Wok & Partyrestaurant Atlantis

Duur
Erg rumoerig
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Om 18.00uur gereserveerd voor 5 personen. We waren ruim op tijd waardoor we bij de kassa niet hoefden te wachten.
Meer dan voldoende keuze, volle bakken en doordat het niet al te druk was geen wachttijden bij wokken, bakplaat en grill.
Gebruikt servies, bestek en glazen werden snel afgeruimd.
RedjoDesign R.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Het bezoek dat wij onlangs brachten aan Atlantis was helaas teleurstellend. Na goede ervaringen dachten wij weer na lange tijd
te kunnen genieten van de diversiteit aan gerechten en wokmogelijkheden.

Rond 20:00 uur kwamen wij binnen in het restaurant. Wij begonnen met wokken. Wat gelijk opviel waren de vrijwel lege bakken.
Ik begrijp natuurlijk dat wij niet op zijn allervroegst binnen waren, maar met een sluitingstijd van 22:30 uur verwacht je wel
een beetje bijvulling van de bakken.

Ook de kant en klare gerechten waren zo goed als op. Wel verbazingwekkend dat er mega veel personeel aanwezig was maar schijnbaar
alleen voor de sier. De kant en klare gerechten die wel schaars aanwezig waren stonden hier zeker ook al een langere tijd. Het eten
zag er droog uit en smaakte net zo. Droge taaie bami, visvingers die zijn beste tijd al hadden gehad. Zeer uitgedroogde carpaccio etc.

Dit was voor ons echt de laatste keer..
Sahar43 .
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Erg slecht, eten is of koud en taai omdat het er uren ligt, of simpelweg op. Wij kwamen om 20u. Keuken gaat om 22u dicht. Begonnen om 21:15 al met opruimen. 50% was op om 20:30, en wat er lag was taai en oud. En nog duur ook! Je kunt beter naar een all you can eat sushi.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We kwamen terug van een vakantie en hadden zin een een lekkere maaltijd bij Atlantis wok restaurant. Het is helaas uitgelopen op een grote teleurstelling. Bij aankomst eerst even naar het toilet waar ik tot mijn stomme verbazing twee lege chloorflessen in de afvalbak vond. Je zult je kinderen maar met deze flessen terug zien komen. Uiteindelijk naar binnen gegaan en om te eten. Wij begonnen met de sushibar, maar die was volledig leeg. Er stond wel een bediende achter maar die had te druk met andere zaken en lette niet goed op dat er geen eten meer was. Uiteindelijk na aandringen bij de manager, werd de sushi bar weer gevuld. Tot onze stomme verbazing werd er een pak zalm (die je zo bij de Makro kan halen) opgesneden en in stukken verdeeld. Dit is niet wat ik van een sushi bar verwachtte. Daar hoop ik op verse producten die met zorg worden bereid en klaargezet. Na dit debacle toch geprobeerd te genieten van de rest van de maaltijd. Maar helaas dat was ook geen succes. De kroepoek was zo oud dat het taai geworden was. Er was bovendien slechts 1 bediende bij de wok pitten, dus de rij was eindeloos. Bij navraag bleek dat de manager te weinig personeel in huis had om ons van dienst te zijn. Het drinken is gratis bij Atlantis, althans je hoeft er niet apart voor te betalen. Wat dan wel weer leidt tot gasten die dan maar een hele fles mee naar tafel nemen.
Kortom het werd een grote teleurstelling en je zult ons daar niet gauw meer terug zien.
Rvantzelfde .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Dit was echt slecht.. Shushi was warm het warme eten aangekoekt.. Scheppen uit bakken waar andere dingen ingevallen waren.. Personeel leek moe van het wokken/bakken.. Smaken waren niet lekker..
Moz .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Atlantis kwam ons door bekenden aanbevolen. We hebben andere "wok" restaurants bezocht in het verleden. helaas kunnen we niet aan Atlantis terugkeren. Het restaurant is uiteraard voor optimale efficiëntie ontworpen: fit zoveel diners mogelijk. Hoewel het personeel vriendelijk zijn, lijken sommigen niet erg gemotiveerd. Het eten, naar onze mening, was niet goed. Het vlees was hard, de rijst hadden tot warmtelampen uitgedroogde, de sauzen waren zwak. De koude woestijnen waren eigenlijk niet gekoelde en de gebakken woestijnen waren muf.
MarisenEric .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Ik zou het niemand aanraden hier te gaan eten. Een all you can eat concept waarbij je geen kwaliteit krijgt.
Het interieur is ongezellig en niet schoon.
De speelruimte voor de kinderen zit boven. Dat is niet echt fijn want je kan op deze manier lastig je kinderen in de gaten houden. Het is daar ontzettend warm en helaas ook vies.
Net als het eten eigenlijk. Er is veel keuze maar het lijkt wel of nergens aandacht aan wordt geschonken.
Het toetjesbuffet was enorm en tot m'n schrik een enorme wand met schepsnoep voor kinderen. Totaal overbodig al die slechte suikers en E nummers.
Het was het allemaal gewoon net niet.
In de bakken lauw eten dus zou in ieder geval van de plaat eten of het wokken proberen. Maar ook daar weinig smaak. Kortom een teleurstellende ervaring!
Johanc42 .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
met een paar vrienden naar atlantis geweest. eten was lekker maar sommige gerechten waren nogal koud, alle wokgerechten waren prima. Soms bleven de borden nogal lang op tafel staan maar het waren wel aardige mensen.
van binnen ziet het er wel mooi uit.
2606goed .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2015
gisteren weer een keer bij Atlantis geweest was druk voor een maandag.eten was redelijk sommige gerechten zelfs koud jammer leuk concept maar word zeker eens tijd voor wat vernieuwing zowel als het eten en de inrichting.
Warduitwillemstad .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Leuke verandering met oude atlantis. Het aanbod qua eten met de grill vooral is positief veranderd. Leuk dat er meer keuze vlees soorten is. Toetjes zien er nu tov vroeger echt een wereld van verschil. Lekker en what you is what you get type restaurant en eten. Ik ben tevreden weg gegaan
Leonora V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2015
wij komen hier vaker en nemen lekkere biefstuk (kangaroe of hert) van de grill, heerlijk. heel veel variatie in eten. wel is het handig om wat vroeger te komen. zit je in het gezelligste deel van het restaurant en is het nog niet te druk. veel keus in gerechten, ook als buffet. lekker veel keus in toetjes.
Annegien R.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Prijs kwaliteit verhouding is prima. Het vlees van de grill en teppanyakki is goed. Heel veel keuze in toetjes en dan nog al die snoepjes. Wat een feest voor de kinderen. Ook fijn dat er flesjes drinken zijn.
Purplelady .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Gegeten met een groep , er werd niet veel bijgevuld, waardoor het eten koud was en Was niet te eten. aleen de dessert was te eten, er was geen service te bekennen, was erg druk en weinig ruimte. Iedereen zit op elkaar. En erg ongezellig.
Deepblue .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2015
Lekker gegeten. Maar daar is dan ook wel alles mee gezegd. Zeer onvriendelijk personeel. De bediening gaf mij van begin af aan, het gevoel dat ik ze tot last was. Alstublieft of bedankt hebben zij denk ik nooit van gehoord. Een cursus communicatie zou ze misschien goed doen.
Esmée V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Prima woktent, en daarmee is alles wel mee gezegd. Eten is lekker maar wel veel gefrituurde hapjes. Over het algemeen erg druk en geeft daarom niet het ontspannen gevoel van uit-eten gaan, maar als je gewoon lekker simpel wilt eten ben je hier aan het goede adres.
Ad R.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2015
Alhoewel afhaal buffetten niet onze keus is (onrustig eten), hebben wij hier gegeten op uitnodiging. Kwaliteit van het eten was boven verwachting, ook het uitgebreide aanbod. Gestart met de sushi en sashimi (overheerlijke zalm). Bijzonder genoten van o.a. halve kreeft, pannekoekjes met eend en kangaroe biefstukjes. Bediening vriendelijk en het gebruikte servies werd vlot opgehaald.
Minpunt was de slecht werkende afzuiging waardoor je in het gehele restaurant in een blauwe walm zat.
Ilovenicefood .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Inmiddels is dit restaurant veranderd van een typisch wokrestaurant in een restaurant, waar naast wokgerechten ook allerlei andere gerechten geserveerd worden. Toen we hier vorige week heen gingen met familie, had ik vooraf mijn bedenkingen door eerdere ervaringen met dit restaurant, maar het is me alleszins meegevallen. De kwaliteit van de gerechten vond ik zeker niet verkeerd als je kijkt naar vergelijkbare restaurants. De Japanse hoek met sushi en sashimi waren dik in orde, alhoewel ik tonijn miste. De eend was goed op smaak, maar de vel was niet krokant. Bovendien waren de bijbehorende pannenkoekjes al vroeg in de avond op. De steaks en biefstuk waren mals, en de frieten goed gebakken en erg warm. Wat ik miste waren warme groentes. EUR 32 lijkt aan de hoge kant voor het assortiment maar daar staat tegenover dat drankjes, inclusief wijn en bier, bij de prijs inbegrepen zijn. De wijn smaakte overigens slecht. Desalniettemin al met al aangenaam verrast.
Carlop .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2014
Gisteren hier gegeten, vriendelijk personeel, heerlijk gegeten en gedronken
Echter paar minpuntjes: op dezelfde grill werd er Rund en Varkensvlees gebakken, ook zag ik dat er Halal Kipfilet, het is wel te hopen dat deze apart wordt gebakken, want anders is het gelijk niet halal meer.
Op de site staat dat er HertogJan bier van de tap verkrijgbaar is, dit was echter niet het geval.

