uit. We waren deze avond met zijn tweeën en werden daarvoor gestraft door aan een tafeltje te moeten zitten in de nagerechten ruimten, dit was zo krap dat op een gegeven moment mijn mes uit mijn handen werd gestoten en dit terwijl er 4 persoons tafeltjes vrij waren waar misschien eventueel mensen zouden kunnen komen zitten. Ook na het vragen om een ander tafeltje werden we niet gehoord.
Buiten dat was de zalm bij de sushi gerechten niet vers en de warme gerechten niet warm ook niet na het doorroeren en het onderste uit de pan genomen te hebben.
Jammer van ons geld en onze avond.
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Slechte service ongezellig en weggeduwd in een hoekje waar niemand wil zitten, waarbij het serieus gebeurde dat mijn mes uit mijn handen geduwd werd. Eten is koud en de vis bij de sushi niet vers.
Wij gaan hier niet meer naar toe jammer van het geld en de avond.
Positief, de kok bij het bakken is vriendelijk.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Sorry ben ik weer maar ik schrijft dit namens mijn schoonmoeder van 81 voor het eerst mee geweest en zij vertelde complimenten voor het aardige personeel en dan het eten waanzinnig goed lekker vers genoeg en de heerlijke verse gamba,s ik wil heel snel weer klasse restaurant
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
weer eens in het wok restaurant geweest gezellig met zijn vieren mooi tafeltje bij het raam en zo als altijd al het aardige personeel waren weer van de partij voelt als thuis komen en over het eten ja wat moet je daar over zeggen in een woord geweldig, vers warm, genoeg keuzes en niet te vergeten de heerlijke drankjes en nagerechten
zijn blij dat wij in papendrecht een vast restaurant hebben gevonden waar je voor heel weinig heel veel kan eten en drinken een dikke pluim voor het personeel die weten hoe ze de gasten moeten ontvangen en benaderen klasse wij verheugen ons al weer op de volgende keer beste wok nogmaals hartelijk dank voor alles
annekuchler .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Gisteren ook in dit wok restaurant geweest wat normaal ons favoriet is om na toe te gaan is nu nooit meer.
We gingen altijd voor het lekkere toetjes buffet met brokking gebak en vonden het personeel vriendelijk. Nu de eigenaar is veranderd en er jonge meiden van 18 jaar rondlopen is de sfeer er niet beter op geworden. Ze giechelen voor je tafel samen, kunnen niet vragen of het lekker is, me dochter van 1 1/2 jaar zei steeds gedag maar kreeg geen reactie. Ze konden met elkaar praten en zeggen dat het te hopen is dat de klant bepaalde toetjes niet eet zodat hun het kunnen eten maar dat is het. Er was een jonge man waar ik me beklag aan deed die wel professioneel was.
Door verandering van eigenaar is het brokking gebak nu ook weg, daarvoor in de plaats verse appeltaart wat erg zwaar valt. Erg jammer!!!
De wok gerechten zijn lekker, zelfde personeel alleen de scherpste saus nr 5 is niet meer scherp, ben benieuwd of het teveel drinken koste?
Wel een nieuw koud vis gerecht wat super lekker was. Maar het personeel vind ik ook wel een belangrijk ding, waar is het oude vriendelijke personeel gebleven?
Aanrader nee we hebben het gelijk afgeraden bij onze vrienden en gaan voortaan na het andere wokrestaurant in papendrecht!
Fay-Linn .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Wederom weer eens naar wokplanet & the bridge geweest. En wederom zeer genoten van al het goeds en lekkers van de buffetten Achter de wok en tipan yaki plaat staat personeel wat weet wat het doet is beleefd en zien en verzorgt uit wat ook geld voor de 2 personen van de bediening. Ondanks dat wij op een maandagavond kwamen was het toch nog gezellig druk. Maar er is geen verschil te merken tussen de buffetten in het weekend of door de week....Vanaf het beleefde ontvangst bij de receptie tot aan het afrekenen toe hebben we genoten van alles.