Ondank de minpuntjes een zeer geslaagde avond gehad.

Ondanks deze minpuntjes een hele geslaagde
Marissa100 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Heb er vaak lekker gegeten maar laatst was bijna alles onder de maat. Eend was droog en de bami niet gaar, dat kleefde als een klont aan elkaar. Het meeste eten was lauw. Mijn zoon had klein zwarte haren tussen zijn snoepjes. En nog een aantal onsmakelijke dingen die ik maar voor mezelf houd. De toiletten waren ook niet goed. Op het dames toilet hing de toiletpapierhouder uitelkaar (niet prettig als je op toilet zit met de houder op je schoot) en in de hereh toilet was de kraan defect, het water spoot in het rond. En hier betaal je 32 euro voor, nou voor ons NOOIT meer Atlastis!
Stephanie T.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Ik heb hier nu in totaal 3x gegeten (april 2013 voor het eerst) en vind het elke keer weer een feest! Zoveel keus! Wat een hoop lekkers allemaal! Leuke formule ook, je kunt kiezen uit 2 uur, 2.5 uur of 3 uur onbeperkt eten en drinken voor een vaste prijs. Bier en wijn zitten ook bij de prijs inbegrepen. Er is van alles te kiezen van saté tot sushi en van bami tot patat. Aan de kleintjes is ook gedacht dmv bitterballen, kipnuggets enz. Het toetjesbuffet is ook enorm uitgebreid met taartjes, verschillende soorten ijs, fruit en 2 chocoladefonteinen (wit en melk chocola). Kortom, iets om zeker te proberen! Wij komen sowieso weer terug! :)