LinaGeeve .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Aan de buitenkant vanaf de parkeerplaats leek het helemaal niet op een restaurant, ik ging zelfs twijfelen. Maar door de geur wist ik dat ik toch goed zat.
Dit is een aanrader. Anders dan anders op het menu: Haai en kikkerbillen en kangeroe- en hertenbiefstuk.
Nadeel: ik vind de entrecote in te dunne plakjes gesneden, bijna reepjes, ik heb liever een kleine dikke plak.
Sushi prima.
Toetjes: houd genoeg ruimte over voor desserts. Ze zijn het waard. Leuk is ook de crème brulee die je met kandijsuiker en een heus brander even zelf af mag maken.
Vers sinasappelsap, (Palm-) bier en drank is inbegrepen in de prijs van € 27,50 p.p. voor 2 ½ uur. Voor die prijs heb ik nergens anders zo goed gegeten. Dus kwaliteit prijs verhouding is dit een topper. Geschikt voor grote groepen.
Dami H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
Heerlijk gegeten veel keuze zeer vriendelijk personeel.
Lekkere toetjes en ook voor de kinderen gewoon Hollandse frietjes.
Toillet voorzieningen keurig netjes schoon!!!!!!
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2016
Eindelijk weer tijd gevonden om te komen eten met mijn vriendin. We werden heel gastvrij ontvangen en het was weer heerlijk en gezellig. We hebben weer genoten van al de lekkere voorgerechten, van het wokbuffet en het warme buffet en natuurlijk de heerlijke afsluiting met die super lekkere desserts. Ik kom zeker weer sneller terug !
ErwinHo .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Mijn vorige recensie van de Bridge was een stuk minder, maar ze hebben blijkbaar veel verbeterd, mijn 2e bezoek aan dit restaurant was een positieve verrassing, het eten was heerlijk, ook het buffet. Ga zo door.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
We waren er vandaag met acht personen. We hebben heerlijk gegeten! Erg was veel keuze! Vriendelijk personeel! Gingen zelfs voor ons nog even het speciale gebak halen, wat al op was.
De inrichting vonden we wat ouderwets, maar had toch ook zijn knusheid.
Éen minpuntje was dat er zeer bewust op het horloge werd gekeken, omdat we er langer zaten dan gepland. Op de rekening werd ook zonder aankondiging een half uur tijd bijgerekend! Geheel terecht dat dit in rekening werd gebracht, maar het was wel netjes geweest als ze dit even van te voren hadden gezegd!
Komen zeker nog eens terug!
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
afgelopen maandag weer wezen wokken met zijn vieren en het was als vanouds weer heerlijk alles vers en ook alles was er en voor de maandag lekker gezellig druk de hele ruimte bijna bezet onze lieve gastvrouw wil was er niet maar de rest doet het ook uitstekend
wij kijken al weer uit naar de volgende keer proost op jullie en op de heerlijke wijnen
ga zo door en trek het jullie niet aan wat andere zeggen, maar gelukkig doen jullie dat niet
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Ik wil mijn beklag doen,gisteravond zijn wij komen eten bij jullie met 13 personen..de reservering was al op 7 november gemaakt,toen er nog geen reserveringsboek was voor die dagen..we komen binnen..erg rommelige ontvangst,worden in een zaaltje gezet waar welgeteld 1 kerstslinger op hangt het steenkoud is en er het zo volgepropt is/staat..dat we continue tegen gasten aan stoten om er langs te kunnen..om het eten te gaan halen..waar je 37.50 euro p.p voor betaald (en het zo slecht en onprofessioneel is)dat ik gewoon weg echt nooit meer komt..wel 4 a 5 x heb moeten vragen of er nog iets aangevuld kon worden!!!!!...vies bestek ligt om op te scheppen..bij het ijs ligt er een vaatdoek..waar vervolgens een jongeman het daar schoonmaakt wat ik tot 2x toe ziet. .en het zeg of dat het doekje ook uitgespoeld kan worden omdat ik het erg onhygiënisch vindt,en daar een grote mond op krijg..dat hij het te druk had en dat ik me maar niet zo druk moest maken erom????????
Is de stand van zaken om zo te reageren..
Heb namelijk zelf 14 jaar in de horeca gewerkt waaronder hotels en restaurants en weet dat het niet zo werkt (onprofessioneel )chaotisch en rommelig.
Hier ook al gister mijn beklag gedaan..en dat er ook niks mee gedaan wordt en wordt gezegd ja ik heb 2 personen een bon gegeven om terug te komen ????
Nou ik weet als er mensen iets aan mij vragen..zal ik jullie ten zeerste afraden!!!!!
Mijn man werkt zelf als bedrijfsleider in een restaurant,al 18 jaar en heb dit met hem besproken, ik dacht eerst ik doe er niks mee..maar het zit me zo ontzettend hoog..dat ik het van mij afschrijf .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2015
Na 18 jaar wonen in Papendrecht de Wok Planet ondekt en wat een feest vanavond in twee maanden tijd voor de vierde keer wezen eten, ik zelf werk in de horeca dus erg kieskeurig maar mensen wat een heerlijk eten zowel de voorgerechten warm en koud als de hoofdgerechten en niet te vergeten de nagerechten wat je ook maar pakte alles zo vers, warm, smakelijk en dan zeker niet te vergeten de service daar kunnen heel veel restaurants nog wat van leren klasse zelfs grote klasse er is een nadeel en dat is wij zijn er met zijn tweeen begonnen en onze groep wordt steeds groter met eten want iedereen van onze vrienden willen mee lieve mensen ga zo door wij zijn reuze blij met jullie en bij deze weer tot snel PS complimenten voor de lieve gastvrouw.
Wil2203 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Enigszins sceptisch na het lezen van de vorige recensie hadden wij afgelopen donderdag een tafel gereserveerd bij Wokplanet, wij werden aangenaam verrast door de vriendelijke ontvangst en bediening , het assortiment Is heel groot en alles zag er heel vers uit , de buffetten werden regelmatig bijgevuld bij het dessert staat zelfs Brokken gebak , De avond wat voor ons zeer geslaagd en wij komen zeer zeker terug .
vdLei .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Wilt u door de week gaan eten bij Wok Planet & The Bridge? Denkt u dan s.v.p. twee keer erover na. We zijn hier op drie november 2015 wezen eten. Ik ben uiterst teleurgesteld in dit bedrijf. Wij hebben meerdere keren moeten aangeven dat iets niet voorradig was. Bediening had absoluut geen zin in onze klachten. Ook werd onze tafel meerdere malen niet opgeruimd. Ik heb veel restaurants meegemaakt maar de smaak was echt dramatisch. Uiteraard kan dit een avond gebeuren, we hebben dit kenbaar gemaakt aan het einde van de avond. Helaas was de manager niet bereidwillig om een oplossing te treffen. We mochten zelf de dag erna terugbellen om ons beklacht te doen. Ook hier staat de eigenaar achter het besluit van de manager. Ze gaan graag de discussie aan i.p.v. een oplossing te zoeken.

Ik wil zeggen tegen The Bridge: "well done, ons (en vele die ik gesproken heb) zie je niet meer terug bij jullie". Ik denk dat jullie daarom echt in de horeca zijn gegaan om NIETS te doen om gasten het naar hun zin te maken.

RIDAL .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Ook mijn 2de bezoek was teleurstellend qua eten. Smaakloze garnalen, mihoen niet warm genoeg, graten in de haring en makreel. Bami pangang en sate middelmatig van smaak. Haai was veel te veel gekruid (erg zout). Helaas voor mij niet goed genoeg om ooit nog te gaan. Wel zeer vriendelijk personeel, complimenten daarvoor.